August 2025

Hei. Det ble visst en svært kort tur innom her. Var gjennom et svært smertefult uttak i dag som resulterte i tre egg, på veien hjem fikk vi beskjed om at alle eggene var abnormale, så det ble ikke noe videre for oss denne gang og det ser ut som vi tar en pause da hele denne runden har vært svært tøff psykisk og med så smertefult uttak i tillegg, til tross for veldig godt medisinert med hele 4 forskjellige medisiner :think005
Så vondt å høre. Ønsker deg en god pause og bedre hell og lykke neste gang :Heartred

Ferdig på siste ultralyd før uttaket!! Eggstokkene mine var blitt så store at de var borti hverandre, «kissing ovaries» kalte legen det :dance008 Skall sette Gonapeptyl i kveld kl.21 også blir det uttak på onsdags morgen!:gen014
Så fryktelig spent på hvor mange egg vi sitter igjen med til slutt :dance018
Åh så gøy! Masse lykke til :hello2 Heia egga :wav

Har førstegangssamtale på onsdag gruer meg og gleder meg. Har dere noe tips hva man kan forbedre seg på før samtalen?
Ventet dere lenge med stimulering etter første samtale?

Har førstegangssamtale på onsdag gruer meg og gleder meg. Har dere noe tips hva man kan forbedre seg på før samtalen?
Ventet dere lenge med stimulering etter første samtale?
Det er ikke lenge til nei :happy: Kan jeg spørre hva som gjør at du gruer deg? Det er jo nytt og ukjent, kanskje det hjelper litt å sette ord på hva du synes er «skummelt» med det?

Har du allerede gjort blodprøver eller skal dere gjøre det etter førstegangssamtale? Det er litt avgjørende for hvilke spørsmål du bør stille. Men hvis dere ikke har tatt blodprøver/ultralyd enda så er det kanskje mer et informasjonsmøte… Jeg legger ved bilde av spørsmål jeg tok med til min oppstartssamtale, men vi hadde da levert blodprøve i forkant og skulle gjøre UL samtidig sånn at spørsmål gikk litt direkte på selve prøveresultatene.

Du får nok ganske mye informasjon uoppfordret, og det er alltid mulig å stille spørsmålene videre i løpet så tenker du ikke må stresse med å være 100 % forberedt, det går nok veldig fint skal du se :hello2:Heartred

IMG_4929.jpeg

Det er ikke lenge til nei :happy: Kan jeg spørre hva som gjør at du gruer deg? Det er jo nytt og ukjent, kanskje det hjelper litt å sette ord på hva du synes er «skummelt» med det?

Har du allerede gjort blodprøver eller skal dere gjøre det etter førstegangssamtale? Det er litt avgjørende for hvilke spørsmål du bør stille. Men hvis dere ikke har tatt blodprøver/ultralyd enda så er det kanskje mer et informasjonsmøte… Jeg legger ved bilde av spørsmål jeg tok med til min oppstartssamtale, men vi hadde da levert blodprøve i forkant og skulle gjøre UL samtidig sånn at spørsmål gikk litt direkte på selve prøveresultatene.

Du får nok ganske mye informasjon uoppfordret, og det er alltid mulig å stille spørsmålene videre i løpet så tenker du ikke må stresse med å være 100 % forberedt, det går nok veldig fint skal du se :hello2:Heartred

Vis vedlegget 467563
Det var jo lurt å notere ned de spørsmålene og tror du dekker jo de viktigste spørsmålene man kunne tenke seg å stille.

Vi har tatt alle blodprøvene siste to ukene både jeg og mannen så er mest spent på AMH prøve. Har vært der før og alt ser bra ut med oss begge.

Gått på letrozol flere runder uten hel, så da valgte vi ivf nå. De er kjent med oss og spesielt meg som masser på kommunikasjonsappen. Så derfor forventer rask oppstart i september ved førstkommende mens «håper jeg».

Det var jo lurt å notere ned de spørsmålene og tror du dekker jo de viktigste spørsmålene man kunne tenke seg å stille.

Vi har tatt alle blodprøvene siste to ukene både jeg og mannen så er mest spent på AMH prøve. Har vært der før og alt ser bra ut med oss begge.

Gått på letrozol flere runder uten hel, så da valgte vi ivf nå. De er kjent med oss og spesielt meg som masser på kommunikasjonsappen. Så derfor forventer rask oppstart i september ved førstkommende mens «håper jeg».
Ja da blir det spennende for dere å få svar på prøvene og diskutere veien videre :happy: Masse lykke til iallefall :smiley-angelic003

Vis vedlegget 467563
Men når du spurte om det var mulighet for å sette 2 empryo var det mulig? Er det offentlig to går på?

@Månen ,hvordan går det med deg? :Heartred
Med meg går det bra :Heartpink jeg testet sist 11dpo og sluttet med progesteron da og nå har jeg fått mensen. Skal ringe st Olavs imorgen for å planlegge neste innsett. Hvordan går det med deg?:Heartpink Fikk du snakket med st Olavs og vet du når du kan få starte med stimulering?

Med meg går det bra :Heartpink jeg testet sist 11dpo og sluttet med progesteron da og nå har jeg fått mensen. Skal ringe st Olavs imorgen for å planlegge neste innsett. Hvordan går det med deg?:Heartpink Fikk du snakket med st Olavs og vet du når du kan få starte med stimulering?
Så leit å høre at det ikke ble noe til deg heller. Det går helt greit med meg, skal ringe callback idag så tar det jo fort et par dager før de ringer tilbake. Jeg skal også snakke med medicus på torsdag, så blir det en vurdering etter det når jeg vet litt mer hvilke ventetider jeg har og forholde meg til. Krysser fingrene for siste fryseegget ditt!

11 dpo i dag:Heartred Testet fredag (mest sannsynlig ovitrelle) og søndag men fikk veldig svak strek begge dager som nesten ikke var synlig på bilde. Tester igjen på torsdag før jeg tørr å sette meg på gravid:) Det kom en liten ansamling gammelt blod morningen etter innsett, kanskje det var festeblødning selv om det kanskje var litt tidlig?
IMG_4877.jpeg

11 dpo i dag:Heartred Testet fredag (mest sannsynlig ovitrelle) og søndag men fikk veldig svak strek begge dager som nesten ikke var synlig på bilde. Tester igjen på torsdag før jeg tørr å sette meg på gravid:) Det kom en liten ansamling gammelt blod morningen etter innsett, kanskje det var festeblødning selv om det kanskje var litt tidlig?Vis vedlegget 467585
Så spennende - dette lover jo bra :hello2 :Heartred Kan jeg spørre om du satt inn 3 dagers eller 5 dagers?

Back
Topp