September 2025

Jepp! Fikk ikke beskjed om det nei (men jeg har ikke syklus), ut i fra typen prøver de tok vil jeg egentlig tro dag 2-3 i syklus! Har du sjekket helenorge? Fikk all info der
Vi har ikke planlagt neste forsøk enda for de mente de aldri planla nytt forsøk før testdag (imorgen). Men jeg fikk mensen på mandag og har både skrevet i Crypho og ringt dem men blir ikke ringt tilbake. Så nå rekker jeg ikke å ta blodprøvene i tide :/

Dere som har gjort flere runder av lang protokoll, er det vanlig å ikke ha ultralyd før man begynner med stimuleringssprøyten? Jeg fikk beskjed om at i denne runden får jeg ikke ul time men får beskjed etter ca tre uker av nedregulering om når jeg begynner med den andre sprøyte :oops:

Vi har ikke planlagt neste forsøk enda for de mente de aldri planla nytt forsøk før testdag (imorgen). Men jeg fikk mensen på mandag og har både skrevet i Crypho og ringt dem men blir ikke ringt tilbake. Så nå rekker jeg ikke å ta blodprøvene i tide :/
Men de spurte faktisk ikke meg mtp hvor jeg var i syklus (og det er aldri noen som har fått med seg at jeg ikke har syklus før jeg sier i fra så tror ikke hun visste det altså), og fikk da bare beskjed om å ta blodprøvene før oppstartssamtalen med spl. Så mulig de ikke bryr seg om syklusdag? Håper ikke du må vente en ekstra mnd pga det!! Det er ugreit

Men de spurte faktisk ikke meg mtp hvor jeg var i syklus (og det er aldri noen som har fått med seg at jeg ikke har syklus før jeg sier i fra så tror ikke hun visste det altså), og fikk da bare beskjed om å ta blodprøvene før oppstartssamtalen med spl. Så mulig de ikke bryr seg om syklusdag? Håper ikke du må vente en ekstra mnd pga det!! Det er ugreit
Ååå okei! Det høres jo lovende ut. Så egentlig for meg nå at jeg må vente enda en måned og hadde forsonet meg med det. Jeg ammer enda (to ganger for dag) og trives egentlig veldig med det, men må nok slutte når jeg skal begynne med stimuleringen. Så hvis jeg må vente en ekstra måned så får jeg i hvert fall ammet litt til :p

Jeg tok ut egg på mandag og hadde feber følelse på tirsdag og igjen i natt, men tror ikke jeg har hatt målbar feber så bare latt det ligge og tenkt at jeg bare har vært forkjølet/sliten. Men har fått feber utslett nå(vanlig når jeg får feber eller har en infeksjon). Så jeg tenkte å ringe dem for å høre om det er noe vits å sjekke ut. Men er det noen som har litt lignende symptomer etter egguttak og får beskjed om at det er normalt?
God bedring! Håper du får betryggende svar fra noen med lignende erfaring :) jeg har aldri tatt ut

Lamelia(skrev feil kallenavn Felicity)-45-B4-solomor- Diers i Aarhus-det forsøk 1. eneste håpet(hatt ma og bo med egne egg og naturlig gravid)-clomifen prednesilon, cyklogest-innsett 08.09. Termin 27/5, men skal ha KS så blir ca 14 dager før.

Last edited:
Lamelia(skrev feil kallenavn Felicity)-45-B4-solomor- Diers i Aarhus-det forsøk 1. eneste håpet(hatt ma og bo med egne egg og naturlig gravid)-clomifen prednesilon, cyklogest-innsett 08.09. Termin 27/5, men skal ha KS så blir ca 14 dager før.
Gratulerer! Skal sette deg på gravid :love017

Så koselig at du husker på meg! Tusen takk ❤️ har ikke hørt noe fra de enda så da regner jeg med det er noe å sette inn :D :love017 Hvordan går det med testingen? 7 dpo idag?
Hurra! Blir spennende! Tipper du har ett par nervepirrende timer foran deg og ikke minst snart en SMEKKFULL blære:hilarious:

7dpo i dag, og tror testen er helt blank nå. Så nå spørs det om jeg skal teste mer eller vente :nailbiting:

Hurra! Blir spennende! Tipper du har ett par nervepirrende timer foran deg og ikke minst snart en SMEKKFULL blære:hilarious:

7dpo i dag, og tror testen er helt blank nå. Så nå spørs det om jeg skal teste mer eller vente :nailbiting:

Jepp! Har time sent på dag så er litt venting. Men blæra er det verste :smiley-angry017

Wii. Jeg testet videre med det eldste barnet. Yngste venta jeg til 9 dpo, men da hadde jeg ikke tatt ovitrelle! Har selv ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre denne gangen. Tipper det blir daglig testing fra 6 dpo:dance008

Hei alle,

CD12 og stimulert siden CD3 med Pergoveris. De folliklene jeg hadde har trukket seg tilbake og største er 8mm. Her er det ikke noen grunn til å fortsette... :(

Som dere vet har jeg prøvd på et søsken lenge og denne prosessen tærer på økonomi, overskudd og er en mental belastning. Jeg kjenner meg ferdig med å forsøke og er klar for å lukke kapittelet. Jeg har forsøkt og det var det jeg bestemte meg for før jeg startet med IVF for å få et søsken. Jeg trodde jeg skulle føle meg trist, men det har jeg allerede gjort de siste 2,5 årene med alle motbakkene, negative innsett og avbrutte sykluser. Nå føler jeg meg mest fri og veldig takknemlig for at jeg har et fantastisk barn allerede:Heartpink Trodde ikke jeg skulle komme hit, men det føles greit, men selvfølgelig også vemodig. Livet blir sjelden som vi har sett for oss, og velger å tro det noe annet fint i vente for meg.

Jeg har ikke snakket med klinikken i Danmark ennå, så må høre hvordan de vurderer saken og hvilke økonomisk forpliktelser jeg har. Håper ikke det er så mye som et full forsøk og jeg kan bruke pengene på noe hyggelig sammen med barnet mitt.

Ååh, så kjedelig å høre. Men samtidig tenker jeg det må være litt godt som du sier å bli fri. Nå har på en måte kroppen selv sagt fra at det er slutt, du slipper å vurdere frem og tilbake :Heartred

Kos deg masse med barnet ditt fremover, så håper jeg det ordner seg greit med den danske klinikken. Jeg tror de fleste har en grei løsning med litt tilbakebetaling i slike tilfeller.

Jepp! Har time sent på dag så er litt venting. Men blæra er det verste :smiley-angry017

Wii. Jeg testet videre med det eldste barnet. Yngste venta jeg til 9 dpo, men da hadde jeg ikke tatt ovitrelle! Har selv ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre denne gangen. Tipper det blir daglig testing fra 6 dpo:dance008
Venting er vi «heldigvis» blitt litt gode på tror jeg? :p Håper timene går fort nå! Snart ruger du også♥️

Nokså likt her da, måtte faktisk bla gjennom bilder. Eldste test hele tiden og litt til, yngste første 10dpo. Da var den blank og je ga opp den pp :hilarious:
Jeg gjør det du gjør! Tester du hver dag, gjør jeg også det:hilarious:

Ååh, så kjedelig å høre. Men samtidig tenker jeg det må være litt godt som du sier å bli fri. Nå har på en måte kroppen selv sagt fra at det er slutt, du slipper å vurdere frem og tilbake :Heartred

Kos deg masse med barnet ditt fremover, så håper jeg det ordner seg greit med den danske klinikken. Jeg tror de fleste har en grei løsning med litt tilbakebetaling i slike tilfeller.
Takk for det:Heartred Om det blir litt penger tilbake, kanskje mini og jeg drar på en ferie i varmen og skaper noen gode minner.

Masse lykke til med forsøket. Heier på gullegget!

Venting er vi «heldigvis» blitt litt gode på tror jeg? :p Håper timene går fort nå! Snart ruger du også♥️

Nokså likt her da, måtte faktisk bla gjennom bilder. Eldste test hele tiden og litt til, yngste første 10dpo. Da var den blank og je ga opp den pp :hilarious:
Jeg gjør det du gjør! Tester du hver dag, gjør jeg også det:hilarious:
Jepp, venteeksperter er vi alle! :nailbiting:

Jeg tester hver dag vanligvis. 2 ganger om dagen fra 8 dpo. Skal vi satse på det?:smiley-angry017

Back
Topp