Eplejuice
Forelsket i forumet
Jeg tar syntetisk progesteron så det vil jo holde tempen oppe, men jeg liker jo veldig godt å se på den grafen daMen du har jo kjempe fin temp graf stigning fortsatt
Vurderte å kjøpe de babyplan stavene når jeg skal på ferie for å slippe og tisse i kopp og sånt, men føler de stavene er for folk som ikke trenger å nistirre på testene sine![]()
"Lurer" meg selv litt hver dag og tillater meg å bli glad for hver dag med høy temp.

Håper fremdeles på at streken skal ta seg opp i løpet av de neste dagene.. men kjenner håpet forsvant litt etter at streken så sterkere ut i går og svakere i dag. Krysser fingrene for at ovitrellen straks er ute av kroppen og at en ekte baby strek kommer med et brak!
Okei! Galskapen er i gang!
Kanskje om den stiger enda mer, så kan det skyldes noe positivt? Jeg skjønner tankegangen og jeg liker den!
Har aldri tenkt på det lange håret som stress med barn egentlig. Jeg er en skikkelig advocate for langt hår, så hvis du liker det langt, la det være og klipp det heller senere om du synes det blir for mye
Men da vet jeg at jeg ikke liker skulderlangt på meg selv (selv om mange andre er kjempefine med det!) så det var jo noe verdi, lurer ikke på det igjen liksom 
Kan jeg klippet det kortere hvis det faktisk blir et problem. Jeg bare ser for meg at med mindre man har det i flette så vil en baby ta tak i håret sånn heeeele tiden