Neii.. har du?Har du turt å testet mer?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neii.. har du?Har du turt å testet mer?![]()

Heiagjengen din sender fremdeles masse babystøvJa, den har ikke sunket enda, så veldig skummelt og spennende nåKlarer ikke å få meg til å ta den testen før i morgen hvertfall
Føler liksom den kommer til å være negativ uansett, siden det er det man blir så vant til å se, selv om man hadde litt håp en og annen prøveperiode.. en blir jo litt skada av denne prøvingen
Men skulle du ikke teste mere? Hadde du ikke ikm før på søndag egentlig? Men du slutter uansett progesteron i dag?

NeiNeii.. har du?![]()
Gud for en gjeng, vi er ikke som de drevne testetøsene! Symptomer i dag da?Åååå godeste! Ønsker meg så inderlig inn hos dereHeiagjengen din sender fremdeles masse babystøvJeg venter på deg i mai gruppen
![]()

Snart kommer jeg inn uansett gravid eller ei 
I dag har det virkelig gått opp for meg, for jeg er overlykkelig! Symptomvis har jeg bare fått litt mer kviser på haka. Så kan ofte glemme litt at den har blitt positivDu er GRAVID!! Helt magisk!! Hvordan føler du deg??![]()

Ja, da må vi ut i skogen og rope av full hals hehe. Stemmer for at vi kommer i samme terminforum
Kan jeg være med?Jaa kunne tenkt meg det, ja men det skal vi vel!![]()
![]()

Det er jo en selvfølge at du skal være med!!!Kan jeg være med?![]()
![]()
Da er det avgjort! Vi SKAL inn i mai 2026 forumet alle tre!Det er jo en selvfølge at du skal være med!!!
Yess!!Da er det avgjort! Vi SKAL inn i mai 2026 forumet alle tre!

Ja, du må være medKan jeg være med?![]()
![]()

Velkommen til oss!Da er det avgjort! Vi SKAL inn i mai 2026 forumet alle tre!
Vi venter 
Du er altså hjerte av uke 34, så støttende og god, husk at det er plass til deg med oss uansett om du vil dele gleder eller sorger 

Jeg er så utrolig glad på dine vegne!!!I dag har det virkelig gått opp for meg, for jeg er overlykkelig! Symptomvis har jeg bare fått litt mer kviser på haka. Så kan ofte glemme litt at den har blitt positiv![]()

Oi, så deilig å slippe unna med litt kviser bare, håper du får en fin graviditet heeeeele veien 
Ååå blir nesten rørt her joooVelkommen til oss!Vi venter
Haha @lilleperle det synes jeg du skal!Du er altså hjerte av uke 34, så støttende og god, husk at det er plass til deg med oss uansett om du vil dele gleder eller sorger
![]()

Det var veldig fint sagt, og det setter jeg kjempestor pris på 
Haha nei, jeg pleier å være det. Men kjenner at den kjemiske og litt skyggetester har gjort at jeg blir mer stressa av den testingen..NeiGud for en gjeng, vi er ikke som de drevne testetøsene! Symptomer i dag da?
Ja føler med deg altsåHaha nei, jeg pleier å være det. Men kjenner at den kjemiske og litt skyggetester har gjort at jeg blir mer stressa av den testingen..
Vurderer å se om tr kommer og heller teste om den blir forsinket.
Kjenner egentlig ingen symptomer, hva med deg?

Ja føler med deg altså
Har mest luftsmerter og masse fjærting
Kløe/svie/vonde brystknopper og SULT!!
Det kan jo absolutt være hcg symptomer 
Får håpe den holder seg oppe! Skjønner at du ikke tester, er som du sier at man blir litt skadet av denne prøvingen og alle de negative testeneJa, den har ikke sunket enda, så veldig skummelt og spennende nåKlarer ikke å få meg til å ta den testen før i morgen hvertfall
Føler liksom den kommer til å være negativ uansett, siden det er det man blir så vant til å se, selv om man hadde litt håp en og annen prøveperiode.. en blir jo litt skada av denne prøvingen
Men skulle du ikke teste mere? Hadde du ikke ikm før på søndag egentlig? Men du slutter uansett progesteron i dag?
sender masse babystøv 

Håper det går bra med hunden deresUff hunden min ble plutselig skikkelig dårlig og vi sitter på dyresykehuset. Jeg skjelver av redsel og bekymring for henne. Redd for henne og for at det høye stressnivået mitt nå skal påvirke hvis noe er på gang her![]()
Nå vet ikke jeg så mye om det, men jeg tror ikke stresset ditt nå påvirker en eventuell graviditet nåÅ nei, masse god bedring til hunden din, håper alt går braUff hunden min ble plutselig skikkelig dårlig og vi sitter på dyresykehuset. Jeg skjelver av redsel og bekymring for henne. Redd for henne og for at det høye stressnivået mitt nå skal påvirke hvis noe er på gang her![]()