Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

14+6
Og begynner å lure litt på om det er lille jeg såvidt kan kjenne..? Men er umulig å vite om det er lille eller luft eller mat som rører på seg der inne![]()
Kjedelig, men veldig fint å vite at alt er bra selv om du ikke skulle kjenne noe før da.Jeg har morkaka foran, igjen, så regner ikke med å kjenne liv før nærmere oul. Sist kjente jeg i uke 20/21

Samme her. Av og til så tenker jeg at "kanskje det var baby", men så blir det ikke noe merVenter som bare det på å kjenne noe som helst![]()
Men tillater meg å tenke at det er babyen. Er 13+1, og er kun de siste dagene det har vært sånn en og annen gang. Men sitter ofte og kjenner etter
Det kjennes i hvert fall ut som akkurat sånn jeg husker det! Jeg er så sikker med en gang jeg kjenner det, men så blir jeg like usikker når det er over. Haha
Ganske likt som i første svangerskap, men då var det litt seinare meiner eg. Kjenner også litt meir diffuse «fiskehale» bevegelser og litt andre uvante følelser. Er 13+4 no. Sjølv om det sikkert kan vere andre ting eg kjenner er det koselig å tenke at det er fra mini 
For en følelse! 

Jeg også!!Når jeg leser her så gleder jeg meg til etterhvert til å kjenne den lille![]()
Siden det blir med det ene, liksom