Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper denne prøveperioden gir deg en sommerbabyVarmKakao – 32 – B2 – PP2 – EL 29/9 – IKM 10/10

Takk, det samme!Håper denne prøveperioden gir deg en sommerbaby![]()
Jeg har en god følelse for denne PP. 
Spent på hvor stor gruppen blir etterhvert 
Pleier å ha 3 dagers topper, så forventer høy test på lørdag, søndag og mandag 
Så gøy at noen snart er i gang med el testing alleredeTenkte kanskje å begynne testingen etter EL rundt onsdag denne uken her. Jeg er litt usikker på når EL vil bli grunnet MA'en forrige måned, men har bare tenk at jeg sikkert vil bli et par dager på overtid. Hvis EL plutselig kommer tidligere i stedet så kommer det jo veldig overraskende iallfallPleier å ha 3 dagers topper, så forventer høy test på lørdag, søndag og mandag
Basaltermometeret jeg bestilte kommer i dag da, så veldig spent på temping også![]()
Synes det har vært veldig høy prosent på antall som har blitt gravide i det siste egentlig. Tenker jo at dette må bli en ganske liten IKM gruppe når halvparten blir gravid hver måned, men juni er jo en av de månedene det blir født flest babyerSpent på hvor stor gruppen blir etterhvert
![]()
Blir spennende å se hvor mange vi blir i gruppaTenkte kanskje å begynne testingen etter EL rundt onsdag denne uken her. Jeg er litt usikker på når EL vil bli grunnet MA'en forrige måned, men har bare tenk at jeg sikkert vil bli et par dager på overtid. Hvis EL plutselig kommer tidligere i stedet så kommer det jo veldig overraskende iallfallPleier å ha 3 dagers topper, så forventer høy test på lørdag, søndag og mandag
Basaltermometeret jeg bestilte kommer i dag da, så veldig spent på temping også![]()
Er på CD7 og regner med positive el-tester om ei uke
Hehe ja, jeg endte faktisk med å ta en både i går og i ste, men de ligger på 0.3 +/-. Er bare CD9, men blir så usikker når jeg får slim. Pleier å få det 4-5 dager før. Men om jeg får EL på lørdag så er det jo egentlig CD 14 for meg da. Har pleid å ha ish 30 dagers sykluser i det siste og bare antok at det ville bli 30 dager eller mer denne måneden herSå gøy at noen snart er i gang med el testing alleredejeg på cd3 i dag og pleier å ha eggløsning på CD 15, så begynner vel testing om 8-9 dager for å være sikker på at jeg ikke går glipp av den om den kommer tidligere
![]()

tr kom 2 dager tidligere enn normalt, litt blod første dagen, men i dag på dag nr3 er det kun litt på papiret?
Det er sånne blødninger jeg har hatt når jeg har hatt kjemisk. Hadde du noe antydning til skygge på testene dine?Merkelig menstruasjon denne syklusentr kom 2 dager tidligere enn normalt, litt blod første dagen, men i dag på dag nr3 er det kun litt på papiret?
har heller ikke hatt noen kramper som jeg pleier..syns syklusene har blitt helt tullete etter vi begynte å prøve
![]()

Krysser fingrene for el slim og godt miljøNår jeg får slim tidlig slik som nå blir jeg alltid usikker på om det kan være soppinfeksjon igjen. Men da skal det jo være litt mer klumpete. Har allerede kjøpt inn Canesbalance for sikkerhetsskyld hehe. Det er jo bare som å putte yoghurt opp i skjeden, så lager jo bare godt miljø der inne. Man skal bare ikke bruke det akkurat ved de mest fertile dagene pga det kan forhindre sæden litt. Fikk litt lettere infeksjoner en stund etter at jeg hadde myom infarkt i september i fjor, men har ikke hatt noe infeksjon siden februar når jeg fikk antibiotika for det.

Jeg har faktisk ikke turt å prøve den. Det var så mange her inne som sa at de fikk en sviende følelse av den. Men tenker jo at du bare må teste den ut og se om den fungerer eller ikkeNoen som har testet babyplan sin fertilitetsgel før? Leser at den skal bedre miljøet og hjelpe sædcellene til å bevege seg mer
Kan no ikke skade å teste den ut, men mon tro om den kan ha noe effekt![]()
Babyplan selger jo en annen type fertilitetsgel også, og den har jeg hørt skal fungere ganske bra Åå, okei. Får teste den forsiktig og heller slutte å bruke om den svirJeg har faktisk ikke turt å prøve den. Det var så mange her inne som sa at de fikk en sviende følelse av den. Men tenker jo at du bare må teste den ut og se om den fungerer eller ikkeBabyplan selger jo en annen type fertilitetsgel også, og den har jeg hørt skal fungere ganske bra
![]()

Jeg testet conceive+ gel som er samme greia i to runder nå og det har ikke hjulpet herNoen som har testet babyplan sin fertilitetsgel før? Leser at den skal bedre miljøet og hjelpe sædcellene til å bevege seg mer
Kan no ikke skade å teste den ut, men mon tro om den kan ha noe effekt![]()
men det gjør vel uansett ikke noe skade heller, så kommer til å bruke opp det jeg har igjen denne runden 
Jeg tenker det samme, for skulle det vært litt tørt når man prøver er det jo uansett bedre å tilføre litt ekstra naturlig gel. Det er jo flere av de "Naturlig glid" glidemidlene også som ikke skal være alt for dårlig tror jeg.Jeg testet conceive+ gel som er samme greia i to runder nå og det har ikke hjulpet hermen det gjør vel uansett ikke noe skade heller, så kommer til å bruke opp det jeg har igjen denne runden
![]()