♡ IKM UKE 34 ♡

7 dpo i dag og klarte selvfølgelig ikke å holde meg unna den ene tidligtesten jeg hadde i huset :smiley-ashamed004 den var jo så klart så negativ som det er mulig å bli. Nå har jeg bare vanlige tester fra babyplan igjen, så da må jeg nok klare å holde meg noen dager til før ny test!

Er så redd for å gi meg selv for store forhåpninger. Sent i går kveld så opplevde jeg å få skikkelig blodsmak I munnen helt uten videre, forsvant etter 5-10 min. Sist jeg opplevde det så var jeg gravid, men vet ikke akkurat hvor langt på vei jeg var når jeg testet da..mulig rundt 9 dpo. Fikk iallefall en skikkelig svak strek den gangen. Så nå er jeg redd for at jeg nesten forventer at jeg er gravid og da blir jo skuffelsen bare enda større om jeg bare får negative tester :nailbiting:

Noen andre som har opplevd blod/metallsmak tidlig dpo som har vært gravide?
Blir spennende testing dette :woot:

Altså! Jeg tok en baby plan tidlig :smiley-ashamed005 Klarte jo ikke å dy meg. Er 6dpo tror jeg, men litt usikker likevel pga at det er første EL etter SA. MEN, jeg ser en strek på Babyplan tidlig testen altså ❤️ Den er mer rosa i virkeligheten. Altså kjære kjære vene, som jeg ber om at denne blir sterkere. Blir noen spennende dager fremover. Er jo super tidlig men!
Ikke lett å få frem på bilde. Men ser dere hva jeg ser? Har hatt blenda hvite tester frem til nå Pga SA har jeg testet litt både EL og HCG

Vedlegg

• IMG_1136.jpeg
    IMG_1136.jpeg
    469,6 KB · Visninger: 62
  • IMG_1132.jpeg
    IMG_1132.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 62
  • IMG_1131.jpeg
    IMG_1131.jpeg
    708,8 KB · Visninger: 63
Altså! Jeg tok en baby plan tidlig :smiley-ashamed005 Klarte jo ikke å dy meg. Er 6dpo tror jeg, men litt usikker likevel pga at det er første EL etter SA. MEN, jeg ser en strek på Babyplan tidlig testen altså ❤️ Den er mer rosa i virkeligheten. Altså kjære kjære vene, som jeg ber om at denne blir sterkere. Blir noen spennende dager fremover. Er jo super tidlig men!
Ikke lett å få frem på bilde. Men ser dere hva jeg ser? Har hatt blenda hvite tester frem til nå Pga SA har jeg testet litt både EL og HCG
Jeg ser! :happy093.

CD14 i dag, men nå skjer det ting :pompus: :woot:
Kroppen min går fra 0-100 ganske kjapt!

Håper virkelig det klaffer nå! Det hadde vært det beste... Grunnen til at jeg var hos gyn i går er at jeg sliter veldig med endometriose, og smerter og symptomer har bare eksplodert siste ukene. Endt opp sykemeldt denne uken... Så nå blir det medisiner og operasjon om det ikke skulle klaffe denne gangen. Og muligens 2-3 mnd pause pga. Medisiner som stopper syklusen for å roe det helt ned. Kjenner at jeg er så inderlig glad jeg har privat helseforsikring nå... Det hadde gått votter og vår for å få operert offentlig... Om jeg ville kunne jeg operert neste tirsdag, men jeg vil jo se om jeg blir gravid denne mnd iom. Jeg er nærme el.

Tja, regner med toppen kommer i dag, og regner da el i morgen, blir ett par dager "forsinket" etter "min standard", peak på cd 12 hadde vært optimalt med min syklus, men nå har jeg progesteron støtte som gjør luteal fasen litt lenger, så ikke sikkert det gjør noe.. krysser alt for denne mnd så jeg slipper operasjon og venting med å prøve

Ååå så grusomt det høres ut :arghh: Mange hjerteklemmer til deg :Heartpink Og bra hjelpen er såpass nært, selv om du sliter nå :sorry:
Hvis det sitter og du blir gravid nå, opphører endometriose-symptomene så lenge du er gravid?

Krysser alt for deg denne måneden :Heartpink

Seeeer! :hello2

Oi! 6 dpo! Krysser fingrene for at den utvikler seg videre. Ååå så fint å få bli gravid igjen rett etter SA :love7

Oiii, ser jo helt klart rosa strek her! Og såå tidlig :nailbiting: Da må du hatt effektiv eggløsning! Så sykt kult! :Heartpink

Jeg har fått satt opp time til uka med gamle psykologen min, så foreløpig er det bare å få dagene til å gå. Men jeg har fortsatt troen på at det blir bedre igjen og at håpet kommer tilbake etterhvert :happy: Foreløpig holder mannen håpet oppe for oss, så det er fint da:love017 Tror helt ærlig jeg ikke hadde giddet aksjer engang denne runden hvis ikke det var for han. Men jeg vet flere som har blitt gravide når de selv har gitt opp og mannen har tatt over troen, så kanskje dette kan bli noe positivt?:laughing002
Wow, det var tidlig for deg å være! Satser på at det er et positivt tegn! Det kan jo passe fint tidsmessig at ting nå endelig har stabilisert seg:love017 Veldig kjekt å ha tempingen når ting blir utenom det vanlige, ellers hadde du sikkert vært i tvil enda! Men da virker det som det har gått greit til tross for ustabil søvn? :Heartred Godt å høre at du har håp igjen:love017 Jeg har fortsatt veldig håp for deg!:love017:Heartred
Ja, ikke sant, bra du har en kjent psykolog for deg å gå hos :Heartpink Det blir nok bedre igjen, det er godt at du har en sånn tanke"der bak" selv om det er tøffest når man står midt i det :sorry: Ååå, så god mannen din er <3 Skal du teste noe denne gangen eller bare vente til IKM-dato? Ja, kanskje man slapper av mer når man lar noen andre "bære" litt av tyngden?

Ja absolutt! Er spent og nervøs, men vet jeg blir knust om det ikke blir noe når alt ser så bra ut også, da vil jeg nok bli redd for "alt" annet som kan være galt osv. Men nå må jeg tenke positivt inntil videre, trenger ikke ta sorgene på forskudd akkurat:hilarious: - For hva om det faktisk går bra?!
Ja i natt var første temping med temperaturer som gikk opp og ned, så litt forvirrende... men må bare vente og se. Takk for håp, har håp for dere også :Heartpink

6 DPO
:clock
Wooow tiden går saaaaaakte..
Tempen har vært rolig frem til i natt.. med 4 oppvåkninger og utrolig svingete temperaturer. Fikk først 36.1, så 36.3, så 36.0 og på siste strekket 36.6! Så registrerte bare den første jeg.

Ellers er det stille sjø her. Vanligvis sliter jeg med mange rare symptomer og smerter helt fra EL til IKM. Men nå er alt helt rolig. Håper jo det jobbes med noe i det skjulte, men det vet man ikke før om noen dager enda.
IMG_6039.jpeg

Ååå så grusomt det høres ut :arghh: Mange hjerteklemmer til deg :Heartpink Og bra hjelpen er såpass nært, selv om du sliter nå :sorry:
Hvis det sitter og du blir gravid nå, opphører endometriose-symptomene så lenge du er gravid?

Krysser alt for deg denne måneden :Heartpink
Ja de sier så, hadde ikke endometriose med første. Men nå har jeg endel andre plager under svangerskapet, så vil bare bli ferdig og få nr 2, så er vi ferdige med barn :cat: men jeg blir å bytte gruppe nå da.

6 DPO
:clock
Wooow tiden går saaaaaakte..
Tempen har vært rolig frem til i natt.. med 4 oppvåkninger og utrolig svingete temperaturer. Fikk først 36.1, så 36.3, så 36.0 og på siste strekket 36.6! Så registrerte bare den første jeg.

Ellers er det stille sjø her. Vanligvis sliter jeg med mange rare symptomer og smerter helt fra EL til IKM. Men nå er alt helt rolig. Håper jo det jobbes med noe i det skjulte, men det vet man ikke før om noen dager enda.
Vis vedlegget 467137
Spennende temp, da! Håper for deg :Heartpink

Ser noe her, ja! :smiley-angelic001

Hvordan er testene i dag?? :angelic:
Jeg fikk så vidt tatt en 05.30 før jeg dro til flyplassen, men den hadde ingen tydelige streker. Hadde verken tid, lys eller var våken nok til å studere den noe nærmere. Er på jobbsamling hele dagen og morgendagen og mistenker at rommene ikke har egne bad, så får se om jeg klarer å sneket meg til å ta en ny test iløpet av dagen.

Back
Topp