Skjønner den! Jeg er litt roligere i dpo dagene. Men uansett veldig kjedelig om det ikke klafferJa veldigtakk!
liker ikke hvordan det påvirker meg så sykt
også er eg så utrolig utålmodig også!! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den! Jeg er litt roligere i dpo dagene. Men uansett veldig kjedelig om det ikke klafferJa veldigtakk!
liker ikke hvordan det påvirker meg så sykt
også er eg så utrolig utålmodig også!! Haha
Heldig som er roligere altsåSkjønner den! Jeg er litt roligere i dpo dagene. Men uansett veldig kjedelig om det ikke klaffer
Tusen takk!Har glemt å si gratulerer!Skal jeg sette deg på gravid?
Jaa du kan det hihi ææ er så uvandt hehe<3samme her.. er derimot pp5 her haha, og er nå 10dpo. Ble negativ test nå, men får bare smøre meg med tålmodighet og prøve igjen om noen dager. Hatt også murring her. Sender masse gode ønsker!!Kjenner jeg begynner og bli nervøs for de neste dagene… i starten av dpo land går det så seeeent!!! Men nå går det plutselig litt fortere. Og det er så skummelt om ikke det blir en positiv test. Jeg vet jeg vil bli skuffet! Selv om jeg også vet at det hadde vært helt sinnsykt om jeg bare skulle blitt gravid i pp1.. føler ikke det skal være mulig!?
Det kribler enda i underlivet og det murrer svakt i ryggen. Ellers er symptomene litt roligere i dag enn så lenge hvertfall.. ifølge chat gpt er det vanlig etter at ting fester seg. Om det var det som skjedde i går. Før det bygger seg opp igjen. Så spent på de neste dagene men samtidig så redd :s haha. Berg og dalbane ja….
Gratulerer til dere som har fått positiv test da![]()
Sender masse styrke til dere som har fått besøk av tanten!! :/![]()
Like måte!! Håper vi slipper å treffes igjen i en annen ikm gruppe, men heller termingruppeHelt enig. Er 10dpo nå forsåvidt, og er helt sinnsykt hva slags berg og dalbane av tanker og følelser som melder seg i denne perioden. Håper tiden går fort for deg![]()

Ååå.samme her.. er derimot pp5 her haha, og er nå 10dpo. Ble negativ test nå, men får bare smøre meg med tålmodighet og prøve igjen om noen dager. Hatt også murring her. Sender masse gode ønsker!!
Wow så kult!!Fikk gåsehud. Kom en svær øyenstikker flyvende i full fart og satte seg litt på meg. Det var signalet jeg skulle se etter i horoskopet. Trodde ikke jeg kom til å se en, for har ikke gjort det på noen år
IKM er 30/08! Men helt enig, man blir jo ivrig når man ser andre får svar rundt samme dpo som jeg er i nå, så man må bare teste samtidig som vet at det er tidlig å teste ogsåÅåå.kjedelig da. Kroppen er av og til veldig underlig!! Samtidig som alt det fantastiske den får til!!
Har du andre symptomer enn murring? Når er din IKM da?![]()

Ja da er det jo enda en stund til ja!IKM er 30/08! Men helt enig, man blir jo ivrig når man ser andre får svar rundt samme dpo som jeg er i nå, så man må bare teste samtidig som vet at det er tidlig å teste også
Andre symptomer jeg har et ømme bryster, har vært ganske trøtt de siste dagene og noe spotting. Den har liksom ikke endret farge fra å være brunlig heller. Hva med deg?![]()
Hva vil det si med pulsen? Det kan jeg ikke noe omHeldig som er roligere altsåhaha
Men en liten sprø ting i går da. Jeg var så sykt trøtt, fikk sånn spotting osv. så så eg at gjennomsnitt pulsen min var på 48!!!! Og i dag på 53![]()

Forstår detTusen takk!Jaa du kan det hihi ææ er så uvandt hehe<3

Jeg vet egentlig ikke selv, bare så den hadde endret seg veldig ene dagenHva vil det si med pulsen? Det kan jeg ikke noe om![]()

Det er absolutt mulig å bli gravid første pp. Jeg har 2 skatter som ble til første forsøk!Kjenner jeg begynner og bli nervøs for de neste dagene… i starten av dpo land går det så seeeent!!! Men nå går det plutselig litt fortere. Og det er så skummelt om ikke det blir en positiv test. Jeg vet jeg vil bli skuffet! Selv om jeg også vet at det hadde vært helt sinnsykt om jeg bare skulle blitt gravid i pp1.. føler ikke det skal være mulig!?
Det kribler enda i underlivet og det murrer svakt i ryggen. Ellers er symptomene litt roligere i dag enn så lenge hvertfall.. ifølge chat gpt er det vanlig etter at ting fester seg. Om det var det som skjedde i går. Før det bygger seg opp igjen. Så spent på de neste dagene men samtidig så redd :s haha. Berg og dalbane ja….
Gratulerer til dere som har fått positiv test da![]()
Sender masse styrke til dere som har fått besøk av tanten!! :/![]()

Men de sier 3dje mann er en luring så har på følelsen at det kommer til å ta litt lenger tid denne runden 
Ah! Kan jo være noe i detJeg vet egentlig ikke selv, bare så den hadde endret seg veldig ene dagen![]()

I dag har temperaturen stupt, testen er svakere og jeg har begynt å spotte. Så det ble nok dessverre ikke noe mer enn kjemisk graviditet på meg denne syklusen, og mensen er nok i anmarsj. Så du kan sette meg på mensen @Trinity85
Krysser fingrene videre for dere andre som straks skal begynne å teste!
Håper den sitter igjen i neste PPHehe ja, min første ble til på første forsøkDet er absolutt mulig å bli gravid første pp. Jeg har 2 skatter som ble til første forsøk!Men de sier 3dje mann er en luring så har på følelsen at det kommer til å ta litt lenger tid denne runden
![]()
Under TR pleier jeg å ha ca 55 slag per minutt i puls. Når TR er over øker den noen slag. De gangene jeg har tester positivt har jeg hatt nærmere 65 slag per minuttHva vil det si med pulsen? Det kan jeg ikke noe om![]()
Logisk! Har ikke pulsklokke, men når jeg har vært gravid så kan jeg nesten høre pulsen min, og den merker jeg går fortUnder TR pleier jeg å ha ca 55 slag per minutt i puls. Når TR er over øker den noen slag. De gangene jeg har tester positivt har jeg hatt nærmere 65 slag per minutt![]()
Jeg hørte pulsen min hin dagenLogisk! Har ikke pulsklokke, men når jeg har vært gravid så kan jeg nesten høre pulsen min, og den merker jeg går fort