August 2025

Jeg responderte ikke på stimulering eller stimulering feilet, eller kroppen var uregelmessig. Ingen evt hva som skjedde. Altså var det ingen follikler store nok til å bli hentet ut. Ulik protokoll på begge. Fikk helt knekken etter siste… det er så tøft å stå i to stimuleringer på rad og ikke få et sjans engang. Dette blir blir siste forsøk. Jeg er mentalt ferdig med å bli skuffa
Håper denne runden sitter en perfekt embryo ❤️

Fikk masse EL slim idag, var ikke forberedt på det så fikk litt panikk og tenkte «åh nei, nå mister jeg eggene mine!:chicken:» så googlet jeg litt på nettet og fant ut at det er helt normalt under IVF prosess pga østrogen men betyr ikke at eggene faktisk slippes:smiley-ashamed005

Fikk masse EL slim idag, var ikke forberedt på det så fikk litt panikk og tenkte «åh nei, nå mister jeg eggene mine!:chicken:» så googlet jeg litt på nettet og fant ut at det er helt normalt under IVF prosess pga østrogen men betyr ikke at eggene faktisk slippes:smiley-ashamed005
Fikk akkurat samme reaksjonen :bag: vanskelig å tenke på alt i en sånn situasjon :hilarious:

Klarer nok ikke å vente til testdato. Tenkte litt om jeg skulle prøve å teste ut ovitrelle. Har en del tester, men tenkte jeg ikke skulle kjøpe noen nye. Så får se hvor lang tid det tar.

Kommer du til å vente?
Testdatoen min er 2 uker etter innsett. Så det vil vel si 19dpo og det syns jeg blir alt for lenge å vente. Pluss at jeg vil slutte med Cyclogest og få mensen så fort som mulig ved negativ forsøk slik at vi fort kan komme utgang med neste innsett :p så tror det blir test på fredag (11dpo) og søndag for å se etter eventuell stigning eller bekreftelse på negativ test.

Jeg har ikke tatt ovitrelle men skjønner godt at du vil teste den ut!

Da har jeg vært på ultralyd!
Var ekstremt spent med tanke på hvordan det gikk sist runde da vi bare hadde ett modent follikkel og forsøket ble avbrutt:banghead:
Nå hadde jeg mange på begge eggstokkene som målte 13 mm på dag 7 av stim!! Så det blir ny ultralyd på fredag, ovitrelle på lørdag og uttak på mandag! :love017
Ekstremt spent på uttak og hvor mange vi faktisk får ut :dance008

Var ekstremt spent med tanke på hvordan det gikk sist runde da vi bare hadde ett modent follikkel og forsøket ble avbrutt:banghead:
Nå hadde jeg mange på begge eggstokkene som målte 13 mm på dag 7 av stim!! Så det blir ny ultralyd på fredag, ovitrelle på lørdag og uttak på mandag! :love017
Spennende! :woot: begynte du med sprøyter kort protokoll 05.08? Jeg og begynte 05.08, men har UL først på onsdag, veldig spent :smiley-angelic001

Ja, håper såååå at vi får sjansen til å ha nytt uttak før jul :smiley-angelic001
Ja det må dere få!!! Kan jeg spørre om hvorfor dere kanskje ikke får nytt uttak før jul? Jeg er ny i IVF verden skjønner du, så vet ikke alt, håper jo selv på å få nye forsøk raskt hvis det ikke går nå på dette forsøket :Heartpink

Ja, håper såååå at vi får sjansen til å ha nytt uttak før jul :smiley-angelic001
Håper ventelistene ikke er så lange før jul og at du rekker det:) Jeg hadde egguttak hos OUS 19 mai som ikke resulterte i graviditet eller noe på frys. Har fått estimert oppstart i uke 42 for neste forsøk. Så prøver lykken privat i mellomtiden siden jeg syns det ble litt for lenge å vente.

Håper ventelistene ikke er så lange før jul og at du rekker det:) Jeg hadde egguttak hos OUS 19 mai som ikke resulterte i graviditet eller noe på frys. Har fått estimert oppstart i uke 42 for neste forsøk. Så prøver lykken privat i mellomtiden siden jeg syns det ble litt for lenge å vente.
Ja, det kan være lange ventetider… jeg hadde inseminasjon i februar og uttak i juli :banghead: men har litt litt håp om flaks før jul :laughing002

Dette høres lovende ut Har du endret noe siden sist? Jeg venter på oppstart i september og fikk beskjed om at jeg skal øke stimuleringshormon dose for å se om vi får flere egg (vi fikk fire i første runde men ingen klarte seg for å bli frosset).

Da ringte de fra riksen, hadde litt hcg men ikke nok så må ta ny blodprøve på torsdag før å sjekke at den har gått helt ned. Var nok en kjemisk :Heartred
Det var trist :Heartred Håper du kommer til for et nytt forsøk om ikke så altfor lenge.

Fikk du vite hvor mye hcg var på? Jeg følte noe var litt annerledes sist forsøk når det ikke gikk, hadde 14 i hcg på testdagen, på forsøket før det igjen var den "ikke målbar".

Pga kapasitet… legen sa at det er i gjennomsnitt ca 3 måneder ventetid så vi får se om vi har flaks eller ikke :happy8
Off - jeg trodde at når man først var kommet inn så var det bare å kjøre på med forsøk :sorry: Kanskje litt naivt når jeg tenker meg om, men men… Håper det ikke tar for lang tid for noen av oss dette her :Heartpink

Jeg tenkte akkurat det samme første runden min, kommanderte mannen inn på soverommet tilfelle det var den eneste sjansen :smiley-bounce022

Back
Topp