mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Av meg og samboer er det jeg som tjener penger, så er litt kjipt hvis jeg må ta ulønnet permisjon og såntHadde det ikke vært for det skulle jeg gjerne hatt barn tidlig på året. Startet jo med å prøve på vintertermin så
Ble spurt om jeg ville bytte stilling i firmaet i går da, men byttet ville betydd at jeg ikke hadde fått offshore turer lengre, og hadde ikke gått opp i lønn. Liker tanken på å bytte for å utvikle meg selv, men liker de offshore tilleggene altsåPleier bare å reise 2 ganger i året ca, noe jeg synes er veldig greit. Det er nesten en ekstra månedslønn som tillegg til normallønn som jeg får ekstra per 2 ukers tur. Skal også sies at man jobber 12 timer 14 dager på rad da.
Ja, men det forstår jeg veldig godt
Høres helt ypperlig ut, synes jeg. Egentid til å savne hubby, jobbe 12 timer på og 12 av, og mer i lønn: Vinn/Vinn
Og når man ikke har barn ifra før, så er det mye enklere å leve sånn og
Hadde det ikke vært for det skulle jeg gjerne hatt barn tidlig på året. Startet jo med å prøve på vintertermin så
Pleier bare å reise 2 ganger i året ca, noe jeg synes er veldig greit. Det er nesten en ekstra månedslønn som tillegg til normallønn som jeg får ekstra per 2 ukers tur. Skal også sies at man jobber 12 timer 14 dager på rad da.

Man mister melken om en ikke ammer/jevntlig! Siden det er offshore, så går jeg ut ifra det ikke er en kontorjobb du har?!
Legget ved tørket test. I går kjørte vi på med inseminering, men håper at formen bedrer seg slik at vi kan kose oss ordentlig i morgen.