Tuuli
Flørter med forumet
Ja blir så glad når det pøs regner. Eg var vel født I rett byHæææ liker du regnvær?? Trodde vi bare holdt det ut jeg pga Bergen er en fin by ellers![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir så glad når det pøs regner. Eg var vel født I rett byHæææ liker du regnvær?? Trodde vi bare holdt det ut jeg pga Bergen er en fin by ellers![]()
Testen er positiv og jeg har blitt kraftig forkjøletLegget ved tørket test. I går kjørte vi på med inseminering, men håper at formen bedrer seg slik at vi kan kose oss ordentlig i morgen.
Vis vedlegget 470621

har heller ikke fått kjøpt el tester ennå, så vet ikke om jeg rett og slett dropper testing denne mnd. Begynt å få litt el slim, så noe er på gang i allefall
Hvis du vet akkurat hvor lenge du har EL slim så går det jo vanligvis fint utenCd 12 i dag og jeg ligger rett ut med sykdom, skikkelig dårlig og jeg er så redd det her skal ødelegge denne pp.har heller ikke fått kjøpt el tester ennå, så vet ikke om jeg rett og slett dropper testing denne mnd. Begynt å få litt el slim, så noe er på gang i allefall
![]()
Takk! Bra du er positiv til at topp sikkert ikke har vært ennå og ellers litt betryggende ord. Jeg temper ikke, og tror ikke jeg kjenner noen andre tegn på eggløsning. Når jeg er bevisst på det så bruker jeg å kjenne selve eggløsningen og hvilken side den er på, men kan også gå glipp av det om jeg ikke kjenner etter. Satser på det blir stigning snartMulig kroppen din bruker lenger tid på å sette i gang. Det sies jo at kroppen bruker 1-3 sykluser på å gjenvinne hormonbalansen. Basert på bildene, ser det ikke ut som at du har mistet toppen. Jeg hadde nok tenkt at EL er forsinket.
Har du noen andre symptomer som kan tyde på at El er rett rundt hjørnet?
Utflod etter Sa kan variere veldig, dessverre, så vet ikke om det er en indikator i seg selv, spesielt når det skjer så tidlig om på CD 7.
Og ja, det er sikkert som du sier at det tar litt tid å få alle hormonene på plass igjen.Tusen takkDet er litt vanskelig etter SA. Jeg hadde MA forrige måned og har hatt en mens siden da. Fikk også toppen av EL slimet mitt CD 7 denne syklusen, men da fulgte også EL etter med EL på CD 13. Litt tidlig EL slim for min del også. Jeg har aldri hatt syklus på 26 dager før, men denne måneden fikk jeg det. Dagene rundt EL hadde jeg ikke EL slim. Kroppen har generelt ikke vært helt samarbeidsvillig med signaler denne prøveperioden her. Du må nesten bare fortsette å teste. CD 16 er ikke så sent endaKan hende du får en EL topp som er litt annerledes enn normalt også slik at du burde måle to-tre ganger om dagen i stedet for én.
Håper EL kommer i løpet av de neste dagene![]()
Godt å høre at du har hatt eggløsning til tross for at ting ikke er helt som normalt etter MA. Er ikke så lett når man ikke kjenner igjen signalene i kroppen! Vi var såvidt sammen i mars-gruppen, så krysser fingrene for at vi også kan møtes i juni-gruppen 
Dette må prøves!Tenkte du på grapefruktkjerneekstrakt-dråper? De skal man ta for mer EL-slim, det er salvie-te, som forkorter folikkelfasen(tiden fra TR-eggløsning)![]()
Hemmeligheten er å kjøre doggy sånn at man ikke puster på hverandreFjoh, da får du smitte han nå rundt EL i stedet, for gjør ikke noe om han er syk i lutealfasen din haha. Vanskelig å være intime og ikke smitte hverandre![]()

Hahahah det her husker jeg at jeg tenkte masse på i corona-tiden. Tenkte på alle muligheter for å kunne ha nærkontakt uten å bli smittetHemmeligheten er å kjøre doggy sånn at man ikke puster på hverandre![]()
Elsker regn, hilsen hun som bor i LondonJa blir så glad når det pøs regner. Eg var vel født I rett by
Men når det er sagt regner det vel mer på Vestlandet enn her.Hvor mange dager pleier dere å ha EL-slim?
Har hatt EL-slim siden igår, men får negative tester. Klarer ikke å få spesielt konsentrert urin heller..![]()
Og da kommer det noen dager før og litt under EL?I 5 dager
Dette må prøves!
Så hvilken CD skal man begynne med salviete og hvilke dager bør man ta grapefruktkjerneekstrakt?![]()
4 dager før og på EL-dagenOg da kommer det noen dager før og litt under EL?
Takk for svar! Da lover det godt her for eggløsning til helgen4 dager før og på EL-dagen

Takk for tips.hvis du skal ta grapefruktkjerneekstrakt-dråper i et glass saft, så ikke ta mer enn 8-9 dråper, for ellers kan det gi motsatt effekt og at det blir mindre EL-slimJeg tar det i ett glass, så smaker det ikke så bittert!
Takk for tips.
Men når begynner du å ta dem? Fra TR?