♡ IKM UKE 33 ♡

Haha, så fantastisk, velkommen til oss! Gleder meg til å se testene dine. Det er jo en liten sjanse for å bli gravid på den metoden. Partneren min hoppet av i svingen i mange år uten at jeg ble gravid da. Hadde alltid et håp :hilarious: håper du litt?
Ja.. skal kjøpe tester på mandag :hilarious: Det er jo som å kaste penger i do, men litt som å spille lotto da - man betaler for spenningen, selv om man "vet" at man ikke vinner! Helt ærlig, så håper jeg ikke den er positiv (hvis det er lov å si her inne :Heartred). Selv om jeg elsker alt som har med testing/graviditet/fødsel/baby å gjøre, og skulle gjerne hatt mange barn. Men, har en liten baby akkurat nå, og samboer hadde ikke blitt så fornøyd :nailbiting:

Last edited:
Ja.. skal kjøpe tester på mandag :hilarious: Det er jo som å kaste penger i do, men litt som å spille lotto da - man betaler for spenningen, selv om man "vet" at man ikke vinner! Helt ærlig, så håper jeg ikke den er positiv (hvis det er lov å si her inne :Heartred). Selv om jeg elsker alt som har med testing/graviditet/fødsel/baby å gjøre, og skulle gjerne hatt mange barn. Men, har en liten baby akkurat nå, og samboer hadde ikke blitt så fornøyd :nailbiting:
Det er så absolutt lov å si det! :Heartred
Hvor gammel er baby?

Sånn, med bruker:
Rebekka95 - 30 - B2 - 17/8

Jeg er egentlig ikke prøver. Men, vi hoppet av i svingen for en uke siden, han var ikke i nærheten en gang. Men hadde eggløsning den dagen. Fikk plutselig testetrang, bare fordi jeg elsker å tisse på og tolke pinner! Er definitivt ikke gravid, er vel utrolig lav sansynlighet? :joyful:
Jeg tror det var sånn barnet vårt ble til.. for vi prøvde ikke å få barn, var "uheldig" med prevensjonen og litt usikker på syklus, så hoppet av, det kan visst lekke litt før avhoppet, så man vet aldri :wacky:

9 dpo og tok denne i kveld - noen som har erfaring med disse? Håper så virkelig at dette kan gå veien, men tørr ikke slippe jubelen løs enda

Vedlegg

• IMG_8991.jpeg
    IMG_8991.jpeg
    218,9 KB · Visninger: 103
Jeg tror det var sånn barnet vårt ble til.. for vi prøvde ikke å få barn, var "uheldig" med prevensjonen og litt usikker på syklus, så hoppet av, det kan visst lekke litt før avhoppet, så man vet aldri :wacky:
Oi oi :nailbiting: Hvor tidlig trakk han seg ut? :hilarious: Har lest at noen har sædceller i forsatsen og andre ikke. Men det skal vel en del til likevel..

9 dpo og tok denne i kveld - noen som har erfaring med disse? Håper så virkelig at dette kan gå veien, men tørr ikke slippe jubelen løs enda
Det er en strek der ja :love7 :gen014:dance011

Tatt noen fler tester? :Heartpink På pcen min ser jeg på en måte en lys rosa strek, men ikke en mørk, så mulig det er noen piksler som gjør det, er det mer skygge i virkeligheten?

Har du tatt noen flere?

Troooor det bare er pixler altså :)
Tok denne i kveld og fortsatt ikke noe overbevisende. Øynene lager skygger over alt og tar meg selv i å se skygger også der hvor det ikke skal være noen stek :hilarious: Lyset på badet er så håpløst dunkelt, skal forsøke å få ordnet så det blir litt lysere

Vedlegg

• IMG_0950.jpeg
    IMG_0950.jpeg
    133,6 KB · Visninger: 59
Troooor det bare er pixler altså :)
Tok denne i kveld og fortsatt ikke noe overbevisende. Øynene lager skygger over alt og tar meg selv i å se skygger også der hvor det ikke skal være noen stek :hilarious: Lyset på badet er så håpløst dunkelt, skal forsøke å få ordnet så det blir litt lysere
Føler jo på en måte jeg ser formørkning, håper jo det er det. Jeg har fått litt formørkninger selv på mobilkamera, men ikke i virkeligheten! :confused013

Jeg var ikke klar før hun ble 4 år :hilarious: Men nå syns jeg det drøyer, snart 5...hvorfor kan de ikke bare komme på bestilling? :wacky:
Samme her! Det bli i hvert fall 7 år mellom de nå, men har egentlig ikke vært klar før typ nå :hilarious:

Føler jo på en måte jeg ser formørkning, håper jo det er det. Jeg har fått litt formørkninger selv på mobilkamera, men ikke i virkeligheten! :confused013
Ja, føler det kan være noe greier, men det var det jo 6 og 7 dpo også så jeg tror ikke det er noe der i realiteten. Føler også at det blir mer formørkninger når lyset er litt dempet.
Her har jeg ikke zoomet så mye inn og skrudd opp eksponering og lysstyrke. Da blir det ikke så mye mørke partier. Om det er en strek skal den jo være definert og ikke smudgy :)
Men for all del, jeg digger at du er positiv på mine vegne :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0950.jpeg
    IMG_0950.jpeg
    243,1 KB · Visninger: 34
NysgjerrigSkeptiker - 34 - B3 - PP0 - EL 04/08 - IKM 16/08

Jeg prøver ikke aktivt, men har vært litt uforsiktig og er ikke kjent med syklus enda. Vi hadde det litt for gøy på søndag (3), og El den 4 mulig 5.

Sist syklus var på 23 dager, så jeg går ut ifra det, siden jeg kun har hatt 2 sykluser uten p-pille.

Back
Topp