CD21, 6/7DPO
Jeg er altså så sause forkjøla!

Har sånn skikkelig skrapende hoste og det kjennes ut som om det ligger sement nede i luftveiene. En sjelden gang kommer det noe opp når jeg hoster og da er det så tjukt og fast at det nesten minner litt om vingummi

Og nesa er jo et helt kapittel for seg selv. Skylte med nesehorn i går kveld og jeg brakk meg rett og slett av all den gulgrønne gørra som kom ut

Sorrry TMI - on to the interesting things!
Jeg går jo på progesteron, så det at tempen min fortsatt holder seg høy sier jo egentlig ingenting om situasjonen annet enn at jeg har effekt av Lutinus. Men jeg liker å "lure" meg selv litt også. Blir glad hver morgen jeg fortsatt får høy temp og koser meg med å se på kurven min. Begynner å klø litt i testetrangen min, men foreløpig holder jeg den i sjakk med å tempe og "kose" meg med den fine tempen. Skal gjøre mitt aller beste for å holde meg til jeg er 9/10 DPO, altså lørdag

Jeg kjenner meg selv godt, så jeg kommer sikkert til å ryke på en test på fredag
Magen er fortsatt ganske så oppblåst, men det har roet seg litt. Virker som at det toppet seg litt i går, men jeg har fortsatt litt følelse av sånn merkelig nedpress. Ikke mye, men bare sånn at jeg legger merke til det på en måte... Jeg reiser på jobbreise på mandag og blir borte til torsdag så jeg er veldig spent på om jeg skal pakke med tester og progesteron, eller om det blir paracet og OB
Mannen var veldig søt i går kveld. Vi stod på badet og pusset tenner og småpratet, "Når skal du teste og sånn da?" så jeg la frem planen min. Også sa han "Denne runden vil jeg være med på alt det, så fremt det lar seg gjøre da. Jeg er så sjukt spent og selv om det var koselig med en overraskelse sist, så vil jeg være der med deg denne gangen

" Jeg vet egentlig ikke helt hva som var så himla søtt med det, men jeg satte bare så veldig pris på det

Han har jo vært veldig investert i prøveprosjektet og en påle av støtte for meg, men jeg antok vel egentlig at det ikke var så spennende å være med på min testegalskap

Så nå skal han få hele testetøsopplevelsen fra første rad!