IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Tørr ikke helt håpe, men har endel stiklinger i brystene, samt at jeg fryser! Sitter med ullgenser og teppe i 22 gr. Syns det var ubehagelig å skjære gulerøtter til middag for de var så kalde :hilarious: har ikke hatt det utenom når jeg er gravid, jegblir så sinnsykt kald. Ikke fornøyd før det er 30grader...6dpo i dag, blir spennende!
Såå spennende symptomer :happy093.

Eggløsning for svarte! :hello2 :hello2

IMG_0084.jpegIMG_0083.jpeg

Har ikke hatt så jevn temp før i dpo land, bortsett fra dipp en. Burde ikke tempen ha økt litt nå?

Vedlegg

• Screenshot_20250822_072840_FF App.jpg
    Screenshot_20250822_072840_FF App.jpg
    304,5 KB · Visninger: 29
Wiiii gratulerer!! Definitivt gravid!! :smiley-bounce016
Takk! :smiley-bounce012 :eek: Men veldig skummelt, siden jeg bare har opplevd å miste de tre gangene jeg har vært gravid tidligere, og aldri har kommet særlig langt i svangerskapene. Men da har jeg aldri fått positiv test så tidlig, så håper virkelig at dette er en frisk og fin spire som vet hva den driver med :D I går drev livmoren min og strakk seg mer eller mindre kontinuerlig fra kl. 16 og til jeg la meg om kvelden, så det jobbes i hvert fall veldig inni der! Håper bare den ikke driver og jobber seg mot nok en abort :sorry:

:excited001 Okei! Galskapen er i gang!
Dagens test og temp. Kan ikke si jeg ser noe på den testen, men jeg er jo Max 9DPO, kanskje bare 8, så jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli skuffet over det :happy:

Vedlegg

• IMG_6152.jpeg
    IMG_6152.jpeg
    280,8 KB · Visninger: 62
  • IMG_6151.jpeg
    IMG_6151.jpeg
    742,6 KB · Visninger: 60
  • IMG_6149.jpeg
    IMG_6149.jpeg
    931 KB · Visninger: 61
Dagens test og temp. Kan ikke si jeg ser noe på den testen, men jeg er jo Max 9DPO, kanskje bare 8, så jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli skuffet over det :happy:
Men du har jo kjempe fin temp graf stigning fortsatt :nailbiting:

Vurderte å kjøpe de babyplan stavene når jeg skal på ferie for å slippe og tisse i kopp og sånt, men føler de stavene er for folk som ikke trenger å nistirre på testene sine :hilarious:

Takk! :smiley-bounce012 :eek: Men veldig skummelt, siden jeg bare har opplevd å miste de tre gangene jeg har vært gravid tidligere, og aldri har kommet særlig langt i svangerskapene. Men da har jeg aldri fått positiv test så tidlig, så håper virkelig at dette er en frisk og fin spire som vet hva den driver med :D I går drev livmoren min og strakk seg mer eller mindre kontinuerlig fra kl. 16 og til jeg la meg om kvelden, så det jobbes i hvert fall veldig inni der! Håper bare den ikke driver og jobber seg mot nok en abort :sorry:
Jeg har mistet alle 3 gangene jeg har blitt gravid selv, men man må jo bare håpe at livmorslimhinnen kanskje har blitt bedre siden sist, eller at egget fester seg på en annen plass. At det kanskje denne gangen er gullegget som slapp? Kan også være at mannen har dårlige svømmere og at du har fått en av de dårlige svømmerne hans tidligere. Mange faktorer som gjør at ingen forsøk er like :) Så krysser fingrene for at det skal gå helt til termin i mai denne gangen :happy:

Vurderte å kjøpe de babyplan stavene når jeg skal på ferie for å slippe og tisse i kopp og sånt, men føler de stavene er for folk som ikke trenger å nistirre på testene sine :hilarious:
Er jo bare å åpne staven :laughing002

Jeg fikk beskjed om at disse stavene er skikkelig dårlig. Tror det var @Ametyst83 som sa at de var negative da hun var gravid

Back
Topp