Jeg kan skimte noe9-10 dpo, tatt på utvanna alkoholtiss i natt. Men føler det er noe der?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan skimte noe9-10 dpo, tatt på utvanna alkoholtiss i natt. Men føler det er noe der?![]()
Kan fortsatt skimte noe formørkning, men ja skjønner hva du menerSamme her! Det bli i hvert fall 7 år mellom de nå, men har egentlig ikke vært klar før typ nå
Ja, føler det kan være noe greier, men det var det jo 6 og 7 dpo også så jeg tror ikke det er noe der i realiteten. Føler også at det blir mer formørkninger når lyset er litt dempet.
Her har jeg ikke zoomet så mye inn og skrudd opp eksponering og lysstyrke. Da blir det ikke så mye mørke partier. Om det er en strek skal den jo være definert og ikke smudgy
Men for all del, jeg digger at du er positiv på mine vegne![]()

Jaa! Jeg ser!!9-10 dpo, tatt på utvanna alkoholtiss i natt. Men føler det er noe der?![]()

Så enig! Når man er klar burde man bare bli gravid med en gang!Jeg var ikke klar før hun ble 4 årMen nå syns jeg det drøyer, snart 5...hvorfor kan de ikke bare komme på bestilling?
![]()
Jaa! Jeg ser!Dette bildet er kanskje litt bedre

Nervepirrende!!Jeg ser en formørkning jeg og, men det kan være kameraet som lager det. Pleier alltid å få skygger på bilder som jeg ikke ser i virkeligheten.Samme her! Det bli i hvert fall 7 år mellom de nå, men har egentlig ikke vært klar før typ nå
Ja, føler det kan være noe greier, men det var det jo 6 og 7 dpo også så jeg tror ikke det er noe der i realiteten. Føler også at det blir mer formørkninger når lyset er litt dempet.
Her har jeg ikke zoomet så mye inn og skrudd opp eksponering og lysstyrke. Da blir det ikke så mye mørke partier. Om det er en strek skal den jo være definert og ikke smudgy
Men for all del, jeg digger at du er positiv på mine vegne![]()
Det må jo være strek!9-10 dpo, tatt på utvanna alkoholtiss i natt. Men føler det er noe der?![]()
Velkommen hit! Så spennende dager fremoverNysgjerrigSkeptiker - 34 - B3 - PP0 - EL 04/08 - IKM 16/08
Jeg prøver ikke aktivt, men har vært litt uforsiktig og er ikke kjent med syklus enda. Vi hadde det litt for gøy på søndag (3), og El den 4 mulig 5.
Sist syklus var på 23 dager, så jeg går ut ifra det, siden jeg kun har hatt 2 sykluser uten p-pille.

og så generelt mer farge i de tidligtestene jeg har vs vanlig Ser! Skjønner hva du mener med å være redd for å bli for glad10 dpo, og skyggen fra i går har blitt litt sterkere Litt vondgod denne fasen her! Så redd for å bli for glad.

Ja, pleier å få det, og da er skyggen mer smudgy og ikke en stekJeg ser en formørkning jeg og, men det kan være kameraet som lager det. Pleier alltid å få skygger på bilder som jeg ikke ser i virkeligheten.![]()

Mysemafiaen, jeg dørGod morgen mine gjengfellows i mysemafiaen!
Her er min 10 dpo morgentiss og jeg sammenligner tidligtest (øverst) og vanlig test (nederst) siden det er jo så innmari mange streker å sammenligne liksom
@lilleperle du lurte på forskjell mellom vanlig og tidlig, tidlig får man mer skygger på opplever jeg, som i og for seg både øker gleden og spenningen, men som er veldig frustrerendeog så generelt mer farge i de tidligtestene jeg har vs vanlig
![]()

Ja, det er sant. Nå er det jo strek-skygge!Ja, pleier å få det, og da er skyggen mer smudgy og ikke en stek![]()
Ja! Og fikk strek skygge 7 dpo også så den «strek-skyggen» der har ikke veldig godt alibi enda for å si det sånnJa, det er sant. Nå er det jo strek-skygge!

Takk for forskningsprosjektetGod morgen mine gjengfellows i mysemafiaen!
Her er min 10 dpo morgentiss og jeg sammenligner tidligtest (øverst) og vanlig test (nederst) siden det er jo så innmari mange streker å sammenligne liksom
@lilleperle du lurte på forskjell mellom vanlig og tidlig, tidlig får man mer skygger på opplever jeg, som i og for seg både øker gleden og spenningen, men som er veldig frustrerendeog så generelt mer farge i de tidligtestene jeg har vs vanlig
![]()
Nå er den grå streken øverst tydeligere som strek - men er det en formørkning på vanlig test og? 
Wow, så rosa og fin strekHer er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()
gratulerer !Åååå!!! Herregud!!!!Her er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()
Gratulerer med så nydelig strek!!Velkommen i klubbenNysgjerrigSkeptiker - 34 - B3 - PP0 - EL 04/08 - IKM 16/08
Jeg prøver ikke aktivt, men har vært litt uforsiktig og er ikke kjent med syklus enda. Vi hadde det litt for gøy på søndag (3), og El den 4 mulig 5.
Sist syklus var på 23 dager, så jeg går ut ifra det, siden jeg kun har hatt 2 sykluser uten p-pille.
Nja, muligens, men det er jo ikke noe farge i det så tar det ikke som antydning til strekTakk for forskningsprosjektet![]()
Nå er den grå streken øverst tydeligere som strek - men er det en formørkning på vanlig test og?
![]()