♡ IKM UKE 34 ♡

Ja, den har ikke sunket enda, så veldig skummelt og spennende nå :smiley-ashamed004 Klarer ikke å få meg til å ta den testen før i morgen hvertfall :facepalm: Føler liksom den kommer til å være negativ uansett, siden det er det man blir så vant til å se, selv om man hadde litt håp en og annen prøveperiode.. en blir jo litt skada av denne prøvingen :facepalm:

Men skulle du ikke teste mere? Hadde du ikke ikm før på søndag egentlig? Men du slutter uansett progesteron i dag?
Heiagjengen din sender fremdeles masse babystøv ☺️ Jeg venter på deg i mai gruppen :Heartpink

I dag har det virkelig gått opp for meg, for jeg er overlykkelig! Symptomvis har jeg bare fått litt mer kviser på haka. Så kan ofte glemme litt at den har blitt positiv :bag:
Jeg er så utrolig glad på dine vegne!!! :shy::Heartpink Oi, så deilig å slippe unna med litt kviser bare, håper du får en fin graviditet heeeeele veien :Heartpink

Velkommen til oss! :wav Vi venter :Heartpink

Haha @lilleperle det synes jeg du skal! :Heartpink Du er altså hjerte av uke 34, så støttende og god, husk at det er plass til deg med oss uansett om du vil dele gleder eller sorger :love7:hug007
Ååå blir nesten rørt her jooo :shy::Heartpink Det var veldig fint sagt, og det setter jeg kjempestor pris på :hug003

Nei :hilarious: Gud for en gjeng, vi er ikke som de drevne testetøsene! Symptomer i dag da?
Haha nei, jeg pleier å være det. Men kjenner at den kjemiske og litt skyggetester har gjort at jeg blir mer stressa av den testingen.. :sorry:
Vurderer å se om tr kommer og heller teste om den blir forsinket.

Kjenner egentlig ingen symptomer, hva med deg?

Haha nei, jeg pleier å være det. Men kjenner at den kjemiske og litt skyggetester har gjort at jeg blir mer stressa av den testingen.. :sorry:
Vurderer å se om tr kommer og heller teste om den blir forsinket.

Kjenner egentlig ingen symptomer, hva med deg?
Ja føler med deg altså :sorry::Heartpink
Har mest luftsmerter og masse fjærting :laughing001
Kløe/svie/vonde brystknopper og SULT!!

Ja, den har ikke sunket enda, så veldig skummelt og spennende nå :smiley-ashamed004 Klarer ikke å få meg til å ta den testen før i morgen hvertfall :facepalm: Føler liksom den kommer til å være negativ uansett, siden det er det man blir så vant til å se, selv om man hadde litt håp en og annen prøveperiode.. en blir jo litt skada av denne prøvingen :facepalm:

Men skulle du ikke teste mere? Hadde du ikke ikm før på søndag egentlig? Men du slutter uansett progesteron i dag?
Får håpe den holder seg oppe! Skjønner at du ikke tester, er som du sier at man blir litt skadet av denne prøvingen og alle de negative testene :banghead: sender masse babystøv :love017

El kom mye tidligere denne pp, har bare helt glemt å oppdatere datoene! Var 12 dpo når jeg testet i går, og når det ikke er antydning til skygge på noen av testene så har det ikke gått. Så da slutter jeg på progesteron så neste pp kan komme i gang :sorry:

Uff hunden min ble plutselig skikkelig dårlig og vi sitter på dyresykehuset. Jeg skjelver av redsel og bekymring for henne. Redd for henne og for at det høye stressnivået mitt nå skal påvirke hvis noe er på gang her :sad010

Uff hunden min ble plutselig skikkelig dårlig og vi sitter på dyresykehuset. Jeg skjelver av redsel og bekymring for henne. Redd for henne og for at det høye stressnivået mitt nå skal påvirke hvis noe er på gang her :sad010
Håper det går bra med hunden deres :Heartred Nå vet ikke jeg så mye om det, men jeg tror ikke stresset ditt nå påvirker en eventuell graviditet nå

Å nei, masse god bedring til hunden din, håper alt går bra :Heartred
Jeg tror ikke stress skal kunne påvirke noe særlig på denne tiden. Det er vel uansett stress over lang tid som er farlig for fosteret (tror jeg).

Back
Topp