♡ IKM uke 32 ♡

Her er det enda ikke kommet noe tante! Alt av mulige gravidsymptomer er borte, utenom ømme bryster. Brystene ble bedre i noen dager, men ble plutselig verre igjen i går. Fikk mensmurringer og stikk i magen tilbake i går også.
Har vanligvis hatt mensen til ganske normal tid tidligere når jeg har sluttet på ppiller, så vet ikke helt hva som skjer nå :hilarious:
Har handlet inn ny runde eltester og graviditetstester, men tror ikke det er vits å teste noe før etter tanta har vært på besøk:confused004
Har du tatt graviditestest de siste dagene da?

17 dager etter sist aksjelegging. 14 dager etter sist antatte eggløsning. Våknet med tempstigning. Vondt i magen. Småuggen. Tenkte jeg skulle tisse på en test for sikkerhetsskyld siden jeg hadde 3 dager lett menstruasjon istedenfor de 5/6 dagene med medium blødning som jeg pleier. Og så dukker denne jævelen opp!
Det må jo være en kjemisk. Den er for svak for 14dpo. For svak for 17 dager etter samleie. Tester igjen i kveld og i morgen. Blir den sterkere må jeg ta progesteron asap. Vet ikke hvordan jeg skal reagere.
1000019182.jpg

Jeg har ikke hatt stor økning på test fra i går til i dag. Bittelitt. Jeg velger å ha is i magen, men håper selvfølgelig på sterkere tester fremover. Jeg har vært så heldig og aldri opplevd nedturer på spirene. Vet det ikke er tilfelle for flere av dere her. Aner liksom ikke hvordan jeg kommer til å reagere hvis det ikke går veien.

Øverste testen fra i går (den jeg postet tidligere) de to nederste fra i dag tidlig. Tok to fordi jeg glemte den første oppi begeret mens jeg pusset tennene. :rolleyes:

Prøver tester fra make sure for første gang. Dette er ikke tidligtestene. Så de er jo ikke så sensitive.

Vedlegg

• IMG_1904.jpeg
    IMG_1904.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 62
17 dager etter sist aksjelegging. 14 dager etter sist antatte eggløsning. Våknet med tempstigning. Vondt i magen. Småuggen. Tenkte jeg skulle tisse på en test for sikkerhetsskyld siden jeg hadde 3 dager lett menstruasjon istedenfor de 5/6 dagene med medium blødning som jeg pleier. Og så dukker denne jævelen opp!
Det må jo være en kjemisk. Den er for svak for 14dpo. For svak for 17 dager etter samleie. Tester igjen i kveld og i morgen. Blir den sterkere må jeg ta progesteron asap. Vet ikke hvordan jeg skal reagere.Vis vedlegget 466952
Det er jo nesten like stor sjanse for å teste positivt 8 dpo som 14 dpo. Det er en veldig synlig strek der iallfall! :Heartred

Det må jo være en kjemisk. Den er for svak for 14dpo. For svak for 17 dager etter samleie. Tester igjen i kveld og i morgen. Blir den sterkere må jeg ta progesteron asap. Vet ikke hvordan jeg skal reagere.Vis vedlegget 466952
Jeg hadde lignende situasjon i 2020 og den spira er 4 år gammel nå ☺️ krysser fingrene!

Wow! Utrolig! Var det at du testet sent positivt eller hadde en blødning før positiv test?
Det kan av og til også ta 10 dager før egget fester seg forresten og da bør det mattestykket gå opp?

For min del var det mye annet som skjedde de ukene så jeg glemte litt at jeg kunne bli gravid :hilarious: :happy090 Jeg fikk en blødning omtrent rundt tiden for mensen med menssmerter osv og behandlet det deretter (hadd ikke tatt test) men det var overhode ikke som mensen (husker ikke hvordan) tror kanskje det var mye mindre enn vanlig. Så etter en stund tok jeg test, det kan ha vært en uke etter ikm eller enda lengre. Den ble positiv og noen dager senere fossblødde jeg og hadde sikkelig vond. Da bestilte vi time til gyn og hun kunne se embryoet og jeg fikk også høre hjerte :Heartred Hun sa at blødningen skyldes en hematom og kunne ikke utelukke at det kanskje hadde vært en tvilling der. Alt gikk greit etter det :cat:

Det kan av og til også ta 10 dager før egget fester seg forresten og da bør det mattestykket gå opp?

For min del var det mye annet som skjedde de ukene så jeg glemte litt at jeg kunne bli gravid :hilarious: :happy090 Jeg fikk en blødning omtrent rundt tiden for mensen med menssmerter osv og behandlet det deretter (hadd ikke tatt test) men det var overhode ikke som mensen (husker ikke hvordan) tror kanskje det var mye mindre enn vanlig. Så etter en stund tok jeg test, det kan ha vært en uke etter ikm eller enda lengre. Den ble positiv og noen dager senere fossblødde jeg og hadde sikkelig vond. Da bestilte vi time til gyn og hun kunne se embryoet og jeg fikk også høre hjerte :Heartred Hun sa at blødningen skyldes en hematom og kunne ikke utelukke at det kanskje hadde vært en tvilling der. Alt gikk greit etter det :cat:
Helt utrolig! :Heartred Selv om det festet seg 10dpo så ville jeg trodd testene var sterkere nå. Har aldri fått positiv test før 10/11dpo før uansett og alikavel har de vært mye sterkere 14dpo :( meeen fortsetter å teste! Har bittelitt håp!

Helt utrolig! :Heartred Selv om det festet seg 10dpo så ville jeg trodd testene var sterkere nå. Har aldri fått positiv test før 10/11dpo før uansett og alikavel har de vært mye sterkere 14dpo :( meeen fortsetter å teste! Har bittelitt håp!
Kanskje blødningen 9-12dpo hindra at egget fekk festa seg, men så er det ein fighter som likevell klarte å klamre seg fast og festa seg 12dpo?:woot:

Er så spent på dine vegne nå! Gleder meg til du skal ta ny test!! :nailbiting:

Jeg tør ikke å håpe at det er samme tilfelle for meg, selvom blødningen min har stoppet helt opp.
Ingen vanlig mens her heller, bare 2 dager lett blødning uten koagel og fremdeles bittelitt positive tester. De er samtidig så svake at folk uten velutviklede strekøyne ikke ser de, så skjønner ingenting :wtf:

Jeg tør ikke å håpe at det er samme tilfelle for meg, selvom blødningen min har stoppet helt opp.
Ingen vanlig mens her heller, bare 2 dager lett blødning uten koagel og fremdeles bittelitt positive tester. De er samtidig så svake at folk uten velutviklede strekøyne ikke ser de, så skjønner ingenting :wtf:
Uff, limboland suger :sorry:

Back
Topp