IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Da bytter jeg over til neste ikm-gruppe❤️ Hadde satset på litt tidligere EL da jeg brukte Letrozol forrige PP, men funket dårlig, det:hilarious: Har lang lutealfase på 16dager, som regel:angelic: Så da blir IKM i uke 37:happy119
Gratulerer til alle dere som er gravide, og masse lykke til i neste PP dere som fikk tanta ubedt på besøk❤️

8 dpo i dag , og negativ test.
Har så mange symptomer at jeg nesten blir litt kokko av meg selv… håper det er pga det snart kommer en positiv test.. glad jeg har dere jeg kan dele de her tankene med. Det er ikke så enkelt med de her dagene syns jeg.
Nå skal jeg på 4 dagers kurs med mye smaking av viner! Spørs om de smaker så godt for meg da. For har en sykt ekkel smak i munnen. Smaker bittert og j…. Hjelper ikke pusse tenner eller noe. Var sånn i går og. Ikke noe gøy :p haha. Ha en fin dag fine dere!!

Ja, så vurderer å undersøke kostnaden av å frakte eggene mine til utlandet og fryseforsøk der. Datteren min vil så gjerne ha et søsken og er redd det blir ensomt for henne ellers. Vi har nesten ikke familie som engasjerer seg i henne
Huff, ja det må du ta og undersøke. Kan jo være det ikke er så ille!

Da bytter jeg over til neste ikm-gruppe❤️ Hadde satset på litt tidligere EL da jeg brukte Letrozol forrige PP, men funket dårlig, det:hilarious: Har lang lutealfase på 16dager, som regel:angelic: Så da blir IKM i uke 37:happy119
Gratulerer til alle dere som er gravide, og masse lykke til i neste PP dere som fikk tanta ubedt på besøk❤️
Åå, der var kjipt for oss… Heng litt her uansett da! Masse lykke til :love017 I’ll be watching you:Heartred

Slenger meg med her da jeg plutselig fikk positiv EL-test i går, så satser på at tempen bekrefter etter hvert at EL er i morgen. Har bare hatt lutealfase på 12 dager så da blir det akkurat innenfor uke 36 :D

Libj - 31 - B1 - PP14(siste før IVF igjen) - EL 25/8(forhåpentligvis) - IKM 06/09
Litt usikker på om innmeldingen min her forsvant litt blant alle innleggene, så siterer meg selv :happy:
Tempen ser ut til å bekrefte at eggløsning faktisk skjedde i natt/dag tidlig, så da blir det DPO-land fra i morgen!

Åå, der var kjipt for oss… Heng litt her uansett da! Masse lykke til :love017 I’ll be watching you:Heartred

Ååh, så koselig å høre*nå ble jeg rørt*:sad010 Trodde man "måtte" bytte uker, hvis man fikk IKM i en annen gruppe:angelic: men altså, får jeg lov, så blir jeg bare med i begge, da?❤️

PP5/CD15/1DPO: Virker som jeg er i dpo-land, absolutt her jeg trives best :smiley-bounce012 :binkybaby:dance011
Kjente EL-smerter igår kveld fra kl 20.00-21'ish.. Og fra kl var 22.30 (hadde lagt meg), så prompet og prompet jeg fra en annen verden:wideyed: Skulle trodd jeg hadde spist hodekål, kålrot, brokkoli og en dæsj med bønner oppå der igjen som kveldssnacks:smiley-angelic006:fart005 Dog ikke spist noe unormalt! Pleier ikke å skje før 3-4 dpo når jeg har vært gravid. Og aldri sånn brått før heller? Så det var en ny opplevelse:oops: Kan hende jeg brått fikk en eller annen reaksjon på hormonene og progesteronet?! Helt sprøtt:hilarious: Kroppen min er offisielt LOCO:laughing002 Satser på tempen øker på de neste dagene❤️
Screenshot_20250825_064516_FF App.jpg

Da er det lagt inn en load til med babyaksjer:sign17:binkybaby:sign19 Da har vi hatt oss lørdag ettermiddag, søndag morgen og mandag formiddag. Tror EL var igår kveld:love7

Last edited:
Litt usikker på om innmeldingen min her forsvant litt blant alle innleggene, så siterer meg selv :happy:
Tempen ser ut til å bekrefte at eggløsning faktisk skjedde i natt/dag tidlig, så da blir det DPO-land fra i morgen!
Å! Beklager. Det har gått meg hus forbi :happy:
Skriver deg opp med en gang. Deilig med dpo dager nå!:love017

PP5/CD15/1DPO: Virker som jeg er i dpo-land, absolutt her jeg trives best :smiley-bounce012 :binkybaby:dance011
Kjente EL-smerter igår kveld fra kl 20.00-21'ish.. Og fra kl var 22.30 (hadde lagt meg), så prompet og prompet jeg fra en annen verden:wideyed: Skulle trodd jeg hadde spist hodekål, kålrot, brokkoli og en dæsj med bønner oppå der igjen som kveldssnacks:smiley-angelic006:fart005 Dog ikke spist noe unormalt! Pleier ikke å skje før 3-4 dpo når jeg har vært gravid. Og aldri sånn brått før heller? Så det var en ny opplevelse:oops: Kan hende jeg brått fikk en eller annen reaksjon på hormonene og progesteronet?! Helt sprøtt:hilarious: Kroppen min er offisielt LOCO:laughing002 Satser på tempen øker på de neste dagene❤️
Screenshot_20250825_064516_FF App.jpg
Den øker nok på!

Tusen takk:Heartred Jeg bærer videre på (det noe varierende) håpet:happy: Jeg rekker ikke mai uansett siden jeg ikke får el før rundt CD 18.. Det hadde vært så sinnsykt hyggelig! :Heartred Kan jo hende jeg i så fall kan henge litt der også siden de vurderer igangsetting fra uke 38 (pga Diabetes):angelic: Kjempe glad på dine vegne da!!:love017 Denne skal sitte til mål!:binkybaby:love7 Håper du oppdaterer i dagboka innimellom så jeg kan følge deg:love017
Hvilken CD ligger du på nå? Jada, det viktigste er at du blir gravid, men hadde vært gøy med mange «bekjente» :shy:
Tusen takk for det :Heartpink Det føltes som en god start hvertfall, hadde ikke forventet sterk strek i hele tatt :shy: Ja jeg skal nok det, så hyggelig at du følger :happy:

Dette lover bra :love7 :hello2 :cool:

La inn feil info, skulle være sånn
Da er det lagt inn en load til med babyaksjer:sign17:binkybaby:sign19 Da har vi hatt oss lørdag ettermiddag, søndag morgen og mandag formiddag. Tror EL var igår kveld:love7

Den øker nok på!

Satser på det! Hadde smerter igår kveld fra kl 20-21 på venstre side. Om det blir som forrige PP med Letrozol, så slipper jeg egg igjen på høyre side ikveld :hilarious::nailbiting: Satser på at EL har vært:p

Back
Topp