Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Blir spennende å se når testetøsa slipper fri 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YeyGleder meg til testetøsa![]()
![]()

Har masse masse håp for deg! Må bare bli en liten mai spire
Tusen takk for detHar masse masse håp for deg! Må bare bli en liten mai spire![]()
Håper virkelig det blir min tur nåTakk hehe! Kan ikke miste en PP om vi ikke måHehe, det er utfordrende å få lagt litt når man er på en slik ferieGodt jobbet!
Nei, det kan man ikke!Takk hehe! Kan ikke miste en PP om vi ikke må![]()

Har heller ikke den typiske gravid-utfloden jeg får ca 5 dpo når jeg er gravid. Dårlige tegn dette!
Når ryker første test?6 dpo:
Våknet med kvalme. Det har jeg hatt mye av etter eggløsning tidligere. Ikke sist da det ble SA og heller ikke mnd før da det var kjemisk. Så da tenker jeg det lover dårlig for graviditet denne gangHar heller ikke den typiske gravid-utfloden jeg får ca 5 dpo når jeg er gravid. Dårlige tegn dette!
Men vet jo at det trenger ikke bety det ikke har klaffet. Vi får bare se. De ømme puppene svinner hen. Eneste er hodepine som jeg hadde sist mnd nesten hver dag i dpo dagene. Den er her enda. Pluss murringer.
Vis vedlegget 468336

Man kan jo fint være gravid uten symptomer, men synes du har flere gode symptomerHadde jo det sist gang da jeg ble gravid, og det er heller ikke et vanlig symptom for meg etter eggløsning vanligvis. Så nooe lovende kan det jo væreNår ryker første test?Man kan jo fint være gravid uten symptomer, men synes du har flere gode symptomer
Som blant annet hodepine. Har jeg ofte hatt i dpo-land som gravid
![]()

Hadde jo det sist gang da jeg ble gravid, og det er heller ikke et vanlig symptom for meg etter eggløsning vanligvis. Så nooe lovende kan det jo være
Første test imorgen! Egentlig mest for å bare få den unnagjort. Forventer lite såpass tidlig. Men da begynner hvertfall gøyen!
Du starter 8 dpo?
Er så herlig å dyppe testene å nistire videre på testen

Helt enigWeee, dritspent på testene dine![]()
![]()
Yess, første testene hos meg ryker på mandag! Da er jeg 8dpo![]()
Gleder meg til dine tester også!Weee, dritspent på testene dine![]()
![]()
Yess, første testene hos meg ryker på mandag! Da er jeg 8dpo![]()
Følger spent med på begge sine testerHelt enigGleder meg til dine tester også!
Yeeeey!Følger spent med på begge sine tester![]()
Gledes til det kommer testing fra dere - og aller helst bare positive![]()

Gleder meg til testingen!6 dpo:
Våknet med kvalme. Det har jeg hatt mye av etter eggløsning tidligere. Ikke sist da det ble SA og heller ikke mnd før da det var kjemisk. Så da tenker jeg det lover dårlig for graviditet denne gangHar heller ikke den typiske gravid-utfloden jeg får ca 5 dpo når jeg er gravid. Dårlige tegn dette!
Men vet jo at det trenger ikke bety det ikke har klaffet. Vi får bare se. De ømme puppene svinner hen. Eneste er hodepine som jeg hadde sist mnd nesten hver dag i dpo dagene. Den er her enda. Pluss murringer.
Vis vedlegget 468336
Symptomer:
- Hodepine
- Svake murringer
- Stølhet nederst livmor

7 dpo:
Hodepine idag også. Og igår kveld så hadde jeg mye stikk og murring da jeg skulle sove, tankene går jo med en gang til sist da jeg ble gravid. Men kan like gjerne være ingenting. Tempen var voldsomt høy imorges(?) Er ikke syk eller noe. Så den stemmer vel. Negativ test til morgenen. Tar en ved lunsjtider igjen. Veldig deilig med helg nå, masse tid med kjæresten
Vis vedlegget 468394
Og mange gode symptomerTakk for kryssingVeldig fin temp![]()
Og mange gode symptomer
Krysser fingrene for spire, kjære du
️