FrkNordby93
Glad i forumet
Takk for beroligelsen!Har heller ingen, men hadde ingen sist svangerskap heller som gikk bra. Nå er jeg passert 8 uker… så det trenger ikke være et dårlig tegn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for beroligelsen!Har heller ingen, men hadde ingen sist svangerskap heller som gikk bra. Nå er jeg passert 8 uker… så det trenger ikke være et dårlig tegn.
Du må be om tilgangHvordan får dere «Påskeliljene 2026» under navnet deres? Husker ikke tilbake fra 2021 hva vi gjorde.
Det betyr at vi har tilgang til skjult gruppe. Se eget innlegg om hva det er for mer informasjon om hvordan en får tilgang derHvordan får dere «Påskeliljene 2026» under navnet deres? Husker ikke tilbake fra 2021 hva vi gjorde.

Først må hu oppfylle kravaDu må be om tilgang![]()
ååå, trodde hun hadde det jeg haha, wops!Først må hu oppfylle krava![]()
Mest sannsynligvis ikkje då hu spør slik hu gjer og er tydelig ny igjenååå, trodde hun hadde det jeg haha, wops!

Det stemmer. Er bare to uker siden vi fant ut av graviditeten så har ikke rukket 50 innlegg enda. Det skal litt tilMest sannsynligvis ikkje då hu spør slik hu gjer og er tydelig ny igjen![]()
Helt enig!Oppfyller snart krav til skjult! Føler det er lettere å delta da![]()
Går fortere enn ein skulle truddDet stemmer. Er bare to uker siden vi fant ut av graviditeten så har ikke rukket 50 innlegg enda. Det skal litt til![]()
og skjult kom akkurat opp, så er ikkje så høgt tempo der inne enda
så fekk kjøreforbud og måtte vente til mandagsmorgen for å få bytta dekk og komt meg heim. Altså null stress det, skulle egentlig ikkje heim før lørdagskveld og mannen jobber ettermiddag neste veke. Men, guess what, minstemor har fått spysjuko stakkars, så den som har tørka spy i heile kveld er mannen som har hatt ungane aleina heile heila også
har skikkelig vondt av han sjølv om han utrulig nok er ved veldig godt mot

Hvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har?Går fortere enn ein skulle truddog skjult kom akkurat opp, så er ikkje så høgt tempo der inne enda
![]()
Står forklart i i informasjon om skjult tråden og så har Hassel lagt ut ein bedre forklaring i tilgang til skjult trådenHvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har?![]()

Jeeeeeg! Jeg har visst om det i over 5 uker da men føler tiden går veldig sakte ja. Hjelper jo ikke på at jeg ikke orker eller har lyst til å finne på så mye ting, da går jo tiden bare enda saktere her hjemme. Så tips for å få tiden å gå tar jeg gjerneFlere som syns tiden går sakte?Føler jeg har vært gravid i en evighet, også har vi bare visst om det i 3 uker liksom
![]()

Shiiit, måtte tenke selv her! Er jo over 5 uker siden jeg også fant det ut. Føles både kort og lenge på samme tid.Jeeeeeg! Jeg har visst om det i over 5 uker da men føler tiden går veldig sakte ja. Hjelper jo ikke på at jeg ikke orker eller har lyst til å finne på så mye ting, da går jo tiden bare enda saktere her hjemme. Så tips for å få tiden å gå tar jeg gjerne![]()
Har såpass mye å gjøre med jobb, hund, hus, hobbyer osv. i tillegg til at jeg er trøtt og tidvis ganske kvalm og svimmel. Så dagene går jo unna liksom, men føler jeg har vært 9+ leeenge og er jo bare 9+1 Samme her! Men det hjelper om en har ting å styre medFlere som syns tiden går sakte?Føler jeg har vært gravid i en evighet, også har vi bare visst om det i 3 uker liksom
![]()