Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Har du tatt graviditestest de siste dagene da?Her er det enda ikke kommet noe tante! Alt av mulige gravidsymptomer er borte, utenom ømme bryster. Brystene ble bedre i noen dager, men ble plutselig verre igjen i går. Fikk mensmurringer og stikk i magen tilbake i går også.
Har vanligvis hatt mensen til ganske normal tid tidligere når jeg har sluttet på ppiller, så vet ikke helt hva som skjer nå
Har handlet inn ny runde eltester og graviditetstester, men tror ikke det er vits å teste noe før etter tanta har vært på besøk![]()

er fri, så tenker jeg tar en i morgen om testene kommer til tiden. Eller, har en cb digital med ukeindikator, men føles litt waste å ta den selv om det frister VELDIG
Jeg fikk en blødning omtrent rundt tiden for mensen med menssmerter osv og behandlet det deretter (hadd ikke tatt test) men det var overhode ikke som mensen (husker ikke hvordan) tror kanskje det var mye mindre enn vanlig. Så etter en stund tok jeg test, det kan ha vært en uke etter ikm eller enda lengre. Den ble positiv og noen dager senere fossblødde jeg og hadde sikkelig vond. Da bestilte vi time til gyn og hun kunne se embryoet og jeg fikk også høre hjerte 

Kan jeg spørre hvilken batch med makesure du har?