Ja, det blir det! Hehe, godt det ikke bare er megBlir altoppslukende, til og med i underbevissthetenHar hatt et par drømmer om FF grafen jeg også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir det! Hehe, godt det ikke bare er megBlir altoppslukende, til og med i underbevissthetenHar hatt et par drømmer om FF grafen jeg også
![]()

Ja, det blir helt crazy!Man blir obsessed av EL og prøvingen![]()
![]()
Jeg har jo en juni baby fra før, så nesten samme tid!Blir Mai baby her også
Haha! Det er helt sinnsykt hvor obsessed man blir av prøvingen. Ble mye temp drømmer når jeg holdt på også![]()
Hadde vært helt fantastisk med en i mai

Ja, det blir helt crazy!
Håper på terminspire denne PP, kjære du

Takk for det! Håper sånn detEr jo altoppslukende denna prøvingen, og det kjenner man igjen i drømmelandHåper på terminspire denne PP, kjære du
![]()
Vi har pult så mye den siste uken, så skal ikke stå på engasjementet iallefall Det er litt morro hvor tett de mnd man kan få på disse barna. Noen får samme mnd, jeg har nå Januar, mars og april og får februar så for en hver mnd fra januar til aprilJeg har jo en juni baby fra før, så nesten samme tid!Hadde vært helt fantastisk med en i mai
Det blir jo en livsmisjon! Ikke rart man blir opphengt![]()
Du har juni og SKAL få en Mai baby uten tvil 
Ja, det er jo artig hvordan det blir! Helt herlig med de mnd etter hverandreDet er litt morro hvor tett de mnd man kan få på disse barna. Noen får samme mnd, jeg har nå Januar, mars og april og får februar så for en hver mnd fra januar til aprilDu har juni og SKAL få en Mai baby uten tvil
![]()

Takk for det! Håper sånn detVi har pult så mye den siste uken, så skal ikke stå på engasjementet iallefall
![]()
Skulle ønske jeg var like heldig
Håper sånn det resulterer i spire

Hahah!!Heldiggrisen som har fått kuk i bøtter å spannSkulle ønske jeg var like heldig
Håper sånn det resulterer i spire
![]()
Så for meg et fint bilde med noen bøtter og spann her
Håper for oss begge. Er ikke antall ligg som er avgjørende, heldigvis!Ja, det er morro! Hadde jeg fått flere så hadde jeg vel fått en hver mnd fremoverJa, det er jo artig hvordan det blir! Helt herlig med de mnd etter hverandre
Det SKAL jeg![]()

Hehe, som perler på en snor hele åretJa, det er morro! Hadde jeg fått flere så hadde jeg vel fått en hver mnd fremover![]()

Hahah!!Så for meg et fint bilde med noen bøtter og spann her
Håper for oss begge. Er ikke antall ligg som er avgjørende, heldigvis!
Men jeg mener det, du er heldig
Takk, samme gjør jeg

Hehe, det er gøy!Hahah, jeg kan å få sagt det, noen gangerMen jeg mener det, du er heldig
Takk, samme gjør jeg
![]()

Du har litt flere baller i luften enn det jeg har. Og så gjør dere så godt dere kan med liggingen, jeg er faktisk imponert hva dere har fått til med flere barn og sykdom og alt før også!Hehe, det er gøy!
Har måtte mase litt her på han. Stakkars slitne jobbemannenDu har litt flere baller i luften enn det jeg har. Og så gjør dere så godt dere kan med liggingen, jeg er faktisk imponert hva dere har fått til med flere barn og sykdom og alt før også!
Synes jobbemannen din stiller opp og jobber for føden

har iallefall fått til igår og idag i de mest fertile dagene! Så er den grei for meg, prøvemessig settHar også høy lyst og behov. Det har han også, men han blir mer sliten pga jobb. Det er forståelig. Her kunne jeg hatt meg hele tiden hadde det vært opp til megAlltid hatt høy sexdrift, og mannen i huset har normal mot lav, så eh![]()
Synes jobbemannen din stiller opp og jobber for føden
Synes du? Synes det er altfor lite, jeg, men det er nå megJeg kan ha like stor lyst på mer, så snart han er ferdig og kan seriøst ha lyst på sex minst 3 ganger daglig, så jeg er nok ekstrem
har iallefall fått til igår og idag i de mest fertile dagene! Så er den grei for meg, prøvemessig sett
![]()
Har også høy lyst og behov. Det har han også, men han blir mer sliten pga jobb. Det er forståelig. Her kunne jeg hatt meg hele tiden hadde det vært opp til meg
Da har dere fått dekket de viktigste dagene!
Jada, har jo det, får se om vi får til mer humpings.. ikke så lett med alle kidsa hjemmeKanskje det blir en bonusrundeHerlig å lese om flere damer med høy lyst![]()
Jada, har jo det, får se om vi får til mer humpings.. ikke så lett med alle kidsa hjemme
![]()
Skjønner godt at det ikke er noe lett.Kanskje det blir en bonusrundeSkjønner godt at det ikke er noe lett.