IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Men du har jo kjempe fin temp graf stigning fortsatt :nailbiting:

Vurderte å kjøpe de babyplan stavene når jeg skal på ferie for å slippe og tisse i kopp og sånt, men føler de stavene er for folk som ikke trenger å nistirre på testene sine :hilarious:
Jeg tar syntetisk progesteron så det vil jo holde tempen oppe, men jeg liker jo veldig godt å se på den grafen da :happy: "Lurer" meg selv litt hver dag og tillater meg å bli glad for hver dag med høy temp.

Jeg fikk beskjed om at disse stavene er skikkelig dårlig. Tror det var @Ametyst83 som sa at de var negative da hun var gravid
Oi, er det sant? Ikke hørt noen klage på de. Endte jo med å holde meg til makesure siden jeg har dårlig erfaring med babyplan tidligtester, men har fått en annen batch enn jeg har pleid å ha nå. Den nr. 27? Men ikke hørt så mye klaging på den heller, så regner med at det blir bra.

Lurer på om Clearblue er billigere i Italia da :pompus:

Jeg fikk beskjed om at disse stavene er skikkelig dårlig. Tror det var @Ametyst83 som sa at de var negative da hun var gravid
Å, det visste jeg ikke. Jeg har heldigvis ikke direkte brukt penger på å kjøpe de, fikk med en ekstra sånn stav da jeg bestilte fra babyplan :happy: men nå er jeg tom for tidligtester, så fra og med i morgen blir det vanlige

Jeg tar syntetisk progesteron så det vil jo holde tempen oppe, men jeg liker jo veldig godt å se på den grafen da :happy: "Lurer" meg selv litt hver dag og tillater meg å bli glad for hver dag med høy temp.
Men den vil vel ikke gjøre at tempen fortsetter å stige så fint hvis ikke noe fester seg etterhvert, vil den?

Jeg har mistet alle 3 gangene jeg har blitt gravid selv, men man må jo bare håpe at livmorslimhinnen kanskje har blitt bedre siden sist, eller at egget fester seg på en annen plass. At det kanskje denne gangen er gullegget som slapp? Kan også være at mannen har dårlige svømmere og at du har fått en av de dårlige svømmerne hans tidligere. Mange faktorer som gjør at ingen forsøk er like :) Så krysser fingrene for at det skal gå helt til termin i mai denne gangen :happy:
Ja, det er sant! Vi må bare fortsette å håpe på at det en gang går bra, begge to :love2

Når jeg var gravid så bestilte jeg meg en frisør time i dag sånn før jeg skal på ferie på mandag. Har langt hår ned til navlen ca og tenkte kanskje at jeg skulle klippe helt opp til armhulen. Nå revurderer jeg dette haha! Bare tenkte at veldig langt hår og barn vil være litt stress. Også er det mindre vedlikehold og mindre balsam utgifter med kortere hår :hilarious:

Burde jeg gjøre det? Har ikke hatt så kort hår siden barneskolen liksom haha

:excited001 Okei! Galskapen er i gang!
Dagens test og temp. Kan ikke si jeg ser noe på den testen, men jeg er jo Max 9DPO, kanskje bare 8, så jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli skuffet over det :happy:
Jeg ser jo faktisk noe her! Men usikker på om det bare er kameraet som fanger opp gropa der streken skulle kommet, eller om det faktisk er en liten skygge.:pompus: Det blir spennende å se videre!

Når jeg var gravid så bestilte jeg meg en frisør time i dag sånn før jeg skal på ferie på mandag. Har langt hår ned til navlen ca og tenkte kanskje at jeg skulle klippe helt opp til armhulen. Nå revurderer jeg dette haha! Bare tenkte at veldig langt hår og barn vil være litt stress. Også er det mindre vedlikehold og mindre balsam utgifter med kortere hår :hilarious:

Sniker! Jeg gjorde det for 2 år siden, klippet dog skulderlangt, angret veldig men nå er det til armhulene igjen, tar så lang tid å vokse ut langt hår :dead:

Jeg har også skikkelig langt hår! Så langt at jeg kan sitte på det :laughing002 Har aldri tenkt på det lange håret som stress med barn egentlig. Jeg er en skikkelig advocate for langt hår, så hvis du liker det langt, la det være og klipp det heller senere om du synes det blir for mye :happy:

Sniker! Jeg gjorde det for 2 år siden, klippet dog skulderlangt, angret veldig men nå er det til armhulene igjen, tar så lang tid å vokse ut langt hår :dead:
Jeg tror skulderlangt vil bli for voldsom overgang for meg også haha! Har tykt hår og naturlige bølger, så når jeg fjerner vekten på håret så vil alt poffe seg ut :hilarious:

Men vedlikeholdet da, var det ikke verdt det? Ser for meg at en baby vil lugge en hele tiden når den hele tiden får tak i håret liksom

Jeg har også skikkelig langt hår! Så langt at jeg kan sitte på det :laughing002 Har aldri tenkt på det lange håret som stress med barn egentlig. Jeg er en skikkelig advocate for langt hår, så hvis du liker det langt, la det være og klipp det heller senere om du synes det blir for mye :happy:
Wow, så langt at du kan sitte på det? Den gangen jeg fikk det lengre enn beltekanten så drev jeg og satte det fast i beltet eller kastet det i maten med uhell når jeg spiste. Husker ene gangen jeg kastet det i tomatsuppe og derfra fikk slengt suppen rundt i rommet pga håret mitt. Etter det har jeg satt beltekanten som en grense på hvor langt hår jeg kan ha, haha

Jeg tror skulderlangt vil bli for voldsom overgang for meg også haha! Har tykt hår og naturlige bølger, så når jeg fjerner vekten på håret så vil alt poffe seg ut :hilarious:

Men vedlikeholdet da, var det ikke verdt det? Ser for meg at en baby vil lugge en hele tiden når den hele tiden får tak i håret liksom
Ja, jeg tror jeg var litt for ivrig og gikk all in :banghead: Men da vet jeg at jeg ikke liker skulderlangt på meg selv (selv om mange andre er kjempefine med det!) så det var jo noe verdi, lurer ikke på det igjen liksom :hilarious:

Jeg har sånn rett ned «wash and go» hår så jeg merket ikke noe på vedlikeholdet :hilarious: Men skjønner det kan være en faktor for andre!

Etter å ha fulgt litt med i tråden her på sidelinja melder jeg meg også inn :happy:

Chickpeas - 38 - B2 - PP4 - El 16.08- IKM 31.08

Tempen min har vært veldig rar denne syklusen. Jeg har tatt dobbelt dose progesterontilskudd (tar alltid dobbelt) fra 3 DPO så skulle trodd det ble hvertfall noe økning fra 4 DPO og utover, men tempen holder seg stabilt litt lav syntes jeg. Bortsett fra i dag hvor den var superlav. :scratch

Screenshot_20250822_082455_FF App.jpg

Men tror ikke jeg skal legge for mye i temperaturene akkurat nå. De fleste av de siste nettene har vært preget av x antall oppvåkninger på natt og tidlig morgen med min 8 mnd gamle baby så har ofte ikke fått noe særlig sammenhengende søvn før temping og har også måttet tempe til litt variable tidspunkter.
Av en eller annen grunn har jeg også en tendens til å ha lavere temp etter litt våkentid istedenfor høyere som man kanskje skulle trodd. Kroppen min er kanskje bare rar :dance018

Tok denne testen i går kveld, 8 dpo. Så skyggen fra 7 dpo har utviklet seg! (Litt dårlig fargestoff på testen, dessverre, så litt blek strek på midten). Tydelig at det er noe på gang! :woot:
Definitivt noe som utvikler seg her ja! Krysser fingrene for at det fortsetter å utvikle seg bra og holder hele veien til mål :happy:

Ja, jeg tror jeg var litt for ivrig og gikk all in :banghead: Men da vet jeg at jeg ikke liker skulderlangt på meg selv (selv om mange andre er kjempefine med det!) så det var jo noe verdi, lurer ikke på det igjen liksom :hilarious:

Jeg har sånn rett ned «wash and go» hår så jeg merket ikke noe på vedlikeholdet :hilarious: Men skjønner det kan være en faktor for andre!
Jaja det er jo verdt å teste det ut :)

Det her er lengden jeg har som maks, så en endring til armhulene er jo egentlig en halvering av håret. Æææææ jeg vet ikke om jeg tørr lengre haha. Kanskje gå for nippel lengde i stedet da :smiley-ashamed004 Kan jeg klippet det kortere hvis det faktisk blir et problem. Jeg bare ser for meg at med mindre man har det i flette så vil en baby ta tak i håret sånn heeeele tiden :smiley-ashamed004

Screenshot_20250822_090034_Photos.jpg

Trodde folk kom til å være sånn "Gjør det!!" her inne hahaha

Back
Topp