IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Jeg tok en test i går, rfsu tidligtest på to timer tiss. Etter fem minutter var den negativ, men følte likevel at det var noe der. Sjekket den nå (fordi jeg er delulu :laughing002 ) Og det er en svak strek der! Er jo ugyldig, men ææææh :nailbiting:

Jeg tok en test i går, rfsu tidligtest på to timer tiss. Etter fem minutter var den negativ, men følte likevel at det var noe der. Sjekket den nå (fordi jeg er delulu :laughing002 ) Og det er en svak strek der! Er jo ugyldig, men ææææh :nailbiting:
Så spennende. Vil du vise?

Ikke brukt de på lenge, men syns de kommer frem sent! Hvor mange dpo?

Vedlegg

• IMG_9514.jpeg
    IMG_9514.jpeg
    570,5 KB · Visninger: 87
  • IMG_9513.jpeg
    IMG_9513.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 88
Er det en app dere bruker for å diktere om det er lavt eller høyt? Og 0,4 eller 0,75? Føler meg helt blank her!
Ja, "premom" heter appen :happy: Jeg er veldig fornøyd med den. Betaler ikke for å bruke den og den er praktisk i bruk. Den logger tidligere innlagte tester så det er lett å gå tilbake å se på pp som har vært - og ikke minst holder den styr på tester i nåværende pp (analyserer). ;)

Jeg har lest at de kunne være trege/ dårlige. Er sikkert bare en skyggestrek :dead:
Er 10dpo i dag, så blir ny test i morgen!
Det er ikke ofte man får falske positive. Testen kan reagere etter noen timer. Sannsynligvis får du positiv test i morgen.
Samme skjedde med meg. Så på en test som hadde ligget i søpla i flere timer, så en strek, og dagen etter satt jeg med positiv test.

Lykke til

Det er ikke ofte man får falske positive. Testen kan reagere etter noen timer. Sannsynligvis får du positiv test i morgen.
Samme skjedde med meg. Så på en test som hadde ligget i søpla i flere timer, så en strek, og dagen etter satt jeg med positiv test.

Lykke til
Enig i at det er noe på denne! Blir spennende med den videre testingen!
Godt å høre!
Da krysser vi fingrene for positiv i morgen :smiley-angelic001

Er det en app dere bruker for å diktere om det er lavt eller høyt? Og 0,4 eller 0,75? Føler meg helt blank her!
Som jeg ser @MammaØnsket svarte deg så er dette appen Premom :happy: Den tar bilder av testene dine og måler hvor svake/sterke de er. På bildet mitt hadde jeg økning fra 0.4 til 0.75 på en halv dag, noe som kan indikere at eggløsning nærmer seg. Premom gir derfor ganske riktig indikasjon på når eggløsning og evt mens vil komme hvis man legger inn testene ofte i det fertile vinduet:love2

CD 25 i dag, 11 dpo.. og hallo TR?? :arghh: Det er første gang i mitt liv det. Har alltid hatt en gjennomsnittssyklus på rundt 30 dager. Men HVA er dette? De siste syklusene har jeg spottet fra ca 12 dpo til 14-15 dpo når TR kommer, og spotter ofte en uke etter TR. Kan det hende jeg har lav progesteron eller noe? Synes jeg bare spotter hele tida nå jeg.. :wtf:

Sniker!Jeg legger ved en av de syklusene der jeg ble gravid. Som du ser, så er ikke verdien veldig høy og jeg har nok gått glipp av direkte peak som tilsier at toppen er raskt overstått :p så for min del har ikke verdi og lengde hatt noe å si! Tidligere har jeg hatt sterke tester i 1-2 døgn før de ble svakere.
Oi!! Det var en utrolig rask peak!

Ariell98 - 27 - B2 - PP1- EL 23.08 - IKM 05.09

Hei :D Slutta pillen i juli (har ikke blødd noe etter det) nå og testa etter eggløsning i hytt og pine i flere uker før jeg ga opp. Trodde jeg hadde misset toppen og begynte å teste etter graviditet/vente på mens. Men skjønte etter hvert at kanskje el ikke hadde vært enda, så i dag impulskjøpte jeg nye el-tester og tok en som jammen ble positiv!

Vis vedlegget 467878

Så utrolig tilfeldig at jeg skulle treffe på el i dag da jeg fikk et innfall om å kjøpe el-tester! Så da er det bare å starte prøvingen :Heartred

Har en historie med flere spontanaborter/kjemiske før jeg fikk mitt første barn i feb 2024 :Heartred Blir dog veldig lett gravid. Syklusene mine før B1 var for lange men med for korte lutealfaser. Setter likevel ikm to uker etter el (antatt i morgen) som et utgangspunkt.

krysser fingrene for oss alle!
Det var jo virkelig utrolig flaks da :happy:

Testa positivt på EL i dag tidlig og nå verker det noe voldsomt i eggstokker/livmor. Har alltid hatt veeeldig sterke eggløsningssmerter, men aldri testet etter lh stigning før. Kjenner jo igjen smertene i dag så vil jo anta det er det som foregår nå. Kan det stemme at eggløsning kommer 12 timer etter pos test? Jeg testa i går ettermiddag på denne tida og da var den stigende, men ikke positiv. Føler overalt står eggløsning kommer 24-36 timer etter lh stigning... :oops:

5 dpo tror jeg hvertfall!
Kjenner på en sånn kriblende , kilende følelse i underlivet!! Murrer enda mye i korsrygg og foran. Før idag på jobb så kjentes det nesten ut som puppene var litt struttende, større og varme :hilarious: Noen andre som kjenner på dette?

CD 25 i dag, 11 dpo.. og hallo TR?? :arghh: Det er første gang i mitt liv det. Har alltid hatt en gjennomsnittssyklus på rundt 30 dager. Men HVA er dette? De siste syklusene har jeg spottet fra ca 12 dpo til 14-15 dpo når TR kommer, og spotter ofte en uke etter TR. Kan det hende jeg har lav progesteron eller noe? Synes jeg bare spotter hele tida nå jeg.. :wtf:
Ånei, det hørtes skrekkelig kjedelig ut! Kanskje ta det opp med legen? Vet ikke om det kan være progesteron, men tenker alt er verdt å teste ut i løpet om å bli gravid :)

Back
Topp