Kjenne liv? :)

Synes jeg kjente det ca 3 dager på rad men mindre/omtrent ingenting siste dager nu. Mye mulig jeg har kjent noe svakt i går og noe nå nettopp men er så dypt inni der

Last edited:
14+6
Og begynner å lure litt på om det er lille jeg såvidt kan kjenne..? Men er umulig å vite om det er lille eller luft eller mat som rører på seg der inne :smiley-ashamed004

Det kan jo veldig være ❤️❤️

Jeg har morkaka foran, igjen, så regner ikke med å kjenne liv før nærmere oul. Sist kjente jeg i uke 20/21

Venter som bare det på å kjenne noe som helst :Heartred
Samme her. Av og til så tenker jeg at "kanskje det var baby", men så blir det ikke noe mer :bag: Men tillater meg å tenke at det er babyen. Er 13+1, og er kun de siste dagene det har vært sånn en og annen gang. Men sitter ofte og kjenner etter :p

Jeg er 12+5 og lurer faktisk på om jeg har begynt å kjenne det sånn smått? Det startet for tre dager siden, kjenner det sjeldent, men det er akkurat på samme området vi fant hjertelyden. Men synes det er veldig tidlig da? Kanskje ikke, når det er nr.5? Usikker, men samtidig ikke. Vet jo også at man ikke kjenner det så ofte i starten :love017 Det kjennes i hvert fall ut som akkurat sånn jeg husker det! Jeg er så sikker med en gang jeg kjenner det, men så blir jeg like usikker når det er over. Haha

13+4 ikke kjent liv enda. På toul var det mye bevegelser.
Sist kjente jeg etter 14 uker /14+... Det begynte som en fjær som strøk meg. Kjente ikke noe spesielt på en stund etter det, mem innimellom. Først senere forstod jeg det var babyen. Husker at baby beveget seg mye på oul da uten at jeg merket det da heller.

Trur eg har kjent liv et par dager. Morkake ligger mot ryggen. Har kjent litt leamus-lignende, litt djupt inn. Litt ulikt tempo. En gang skikkelig rask frekvens, i dag litt saktere. Skvetter litt til. Har kjent det på kvelden når eg har kvilt på sofaen. Veldig kjekt :love017 Ganske likt som i første svangerskap, men då var det litt seinare meiner eg. Kjenner også litt meir diffuse «fiskehale» bevegelser og litt andre uvante følelser. Er 13+4 no. Sjølv om det sikkert kan vere andre ting eg kjenner er det koselig å tenke at det er fra mini :Heartred

Morkake på bakre vegg for første gang! Og tror faktisk jeg har kjent den lille i noen dager allerede! Er bare 13+1, så høres tidlig ut? Spesielt siden de andre barna har jeg ikke kjent før ca uke 20!
Skulle lytte etter hjertelyd i dag, og da både _kjente og hørte jeg i monitoren samtidig, at lille baby sprella til! :happy: For en følelse! :dummy1::flower

I går kveld når jeg la meg, så pustet jeg dypt inn og ut. Og når luften var helt ute av kroppen, så kjente jeg 3 små «dytt» på ene siden. Jeg er bare 12 uker, så jeg tør nesten ikke tro det er babyen, men det var så tydelig bevegelse laaaangt inni der. Og det var slik jeg kjente det med sønnen min sist jeg var gravid. Liggende på rygg, puste dypt inn og helt ut. Og så holde litt, før du puster inn igjen. Og der kjente jeg sønnen min hver gang :laughing002
Tidligere på dagen hadde jeg sett en super aktiv baby sprelle på UL, så det er jo mulig :p Samtidig virker det helt umulig at jeg kjente noe så tidlig, selv om det var veldig svakt.

Kjenner i blant ETT plopp alene, som jeg føler meg ganske sikker på er baby - men som antagelig da har smelt skikkelig til i livmorveggen :hilarious: Siden det blir med det ene, liksom

Back
Topp