Skravletråd☘️

Hvordan får dere «Påskeliljene 2026» under navnet deres? Husker ikke tilbake fra 2021 hva vi gjorde.
Det betyr at vi har tilgang til skjult gruppe. Se eget innlegg om hva det er for mer informasjon om hvordan en får tilgang der :happy:

Det stemmer. Er bare to uker siden vi fant ut av graviditeten så har ikke rukket 50 innlegg enda. Det skal litt til :)
Går fortere enn ein skulle trudd :happy: og skjult kom akkurat opp, så er ikkje så høgt tempo der inne enda ❤️

Er på ufrivillig husmorsferie i heimbygdo, skulle egentlig berre hente meir flyttelass og så skulle pappa sjekke bremsene på bilen, dei var fine dei, men alle 4 dekk var slitt ned på corden og vel som det :bag: så fekk kjøreforbud og måtte vente til mandagsmorgen for å få bytta dekk og komt meg heim. Altså null stress det, skulle egentlig ikkje heim før lørdagskveld og mannen jobber ettermiddag neste veke. Men, guess what, minstemor har fått spysjuko stakkars, så den som har tørka spy i heile kveld er mannen som har hatt ungane aleina heile heila også:sorry: har skikkelig vondt av han sjølv om han utrulig nok er ved veldig godt mot❤️ men pappa meine dekka knapt tåler 1mil til før dei punkterer så eg tør rett og slett ikkje ta sjansen... mannen meinte eg egentlig berre burde holde meg i heimbygda til det var blåst over, eg er jo kvalm nok fra før. Oh, bless him! Men nei, me ryke nok heile bølingen, og i tillegg klare ikkje mammahjerta å holda seg vekke fra dei små uten god grunn når dei e sjuke ❤️

Eg berre håpe og ber at mannen ikkje blir sjuk, for han ska på guttatur til nederland og sjå formel 1 på Torsdag, og eg veit han glede seg heilt enormt:smiley-angelic001

Skulle flytte ein del av bøkene i bokhylla til vår nye heim idag, og kom over denne boka:
20250825_101543.jpg
(Ane ikkje koffer BV snur bildene)
Tenkte å slå opp åå påskeliljer og fant detta skrivet om dei, egentlig litt morsomt å lesa sjølv om betydningen ikkje akkurat var den mest oppløftande :hilarious:
20250825_100405.jpg20250825_100411.jpg20250825_100804.jpg20250825_100822.jpg20250825_101151.jpg20250825_101216.jpg20250825_101529.jpg
Ein smule irriterande at BV snur bildene, men dei som e interessert i å lesa klare det vell likavell ;)

Da har jeg vært hos legen i dag, mildt sagt SLITSOM dag..
Det startet med at jeg våkna 05:50.. Og toget mitt gikk ikke før egentlig klokken 10:02, men var en halvtime forsinket..
Så da jeg kom meg frem til Koppang så måtte jeg gå rundt fra rundt ti på 11 til rundt 12 - halv 1 før jeg satt i over 1t å venta på legetimen, men tror du ikke den også var 30min forsinket?

Kom endelig inn til legen, hadde en samtale om at jeg har tenkt gjennom dette etc og at vi vil beholde barnet osv.
Tok blodprøver, målte blodtrykk og sjekke vann i beina, alt var ok fra hans synspunkt!
Skrev et ark og seff så måtte han dra med PTSD-en jeg har, men den har vært bra utenom en episode i ca 2år, så jeg føler meg 100x bedre i dag enn det jeg gjorde idag, og jeg merker også mindsettet mitt har blitt mer positivt siden jeg ble gravid, og jeg klarer mer å tenke etc.

Har også fått time til jordmor den 2.september!

Så var det å handle da.. kommer til togstasjonen, og der er det toget også 30min forsinket.. Til at tålmodigheten min er strekt maksimalt og UTEN nikotin så vil jeg si jeg tolererte dette ganske bra :notworthy:laughing005

Hvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har? :)
Står forklart i i informasjon om skjult tråden og så har Hassel lagt ut ein bedre forklaring i tilgang til skjult tråden :happy:

Flere som syns tiden går sakte? :facepalm: Føler jeg har vært gravid i en evighet, også har vi bare visst om det i 3 uker liksom :hilarious:

Flere som syns tiden går sakte? :facepalm: Føler jeg har vært gravid i en evighet, også har vi bare visst om det i 3 uker liksom :hilarious:
Jeeeeeg! Jeg har visst om det i over 5 uker da men føler tiden går veldig sakte ja. Hjelper jo ikke på at jeg ikke orker eller har lyst til å finne på så mye ting, da går jo tiden bare enda saktere her hjemme. Så tips for å få tiden å gå tar jeg gjerne :happy:

Jeeeeeg! Jeg har visst om det i over 5 uker da men føler tiden går veldig sakte ja. Hjelper jo ikke på at jeg ikke orker eller har lyst til å finne på så mye ting, da går jo tiden bare enda saktere her hjemme. Så tips for å få tiden å gå tar jeg gjerne :happy:
Shiiit, måtte tenke selv her! Er jo over 5 uker siden jeg også fant det ut. Føles både kort og lenge på samme tid.

Syns dagene går fort men ukene går sakte - om det gir mening :hilarious: Har såpass mye å gjøre med jobb, hund, hus, hobbyer osv. i tillegg til at jeg er trøtt og tidvis ganske kvalm og svimmel. Så dagene går jo unna liksom, men føler jeg har vært 9+ leeenge og er jo bare 9+1 :p

Spørsmål!
Jeg kom til å tenke på at jeg har jo en eldre bil, og etter hvert må en jo ha bilsete til baby uten isofix, er disse fremdeles å oppdrive?

Back
Topp