Woop woop!GLEDELIG NYHET!
Forumsansvarlig har sendt melding og sagt hu skal opprette skjult gruppe iløpet av arbeidsdagen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woop woop!GLEDELIG NYHET!
Forumsansvarlig har sendt melding og sagt hu skal opprette skjult gruppe iløpet av arbeidsdagen![]()

Det er visst like vanlig å ha symptomer som å ikke ha det i starten har jeg skjøntwuut.. jeg er 5+0 og merker ingen kvalme - enda, eneste er sårt brystparti liksom, men dette går jo overraskende greit så langt, håper jeg? litt skummelt med så lite symptomer da![]()

Tusen takk for svar snille degEg har ikkje hinsides menssmerter, faktisk egentlig aldri hatt det utenom når kroppen er off pga SA eller slikt. Men, fytti katta eg trur jo eg revne innimellom av voksesmerter. Vært slik alle graviditetene mine! Låg inatt og kjente eg måtte minne meg igjen og igjen på at det er heilt normalt, for det er jo så intenst at ein tenker at nå går det gale.. eg har også alltid hatt mest vondt på høgre side faktisk, litt forunderlig, men definitivt dei festene der som har mest sånn stikkende/dragende smerte i ligamentene, og sjølve livmora murrer det som dei første svake riene ved fødsel liksom.. så ja, det er nok like vanlig om ikkje meir vanlig å kjenne voksesmerter for kvart barn
Om du vil tagge folk må du bruke @ foran og velge navn fra lista som kommer opp, @HereWeGoAgainx4![]()
Ser forumet er laget, men obs - det er ikke blitt skjult foreløpig! Man får det opp om man ser på det uten å være innlogget også akkurat nå. De holder nok påSkjult er oppe![]()

Jeg er usikker på om jeg kan sende forespørsel? Ser jeg har rundt 70 innleggNå er skjult oppe! Jeg har meldt inn de av dere som har sendt PM til meg, så håper vi det blir godkjent raskt!
Du må ha 50 innlegg i April sitt terminforum. Skal sitere og tagge deg i et innlegg som viser hvordan du sjekker!Jeg er usikker på om jeg kan sende forespørsel? Ser jeg har rundt 70 innleggmen noen av dem er jo i ikm 31
Jaa, jeg bare syns det er overraskende ok foreløpig!Det er visst like vanlig å ha symptomer som å ikke ha det i starten har jeg skjønt![]()

Jeg er 7+0 og har heller ingen kvalme. Selv føler jeg meg bare heldigwuut.. jeg er 5+0 og merker ingen kvalme - enda, eneste er sårt brystparti liksom, men dette går jo overraskende greit så langt, håper jeg? litt skummelt med så lite symptomer da![]()
Så enten kommer det, eller så kommer det ikkeDu kommer inn en eller annen gang uansett, er nok bedre å smøre seg litt med tålmodighet enn å spamme bare for å spamme. Selv må jeg vente 2 uker tilFor å få tilgang til skjult så må man ha 50 innlegg i denne gruppa, etter hva jeg har skjønt?
Mangler fremdeles noen innlegg, er det slik at man bare kan «spamme» med innlegg på en av trådene? Eller vil man bli straffet på noen måte da?![]()

Det er det som er heile poenget med leker-gruppa, der kan du spamme som du vilFor å få tilgang til skjult så må man ha 50 innlegg i denne gruppa, etter hva jeg har skjønt?
Mangler fremdeles noen innlegg, er det slik at man bare kan «spamme» med innlegg på en av trådene? Eller vil man bli straffet på noen måte da?![]()
Bruk "Våre leker", da kommer du fort opp i 50Hatt mye på tapeten i siste, så jeg tror ikke jeg har 50 innlegg i april.. blæ jaja får bare jobbe på da![]()
Ja sant !Bruk "Våre leker", da kommer du fort opp i 50
Hilsen hun som foreløpig har bare 5 innlegg, haha![]()
Det får jeg også gjøre, blir lite aktivitet og mye soving om dagenJa sant !
Har heller ingen, men hadde ingen sist svangerskap heller som gikk bra. Nå er jeg passert 8 uker… så det trenger ikke være et dårlig tegn.wuut.. jeg er 5+0 og merker ingen kvalme - enda, eneste er sårt brystparti liksom, men dette går jo overraskende greit så langt, håper jeg? litt skummelt med så lite symptomer da![]()