IKM UKE 37+38

Jeg også, må bare få eggløsning først :hilarious:begynner å bli jævlig utålmodig! Spesielt siden jeg hadde såååå lyst på mai barn, og nå bikker jeg over i juni. Spiller egentlig ikke så mye rolle, men kjipt å gå gå glipp av hele mai...
Ja ser den :Heartblue Skal du ta test i kveld?
Skikkelig lyst på maibarn selv, det virker så hyggelig.
Sender masse LH støv din vei :)

3dpo, sååå vanskelig å holde testetøsen unna:greet015

Ja ser den :Heartblue Skal du ta test i kveld?
Skikkelig lyst på maibarn selv, det virker så hyggelig.
Sender masse LH støv din vei :)
Testet i kveld og den var fremdeles dønn negativ :hilarious:
1000019546.jpg

Testators er sluppet løst, så ble en ny i kveld allerede. Håper virkelig dette utvikler seg og ikke bare er en dum skygge, for jeg ser fortsatt noe
Vis vedlegget 468582
Jeg ser det jeg også :D

Her er det CD14 og eggløsningstestene er så negative som de får blitt, men jeg er allerede veldig klar for dpo-land som dere ser
IMG_0130.jpeg

Anne_ - 27 - B1 - PP 2 - EL 2/9 - IKM 15/9

Da hiver jeg med med her. Forrige PP endte med kjemisk, og jeg har ikke visst hvordan syklusen kom til å bli.

I dag har jeg fått LH-øking. Fremdeles ikke helt positiv, men regner med den er positiv til i morgen, så jeg sikter meg inn på EL 2. september. Time will show. Temperaturen er helt på bærtur, men jeg håper den vil vise en tydelig økning etter EL, som den gjorde forrige måned. I går tok jeg temp noen timer senere enn jeg pleier, og i dag noen timer tidligere. Derfor discarded.

Har fått lagt inn noen aksjer den siste uka, og får se om det ikke blir i kveld også, siden testen er så nær å være positiv.

Vedlegg

• IMG_7013.jpeg
    IMG_7013.jpeg
    205 KB · Visninger: 30
  • IMG_7014.jpeg
    IMG_7014.jpeg
    291,7 KB · Visninger: 29
Anne_ - 27 - B1 - PP 2 - EL 2/9 - IKM 15/9

Da hiver jeg med med her. Forrige PP endte med kjemisk, og jeg har ikke visst hvordan syklusen kom til å bli.

I dag har jeg fått LH-øking. Fremdeles ikke helt positiv, men regner med den er positiv til i morgen, så jeg sikter meg inn på EL 2. september. Time will show. Temperaturen er helt på bærtur, men jeg håper den vil vise en tydelig økning etter EL, som den gjorde forrige måned. I går tok jeg temp noen timer senere enn jeg pleier, og i dag noen timer tidligere. Derfor discarded.

Har fått lagt inn noen aksjer den siste uka, og får se om det ikke blir i kveld også, siden testen er så nær å være positiv.
Velkommen! Kjipt med kjemisk forrige runde, håper den sitter nå! :)

Satser på den kommer seg imorgen :Heartblue Min gikk fra 0-100 over natten forrige uke.
Min erfaring er også sånn, går fra nærmest blenda til positiv veldig fort :hilarious: det er det jeg hater med el tester, de er enten positive eller negative. Kan liksom ikke se noe stigning. Hvis det ikke klaffer denne runden så skal jeg vurdere sånne tester som plukker opp på østrogensurge også!

Flere som har brukt eller bruker S m i l e reader? :dead:
Første måned jeg har brukt den. Derimot så har jeg ikke så mye tro på dette, sia jeg har veldig ofte økt LH. Flo appen sier det blir EL i dag, Premom sier det blir EL på onsdag, og her på Babyverden sier dem EL blir i morgen… :banghead:
Vet nå ikke helt ka æ skal tro på. Har ikke mange andre symptom på EL, men pleier ikke ha regelmessige symptom på det… :smiley-ashamed004

Er så vanskelig, vil gjerne vite når det skjer så kan man regne kor mange DPO man er :rolleyes::rolleyes:

Vedlegg

• IMG_2616.png
    IMG_2616.png
    501,7 KB · Visninger: 28
Velkommen! Kjipt med kjemisk forrige runde, håper den sitter nå! :)
Kjipt, men samtidig hadde jeg overbevist meg selv om at jeg var infertil på grunn av tette eggledere. Og sånn sett var det greit å få det utelukket :laughing002

Jeg rakk også å melde meg inn i termingruppe på Facebook, og fant der ut at eksen min skal få barn i april. Er helt nøytral til den informasjonen altså, synes bare det er hyggelig, men også litt gøy måte å finne det ut på.

Flere som har brukt eller bruker S m i l e reader? :dead:
Første måned jeg har brukt den. Derimot så har jeg ikke så mye tro på dette, sia jeg har veldig ofte økt LH. Flo appen sier det blir EL i dag, Premom sier det blir EL på onsdag, og her på Babyverden sier dem EL blir i morgen… :banghead:
Vet nå ikke helt ka æ skal tro på. Har ikke mange andre symptom på EL, men pleier ikke ha regelmessige symptom på det… :smiley-ashamed004

Er så vanskelig, vil gjerne vite når det skjer så kan man regne kor mange DPO man er :rolleyes::rolleyes:
Jeg bruker også eggløsningstestene for første gang, og har registrert at appen viser høyere score enn premom. Jeg har derfor ikke så mye erfaring, men har selv valgt å ikke overtenke det, men landet på at det viktigste er å få lagt inn aksjer, også vil temperaturen forhåpentligvis vise når EL faktisk har skjedd. Om du ikke temper ville jeg regnet EL dagen toppen (når du ser at testene blir svakere igjen og holder seg svake).

Men graviditetstestene har jeg derimot noe erfaring med, og den er dårlig. De slo ut seinere/dårligere enn MS vanlig test.

Vedlegg

• att.r62GcY_ez-Q1aFAhdRoGZlJ5YzCxe_Bo2OLnpWLneJM.jpeg
    att.r62GcY_ez-Q1aFAhdRoGZlJ5YzCxe_Bo2OLnpWLneJM.jpeg
    160,2 KB · Visninger: 40
Back
Topp