Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for detÅå jeg er så glad på dine vegne!! Håper spiren sitter hele veien![]()
![]()

Vi venter på deg i Maiii gruppaPP5/CD21/7DPO:
Er blitt smittet av guttene, og er nå blitt forkjøla; tett i nesen og vondt i halsenSatser på det går fort over
Har lite symptomer, og kjenner ikke så mye utover normalenImorgen ryker de første testene
![]()
![]()
![]()

Første test ble tatt i dag og vil si den var negativ, men streksynet mitt kunne kaaanskje skimte noe. Så ny test i morgen blir spennende 
Akkurat som om det er noe der. Blir spennende å se testen din idag!
Gratulerer så mye

TakkGratulerer så mye![]()

Klarer ikke se noe på den.. Kan du se i virkeligheten?Dagens test![]()
Ser lett at det er en svak strek!For 2 dager siden hadde jeg en dråpe beige utflod, ingenting etterpå. Jeg har i går og i dag hatt masse mensenmurringer og føles som om mensen kommer hvert øyeblikk. Syntes det skimtes noe her, synes bedre i virkeligheten, har så innmari lyst til at det er en babystrekVis vedlegget 468547

Jeg ser også lett strek på denne! Tror det er babystrekFor 2 dager siden hadde jeg en dråpe beige utflod, ingenting etterpå. Jeg har i går og i dag hatt masse mensenmurringer og føles som om mensen kommer hvert øyeblikk. Syntes det skimtes noe her, synes bedre i virkeligheten, har så innmari lyst til at det er en babystrekVis vedlegget 468547
Bare skyggeKlarer ikke se noe på den.. Kan du se i virkeligheten?
Men det er jo enda tidlig!Her er den vedsiden av noen tidligere testerKlarer ikke se noe på den.. Kan du se i virkeligheten?

Ser lett at det er en svak strek!![]()
Så bra det er flere som ser!Jeg ser også lett strek på denne! Tror det er babystrek![]()
Jeg krysser alt jeg har for at den blir sterkere i kveld og i morgen. Det blir sykt spennende Jeg synes kanskje jeg kan skimte noe på den lengst til venstreHer er den vedsiden av noen tidligere tester![]()

Kan jo skimte noe på den øverste, er vel den som er fra nå? Men usikker om det er pga linjen som er der fra før av. Håper det vises bedre på neste testHer er den vedsiden av noen tidligere tester![]()

Veldig!! Venter i spenning på ny test fra deg ikveldSå bra det er flere som ser!Jeg krysser alt jeg har for at den blir sterkere i kveld og i morgen. Det blir sykt spennende
![]()

Hallo!! Du er VELDIG gravid

Gratulerer så myeDet er jeg visst!![]()
![]()
Tenk nå joiner du @lilleperle inn i mai-gruppa! Jeg er SÅ glad på deres vegne
Hilsen fra ei som akkurat er ferdig med å være gravid (og litt hormonell om dagen haha!)