IKM UKE 35 og 36 (!!!)

PP5/cd12: Får nok først positive tester tidligst søndag.. Da har vi fått omgangssyke i hus.. 3åringen har kastet opp i hele natt:hungover::depressed: Får bare håpe den ikke blir gående på rundgang:smiley-angelic001

Last edited:
Jaja det er jo verdt å teste det ut :)

Det her er lengden jeg har som maks, så en endring til armhulene er jo egentlig en halvering av håret. Æææææ jeg vet ikke om jeg tørr lengre haha. Kanskje gå for nippel lengde i stedet da :smiley-ashamed004 Kan jeg klippet det kortere hvis det faktisk blir et problem. Jeg bare ser for meg at med mindre man har det i flette så vil en baby ta tak i håret sånn heeeele tiden :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 467853

Trodde folk kom til å være sånn "Gjør det!!" her inne hahaha
Neeeei synes du har nydelig langt hår - hadde ikke klippet men det er jo en smakssak :hilarious: :Heartred

Det her er lengden jeg har som maks, så en endring til armhulene er jo egentlig en halvering av håret. Æææææ jeg vet ikke om jeg tørr lengre haha. Kanskje gå for nippel lengde i stedet da :smiley-ashamed004 Kan jeg klippet det kortere hvis det faktisk blir et problem. Jeg bare ser for meg at med mindre man har det i flette så vil en baby ta tak i håret sånn heeeele tiden :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 467853

For et nydelig hår :love7Skjønner veldig godt hvis du vil klippe det av praktiske årsaker, som f.eks. at det er tungt, varmt, floker seg lett e.l. Men jeg har aldri hatt så langt hår, bare sånn til mellom skuldre og bryst, og jeg opplever likevel at babyer drar i håret mitt. Så hvis det at babyen kan gripe i håret er eneste grunnen til at du vurderer å klippe deg, så må du nok klippe deg ganske kort for å få den effekten du ønsker. Så hvis det er brystlengde/armhule som er alternativet, tenker jeg du like gjerne kan beholde lengden. Men jeg tviler ikke på at du og håret ditt vil være nydelig uansett lengde :love2

MEGET positiv eggløsningstest i dag :hello2Teststreken var mye sterkere enn kontrollstreken i dag tidlig så ingen tvil der nei! Så da kommer vel el enten i morgen eller lørdag? Har vært ivrig med aksjelegging denne uka og får holde ut noen dager til før mannen får fred :hilarious:

For et nydelig hår :love7Skjønner veldig godt hvis du vil klippe det av praktiske årsaker, som f.eks. at det er tungt, varmt, floker seg lett e.l. Men jeg har aldri hatt så langt hår, bare sånn til mellom skuldre og bryst, og jeg opplever likevel at babyer drar i håret mitt. Så hvis det at babyen kan gripe i håret er eneste grunnen til at du vurderer å klippe deg, så må du nok klippe deg ganske kort for å få den effekten du ønsker. Så hvis det er brystlengde/armhule som er alternativet, tenker jeg du like gjerne kan beholde lengden. Men jeg tviler ikke på at du og håret ditt vil være nydelig uansett lengde :love2
Åja er det sant? Trodde det kanskje ikke ble så interessant å dra i håret hvis det ble kortere. Det var hovedgrunnen til å klippe det kortere, for tror 100% at det blir mer rettetang bruk hvis jeg klipper det. Har jo venninner med babyer nå, og de babyene er glad i å ta tak i håret mitt :smiley-ashamed004

Åja er det sant? Trodde det kanskje ikke ble så interessant å dra i håret hvis det ble kortere. Det var hovedgrunnen til å klippe det kortere, for tror 100% at det blir mer rettetang bruk hvis jeg klipper det. Har jo venninner med babyer nå, og de babyene er glad i å ta tak i håret mitt :smiley-ashamed004
Da synes jeg absolutt at du skal beholde lengden! For babyer griper som sagt i mitt hår også, så armhulelangt vil ikke løse det problemet. Du kan jo ta det bak i en klype, hvis det skulle bli plagsomt ;)

Allright, da blir det armhule nivå en annen gang :happy: Vet ikke helt hvor lang tid det tar å spare ut skikkelig langt hår igjen? Du har vokst fra skuldre til armhule på 2 år?
Ja, eller mer nøyaktig 1 år og 9 måneder :hilarious: Du må jo gjøre som du føler for selvfølgelig, men jeg bare sybtes du hadde såååå bydelig langt hår, og tror ikke det er så mye forskjell ifht barn med armhulehår/lengre? De får vel tak i det uansett tenker jeg men snakker ikke av erfaring :joyful: Men selvfølgelig så kan floker og vedlikehold bli bedre for deg med kortere hår…

Etter å ha fulgt litt med i tråden her på sidelinja melder jeg meg også inn :happy:

Chickpeas - 38 - B2 - PP4 - El 16.08- IKM 31.08

Tempen min har vært veldig rar denne syklusen. Jeg har tatt dobbelt dose progesterontilskudd (tar alltid dobbelt) fra 3 DPO så skulle trodd det ble hvertfall noe økning fra 4 DPO og utover, men tempen holder seg stabilt litt lav syntes jeg. Bortsett fra i dag hvor den var superlav. :scratch

Vis vedlegget 467852

Men tror ikke jeg skal legge for mye i temperaturene akkurat nå. De fleste av de siste nettene har vært preget av x antall oppvåkninger på natt og tidlig morgen med min 8 mnd gamle baby så har ofte ikke fått noe særlig sammenhengende søvn før temping og har også måttet tempe til litt variable tidspunkter.
Av en eller annen grunn har jeg også en tendens til å ha lavere temp etter litt våkentid istedenfor høyere som man kanskje skulle trodd. Kroppen min er kanskje bare rar :dance018
Velkommen :love7 Kan det være festedip?

Ja, eller mer nøyaktig 1 år og 9 måneder :hilarious: Du må jo gjøre som du føler for selvfølgelig, men jeg bare sybtes du hadde såååå bydelig langt hår, og tror ikke det er så mye forskjell ifht barn med armhulehår/lengre? De får vel tak i det uansett tenker jeg men snakker ikke av erfaring :joyful: Men selvfølgelig så kan floker og vedlikehold bli bedre for deg med kortere hår…
Ja de gjør vel kanskje det, bare føles som de drar meg ekstra mye i håret. Men kan hende de drar mer i håret til mødrene sine hjemme når de ikke kan dra i mitt :dontknow

Ja de gjør vel kanskje det, bare føles som de drar meg ekstra mye i håret. Men kan hende de drar mer i håret til mødrene sine hjemme når de ikke kan dra i mitt :dontknow
Jeg har alltid hatt langt hår og går fint på jobb i barnehage og med baby. Fordelen med langt er at man kan ha det i helsehale eller knute, så det er vanskeligere å nå. Du har jo så nydelig hår, så hadde ikke klippet det hvis du egentlig ikke vil

Jeg har alltid hatt langt hår og går fint på jobb i barnehage og med baby. Fordelen med langt er at man kan ha det i helsehale eller knute, så det er vanskeligere å nå. Du har jo så nydelig hår, så hadde ikke klippet det hvis du egentlig ikke vil
Helt enig! Jeg har som regel håret i en lang flette, eller knute, eller en kombinasjon :joyful: Elsker at langt hår gir så mange muligheter!

Vis vedlegget 467853

Gjør det!!! :P haha

Kanskje dette er et dumt spørsmål, men jeg har jo aldri vært gravid hehe. Når kontakter man lege liksom? Jeg vil uansett vente til over ikm da, men er det med en gang man må gi beskjed til lege elle venter man noen uker?

Back
Topp