IKM UKE 37+38

Jeg driver å følger med på dere alle i stillhet ;) Sniker i kulissene :laughing025 Men, i dag ble eltesten her endelig litt sterkere. Jeg legger inn hver dag, men hver dag så er Premom usikker på om EL faller på fredag eller mandag som kommer :angelic:
Men men, det er jo første PP etter SA, så jeg prøver meg på litt aksjelegging ca annenhver dag. Og håper på det beste…

1 dpo:HeartredJeg pleier å få litt murringer på eggløsningsdagen, men har aldri opplevd så kraftige eggløsningssmerter som i går! Så jeg er ikke i tvil om hvilken dag eggløsningen kom på denne gangen :smiley-bounce022 i dag har slimet forandret seg fra skikkelig stretchy til litt hvitere slim som nesten ikke kan strekkes, så da sier vi oss fornøyde med aksjeleggingen denne pp:D fikk lagt inn aksjer 3 dager før, dagen før og på eggløsningsdagen, så nå kan vi bare vente:Heartred prøve å holde meg unna tester før 12 dpo, men får se :smiley-ashamed004

Jeg håper en test blir sterkere i kveld eller i morgen tidlig slik at jeg kan ta i bruk en ultratidlig digital :) Samboer har ikke tålmodighet til å nistirre på disse testene her haha

Hvis det ikke bare var en skyggestrek da
Heheh, er jo best å få beviset tydelig og greit! Krysser fingrene for deg!

Forstår at du kjenner kroppen din best og alt det der, men så er det jo ikke 0 håp enda mtp at du kun er 7/8 dpo. Hvem vet, kanskje ikke egget har festet seg enda en gang :Heartred Jeg gir ikke opp for deg helt enda!

Har som regel hatt veldig sterke symptomer som gravid, men man skal aldri si aldri❤️

Tester mer imorgen :blob9
20250901_111948.jpg

Klarte ikke å spore noen tydelig LH topp denne prøveperioden, er nå CD 22. Har vært hos GY for å ta progesteronprøve, så blir spennende å få svar på om det har hendt noe som jeg ikke har fanget opp! Får svar om en ukes tid.

Ellers utrolig stas å se alle dere med streker som kommer gradvis!! Heier på dere:Heartpink:Heartpink

4 dpo og har så lyst å vite om jeg er gravid! Er så utålmodig i dpo-land :hilarious: Skal dog prøve å holde meg lengst mulig før test!:smiley-bounce012
Samme her! Hjelper ikke at det er så mange tester med streker nå. Har såååå lyst til å se strek på min egen test nå :arghh:
Vet jeg får noen minutter for meg selv på kvelden på torsdag så da tenker jeg at jeg kan unne meg en test. Men spørs om jeg klarer å holde meg så lenge…

Nei ikke opplevd det før jeg heller hehe. Var redd jeg kanskje hadde fått kjempe kort lutealfase rett etter MA et øyeblikk, så la meg med bind i natt for sikkerhetsskyld
Ahhh ser den, men glad det gav seg fort :dance008 Jeg fikk jo ekstremt smertefulle menslignende kramper 7 og 8 dpo… trodde mensen skulle komme da.. ante ikke at implantasjon kunne være så smertefullt (håper bare det sitter riktig nå da :nailbiting: og at ikke noe er gærnt) - men som vi to har snakket om før så virker det som alt jeg kjenner i kroppen har en megafon, så det blir så forsterket, mens så var jo du motsatt på det punktet :hilarious:

Ahhh ser den, men glad det gav seg fort :dance008 Jeg fikk jo ekstremt smertefulle menslignende kramper 7 og 8 dpo… trodde mensen skulle komme da.. ante ikke at implantasjon kunne være så smertefullt (håper bare det sitter riktig nå da :nailbiting: og at ikke noe er gærnt) - men som vi to har snakket om før så virker det som alt jeg kjenner i kroppen har en megafon, så det blir så forsterket, mens så var jo du motsatt på det punktet :hilarious:
Har du fått mindre smerter nå, eller?

Har du fått mindre smerter nå, eller?
Hadde kun smerter 7 og 8 dpo, etter det var det ikke mer, reagerte da menssmertene aldri kom nærmere ikm. Pleier å ha vondt fra 9dpo til mens kommer vanligvis.. Er 5+5 nå, bare strekk og drag innimellom, ingen smerter annet enn luftsmerter innimellom :hilarious::Heartpink

Min erfaring er også sånn, går fra nærmest blenda til positiv veldig fort :hilarious: det er det jeg hater med el tester, de er enten positive eller negative. Kan liksom ikke se noe stigning. Hvis det ikke klaffer denne runden så skal jeg vurdere sånne tester som plukker opp på østrogensurge også!
Hehe ja. Hva slags tester er det?

Back
Topp