mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
PP5/cd12: Får nok først positive tester tidligst søndag.. Da har vi fått omgangssyke i hus.. 3åringen har kastet opp i hele natt
Får bare håpe den ikke blir gående på rundgang

Får bare håpe den ikke blir gående på rundgang
Last edited:

Kan jeg klippet det kortere hvis det faktisk blir et problem. Jeg bare ser for meg at med mindre man har det i flette så vil en baby ta tak i håret sånn heeeele tiden

Skjønner veldig godt hvis du vil klippe det av praktiske årsaker, som f.eks. at det er tungt, varmt, floker seg lett e.l. Men jeg har aldri hatt så langt hår, bare sånn til mellom skuldre og bryst, og jeg opplever likevel at babyer drar i håret mitt. Så hvis det at babyen kan gripe i håret er eneste grunnen til at du vurderer å klippe deg, så må du nok klippe deg ganske kort for å få den effekten du ønsker. Så hvis det er brystlengde/armhule som er alternativet, tenker jeg du like gjerne kan beholde lengden. Men jeg tviler ikke på at du og håret ditt vil være nydelig uansett lengde 
Vet ikke helt hvor lang tid det tar å spare ut skikkelig langt hår igjen? Du har vokst fra skuldre til armhule på 2 år?
Teststreken var mye sterkere enn kontrollstreken i dag tidlig så ingen tvil der nei! Så da kommer vel el enten i morgen eller lørdag? Har vært ivrig med aksjelegging denne uka og får holde ut noen dager til før mannen får fred
Men selvfølgelig så kan floker og vedlikehold bli bedre for deg med kortere hår…