Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke noe ekspert, men på det siste bildet kan det se ut som en nub når benet flyttet seg litt? I så fall en veldig tydelig jente-nub.Hei,
er usikker på om det er den øverste hvite nub'en eller den lille streken underskal ikke vite kjønn sånn 100%, men er så spennende å spekulere! Hva tror dere?
![]()

Ja jeg også føle det, at den hvite sterke på bilde 1 er gjerne navlesnoren!! Åå det er så spennende, jeg sprekker nesten hahahJeg er ikke noe ekspert, men på det siste bildet kan det se ut som en nub når benet flyttet seg litt? I så fall en veldig tydelig jente-nub.
Syns det pleier å være mye lettere å se det live på ultralyd. Denne gangen så jeg det med en gang JM kom i den vinkelen, og så umiddelbart at det var jente i uke 13+3![]()

Du ser navlesnoren på begge bildene! Det er de to hvite strekene oppå hverandre over den runde magenJa jeg også føle det, at den hvite sterke på bilde 1 er gjerne navlesnoren!! Åå det er så spennende, jeg sprekker nesten hahah![]()
Nå er jeg skikkelig nybegynner her, haha men er det den røde eller gule?Du ser navlesnoren på begge bildene! Det er de to hvite strekene oppå hverandre over den runde magenNuben er lengre ned, ved det som ser ut som benet. Helt borte ved livmorveggen til høyre der!
Jeg er ikke helt sikker, men tror det er noe sånn som det her: Det røde er navlesnoren, det gule er nuben (tror jeg) og det blå er en fot.Nå er jeg skikkelig nybegynner her, haha men er det den røde eller gule?![]()

Det gir faktisk veldig mening hahaJeg er ikke helt sikker, men tror det er noe sånn som det her: Det røde er navlesnoren, det gule er nuben (tror jeg) og det blå er en fot.
Vis vedlegget 467960
Den du har ringet ut som gul er nok bare lårbeinet eller den andre foten som ligger sånn.

takk for du tok deg tid!!Veldig spennende - og uansett gratulerer med spirenDet gir faktisk veldig mening hahahmmm okey veldog spennende, muligens en liten jente ja
takk for du tok deg tid!!

Tuuusen takkVeldig spennende - og uansett gratulerer med spiren![]()
ikke superklar nub der, men det jeg tror er nub, ser jentenub utHar allerede en jente, så gutt hadde vært supert, men er noe med å ha søstre ogsåTenkte jente jeg og - men uten noooe forbehold om å ha rettikke superklar nub der, men det jeg tror er nub, ser jentenub ut

Rart med det derHar allerede en jente, så gutt hadde vært supert, men er noe med å ha søstre også![]()
Jeg venter visst endelig gutt etter fire jenter, sa NIPTen 
Oi woooow!!! GratulererRart med det derønsker jo gjerne litt av begge deler
Jeg venter visst endelig gutt etter fire jenter, sa NIPTen
![]()
Det blir en skikkelig prinsesse i heimen vil jeg tro!!Oi woooow!!! Gratulerer![]()
Det blir en skikkelig prinsesse i heimen vil jeg tro!!
Jaa virkelig!! Så kjektRegner med det blir spennende det også![]()
Wæææ!! Har så blandet følelser, vil jo ha begge deler, men har en følelse at jeg bare får jenterDet er definitivt en jente, er rett NUB på begge bildene. Ikke noe skrått på noen av dem eller en liten tapp som gutter kan ha![]()

har du fått vite kjønn?Nei, får vite 11 septemberWæææ!! Har så blandet følelser, vil jo ha begge deler, men har en følelse at jeg bare får jenterhar du fått vite kjønn?
![]()
Gleder meg så sykt myeÅå så kjekt!! Jeg har lovt mannen å ikke få vite det så jeg bare spekulerer å ser på kjerringmyter hahah, eier like lite tålmodighet med dette som med å vente å teste før ikmNei, får vite 11 septemberGleder meg så sykt mye
er det noe du håper å få?Det er sant det Ametyst sier. Du kan se nuben på begge bildene - bare jeg som ikke la merke til den på det første bildet!Det er definitivt en jente, er rett NUB på begge bildene. Ikke noe skrått på noen av dem eller en liten tapp som gutter kan ha![]()