♡ IKM uke 32 ♡

Vent, den første var 56 og den andre 11!
Takk :Heartred jeg har batch 61.. kun den de hadde på nærbutikken her. Ser det ligger litt ymse om den batchen ute her, så får se om jeg får tak i en annen imorgen, hvis ikke blødningene tar seg opp, og jeg får svak test igjen ikveld

Takk :Heartred jeg har batch 61.. kun den de hadde på nærbutikken her. Ser det ligger litt ymse om den batchen ute her, så får se om jeg får tak i en annen imorgen, hvis ikke blødningene tar seg opp, og jeg får svak test igjen ikveld
Verdt ett forsøk! Syns mine var representative i forhold til babyplan tidlig.

Da går uken for mot slutten og FOR EN STATISTIKK! mange nydelige positive tester! Masse lykke til til alle gravide :Heartred og til alle som endte med TR eller kjemisk denne runden så ønsker jeg dere alt godt og masse lykke til neste runde:Heartred

Her er testene mine etter at begge er tørket. Øverste fra kl 11 og nederste fra 1330. Vis vedlegget 466975
Har sneket litt her og i dagboken din.

Hvis spermen kan leve i 5 dager og eggløsning kan være så sent som 48 timer etter positiv test, så kan du bare være 12 dpo, og egget kan ha festet seg for 1-2 dager siden.

Blødningen kan derfor skyldes noe annet, og ikke ha påvirket at egget skulle feste seg.

Uansett, gratulerer med spiren!! :love017

Jeg fikk litt assosiasjoner til Squid Game av å se på listene i første post. Det er liksom liv vs. ikke liv og følelse av å bli slengt av karusellen :laughing002

Gratulerer til alle gravide! Denne listen var helt utrolig!

Merker jeg blir helt koko av å tyde, særlig når det er over 8 år siden jeg gjorde dette sist!

Er dette grei stigning fra i går til i dag? Tenker mye påminnelse det kan være kjemisk eller ikke.

De som er samlet er tørka, den nederste er 10 minutter siden jeg dyppa.

Selv ser jeg at den nyeste er sterkere, men sterk nok?

IKM skulle vært i går, er vel 13 eller 14 DPO

Vedlegg

• IMG_1915.jpeg
    IMG_1915.jpeg
    507,2 KB · Visninger: 71
Last edited:
PP4/ 1PP etter kjemisk og med Letrozol/ 16/17DPO:
Nå håper jeg mens får ræva igang, så jeg kan starte på en ny PP:happy119:binkybaby:love7:love017:chicken:
Screenshot_20250811_101556_Gallery.jpg

20250811_092524.jpg

Fikk BP tidlig tester hjem i dag, og måtte ta noen. Den ene stripsen og staven ble tatt på veeeeldig utvannet urin, og den andre stripsen ble tatt på 3 timers urin ca. Tror ikke jeg ser noe i virkeligheten, og tok bilde av testene først nå et par timer etterpå, men synes jeg kan skimte noe på den ene stripsen :happy: stoler ikke helt på den. Tar en ny i morgen tidlig, selv om jeg tror jeg får tr i natt. Hatt skikkelige tak i tissen og livmoren, og kramper i korsryggen som jeg vanligvis får dagen før.

Vedlegg

• Screenshot_20250811_204020_Gallery.jpg
    Screenshot_20250811_204020_Gallery.jpg
    326,3 KB · Visninger: 65
  • Screenshot_20250811_204018_Gallery.jpg
    Screenshot_20250811_204018_Gallery.jpg
    620,8 KB · Visninger: 65
  • Screenshot_20250811_204014_Gallery.jpg
    Screenshot_20250811_204014_Gallery.jpg
    442,1 KB · Visninger: 65
Hva synes dere om MS når det gjelder stigning? Jeg ser liksom ikke noe forskjell. Og så tester jeg sterkere på kveld enn morgen. Har testet i fire dager, og det er strek. Bruker de vanlige, ikke tidligtestene. Batch 11. Lurer på om jeg skal stikke innom apoteket og prøve en annen variant i dag. Hvem liker dere best?

Hva synes dere om MS når det gjelder stigning? Jeg ser liksom ikke noe forskjell. Og så tester jeg sterkere på kveld enn morgen. Har testet i fire dager, og det er strek. Bruker de vanlige, ikke tidligtestene. Batch 11. Lurer på om jeg skal stikke innom apoteket og prøve en annen variant i dag. Hvem liker dere best?
Jeg brukte bare batch 11 MS når jeg var gravid nå akkurat. Synes den fungerte veldig bra :) Men testet bare på kvelden for å se stigningen.

Fikk mens igår og er klar for PP5 :binkybaby

Back
Topp