Nub uke 13?

Blomsterpike94

Forelsket i forumet
Hei,
er usikker på om det er den øverste hvite nub'en eller den lille streken under:angelic: skal ikke vite kjønn sånn 100%, men er så spennende å spekulere! Hva tror dere?:Heartpink

Vedlegg

• IMG_4420.jpeg
    IMG_4420.jpeg
    251,8 KB · Visninger: 53
  • IMG_4419.jpeg
    IMG_4419.jpeg
    307,7 KB · Visninger: 52
Hei,
er usikker på om det er den øverste hvite nub'en eller den lille streken under:angelic: skal ikke vite kjønn sånn 100%, men er så spennende å spekulere! Hva tror dere?:Heartpink
Jeg er ikke noe ekspert, men på det siste bildet kan det se ut som en nub når benet flyttet seg litt? I så fall en veldig tydelig jente-nub.

Syns det pleier å være mye lettere å se det live på ultralyd. Denne gangen så jeg det med en gang JM kom i den vinkelen, og så umiddelbart at det var jente i uke 13+3 :happy:

Jeg er ikke noe ekspert, men på det siste bildet kan det se ut som en nub når benet flyttet seg litt? I så fall en veldig tydelig jente-nub.

Syns det pleier å være mye lettere å se det live på ultralyd. Denne gangen så jeg det med en gang JM kom i den vinkelen, og så umiddelbart at det var jente i uke 13+3 :happy:
Ja jeg også føle det, at den hvite sterke på bilde 1 er gjerne navlesnoren!! Åå det er så spennende, jeg sprekker nesten hahah:nailbiting::p

Ja jeg også føle det, at den hvite sterke på bilde 1 er gjerne navlesnoren!! Åå det er så spennende, jeg sprekker nesten hahah:nailbiting::p
Du ser navlesnoren på begge bildene! Det er de to hvite strekene oppå hverandre over den runde magen☺️ Nuben er lengre ned, ved det som ser ut som benet. Helt borte ved livmorveggen til høyre der!

Du ser navlesnoren på begge bildene! Det er de to hvite strekene oppå hverandre over den runde magen☺️ Nuben er lengre ned, ved det som ser ut som benet. Helt borte ved livmorveggen til høyre der!
Nå er jeg skikkelig nybegynner her, haha men er det den røde eller gule? :p

Vedlegg

• IMG_4437.jpeg
    IMG_4437.jpeg
    289,1 KB · Visninger: 33
Nå er jeg skikkelig nybegynner her, haha men er det den røde eller gule? :p
Jeg er ikke helt sikker, men tror det er noe sånn som det her: Det røde er navlesnoren, det gule er nuben (tror jeg) og det blå er en fot.

IMG_6139.jpeg

Den du har ringet ut som gul er nok bare lårbeinet eller den andre foten som ligger sånn.

Tenkte jente jeg og - men uten noooe forbehold om å ha rett :hilarious: ikke superklar nub der, men det jeg tror er nub, ser jentenub ut

Det er definitivt en jente, er rett NUB på begge bildene. Ikke noe skrått på noen av dem eller en liten tapp som gutter kan ha :D

Det er definitivt en jente, er rett NUB på begge bildene. Ikke noe skrått på noen av dem eller en liten tapp som gutter kan ha :D
Det er sant det Ametyst sier. Du kan se nuben på begge bildene - bare jeg som ikke la merke til den på det første bildet!☺️

Når det gjelder å ikke få vite det, så er jo dette med nub-teori akkurat den samme metoden som ultralydjordmødre bruker for å stadfeste kjønn. Så du får jo vite det ved å se det på bildene eller fremtidige ultralyder. Når du først vet hva du skal se etter så er det umulig å ikke legge merke til det!

Back
Topp