HulderBaby nr. 3 (prøver, snart)

Åneeii, hadde så håpet for deg:Heartred :smiley-angry017

Uff, får så vondt av deg! Hadde virkelig håpet for deg :Heartred
Tusen takk for håp og omtanke gode deg❤️

Åneeii, hadde så håpet for deg:Heartred :smiley-angry017
Tusen takk❤️ Vi og.

Lei meg for dere :sorry: Sender all min omtanke :Heartred
Tusen takk for omtanke❤️

Uff, så trist å lese hva dere gjennomgår nå :Heartred Det å være i limbo er værst
Det er det absolutt. Tusen takk for at du tenker på oss❤️

Last edited:
Det ble med litt blodig utflod i dag. Ingen smerter og ingen skikkelig blødning. Er ellers oppblåst, småkvalm og det lugger tidvis litt i ligamentene på begge sider. Må muligens lese dagboka mi opp igjen, men tror ikke det har vært helt sånn før. Nå skulle jeg nesten ønske jeg ba om ul tidligere, ønsket jo uti neste uke da jeg forventet at kroppen startet prosessen i dag... Jaja, ting kan ennå skje. Tror det var et par dager med slimete utflod før jeg mistet januarspira.

Fant denne dagboken din igår kveld, og må bare få si at din formidlingsevne er helt utrolig. Har lest alt fra første post og til idag, og klarte ikke å legge dagboken fra meg før langt ut i de sene nattetimer :Heartpink Historien din er helt utrolig, og har gråt mine tårer gjennom forløpet, og igjen nå når jeg har lest dine siste poster.

Håper dere får raskt svar, og at kroppen ordner opp av seg selv så du slipper noe ekstra belastning:Heartpink

Det ble med litt blodig utflod i dag. Ingen smerter og ingen skikkelig blødning. Er ellers oppblåst, småkvalm og det lugger tidvis litt i ligamentene på begge sider. Må muligens lese dagboka mi opp igjen, men tror ikke det har vært helt sånn før. Nå skulle jeg nesten ønske jeg ba om ul tidligere, ønsket jo uti neste uke da jeg forventet at kroppen startet prosessen i dag... Jaja, ting kan ennå skje. Tror det var et par dager med slimete utflod før jeg mistet januarspira.
Kan du ikke ringe opp på nytt igjen og be om UL denne uken? Eller evt ta det privat? Det er lenge å vente. Om så for å få bekreftet dårlige nyheter helt og holdent. Det er noe med å få svar.. :/

Kan du ikke ringe opp på nytt igjen og be om UL denne uken? Eller evt ta det privat? Det er lenge å vente. Om så for å få bekreftet dårlige nyheter helt og holdent. Det er noe med å få svar.. :/
Helt enig. Du må ha det så vondt i uvissheten nå, @GardsHulder. Håper du kan få en time denne uken for å få ro :Heartred

Jeg er så lei for det :Heartred

Huff, stor klem til deg. Håper kroppen ordner opp fort :Heartred
Tusen takk❤️ Det ser ut til at det har startet nå. Kramper og friskere blødning.
Fant denne dagboken din igår kveld, og må bare få si at din formidlingsevne er helt utrolig. Har lest alt fra første post og til idag, og klarte ikke å legge dagboken fra meg før langt ut i de sene nattetimer :Heartpink Historien din er helt utrolig, og har gråt mine tårer gjennom forløpet, og igjen nå når jeg har lest dine siste poster.

Håper dere får raskt svar, og at kroppen ordner opp av seg selv så du slipper noe ekstra belastning:Heartpink
Hei du❤️ Tusen takk for de fine ordene og for at du har lest hele dagboka :woot: Det har jammen blitt noen sider og det varmer at de fengslet:shy: Tusen takk igjen❤️
Det kan se ut til at kroppen holder på å ordne opp. Håper det!

Helt enig. Du må ha det så vondt i uvissheten nå, @GardsHulder. Håper du kan få en time denne uken for å få ro :Heartred
Tusen takk for omtanken begge to❤️ Jeg kunne gjort det, men det er styr å ordne barnevakt og jeg er redd de ville overtalt meg til innleggelse og pillekur på sykehuset om ma/sa var et faktum. Jeg setter voldsomt pris på at dere tenker sånn på meg❤️ Tusen takk!
Nå tror jeg ting har begynt så jeg holder meg foreløpig til planen om ul neste uke.

Kjempe lei meg for å lese hva du må gå igjennom. Sender deg en kjempe klem :Heartred
Tusen takk for klem, det varmer godt når tårene velter på i tide og utide❤️❤️
Jeg er så lei for det :Heartred
Takk, du er så god❤️❤️❤️

Ja, du skal på ultralyd neste uke? Jeg tenker så på ei i termingruppa mi som begynte å blø og mistet. Men hun mistet bare en tvilling, den andre er blitt storesøster nå :Heartred Jeg vet ikke om du orker å ha håp akkurat nå, men :Heartred

Last edited:
Ja, du skal på ultralyd neste uke? Jeg tenker så på ei i termingruppa mi som begynte å blø og mistet. Men hun mistet bare en tvilling, den andre er blitt storesøster nå :Heartred Jeg vet ikke om du orker å ha håp akkurat nå, men :Heartred
På onsdag ja.
Åååh for en herlig historie❤️ også blitt storesøster også da, så nydelig :love017
Håp orker jeg stort sett alltid å ha og det viser seg alltid å være større enn jeg tillater meg å tro. Så tusen takk❤️❤️❤️

Tror jeg er over det verste, kom ut noe som så ut som morkakevev i dag tidlig og siden bare som mensblødning.
Aner jo ikke om dette var tap av bare en, men har vært litt svimmel og kvalm samt kjentlitt lugging i ligamentene. Har lurt på om at hcg faller kan trigge noe av dette? Er uansett spent på ultralyden. Tror nok at begge er borte, men hååååper bittelitt på at ene lever:smiley-angelic001❤️

På onsdag ja.
Åååh for en herlig historie❤️ også blitt storesøster også da, så nydelig :love017
Håp orker jeg stort sett alltid å ha og det viser seg alltid å være større enn jeg tillater meg å tro. Så tusen takk❤️❤️❤️

Tror jeg er over det verste, kom ut noe som så ut som morkakevev i dag tidlig og siden bare som mensblødning.
Aner jo ikke om dette var tap av bare en, men har vært litt svimmel og kvalm samt kjentlitt lugging i ligamentene. Har lurt på om at hcg faller kan trigge noe av dette? Er uansett spent på ultralyden. Tror nok at begge er borte, men hååååper bittelitt på at ene lever:smiley-angelic001❤️
Vi håper vi også og tenker på deg :smiley-angelic001:Heartpink

Usj, etter å ha vært smertefri i hele går så tok det seg opp igjen i dag. Ikke mye blødning, men heftige menssmerter. Tatt paracet på 500 + ibux på 400 og det tar bare brodden av:( tror nok både svimmelhet og kvalme er relatert til dette.
Jeg har fått skrevet ut paralgin forte eller tramadol ved hver spontanabort! Er så unødvendig å ha smerter fysisk i tillegg til hvor tungt det er psykisk :Heartred en bonus med de pillene er jonat man blir litt likegyldig også, så får en liten pause fra tankespinnet. Jeg har fått resept over telefon med fastlege, men vil tro legevakt også kan hjelpe! Eventuelt videokonsultasjon med dr dropin. Det er ganske rimelig pris!

Uff, alt du skal igjennom :sad015 :Heartred håper det er bare den ene og at den andre klamrer seg fast... Jeg hadde mye mensensmerter når lillebror "gravde" seg ned så det kan vippe begge veier tenker jeg. Jeg har også hørt mange historier om svangerskap der man mister bare den ene, men at det virker som det hele er over pga store blødninger osv. Lever i håpet for deg frem til ultralyden ❤️❤️❤️

Back
Topp