Pippimor19
Glad i forumet
Jeg ser også!!Jeg og mannen ser aaaantydning til strek, men ingeb jubem løs enda. Kan være bare skygge. Får vente til i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også!!Jeg og mannen ser aaaantydning til strek, men ingeb jubem løs enda. Kan være bare skygge. Får vente til i morgen!
Oiii!!! Håper du er sanndrømt, men 7dpo er vel kanskje litt optimistisk for bfp6 DPO, nå kan alt skjetestetrangen har ikke meldt seg ennå, håper jeg klarer å vente til mandag i det minste. Jeg drømte at jeg fikk to kjempesterke streker, håper jo veldig på det.
Ellers er jeg nok litt negativt innstilt denne pp'en. Tør ikke få falske forhåpninger igjen. Men det kommer nok til å gå veldig opp og ned de neste dagene.

11DPO
Fortsatt negativ test…
Næmen!! Kom igjen daaaaHer er dagens test 12 dpo![]()

Jeg ser!!Første gang jeg prøver babyplan tidligtester på lang tid, er de kjent for skyggestreker nå?
Vis vedlegget 466864

Næmen!! Kom igjen daaaa![]()
Vi gikk til fastlegen vinteren 2018, fikk tatt alle sjekkene ganske fort etter at jeg ble henvist til gynekolog. Hele tiden gikk ganske fort i det offentlige. Tror vi fikk tatt alle testene i løpet av 1 måned. Siden jeg var under 25 måtte vi vente til høsten med IVF, men fikk komme på forundersøkelser tidligere. Så jeg ville prøvd å sende en melding til fastlegen.Da har TR meldt din ankomst etter 2-3 dager med spotting. EL og TR to dager tidligere enn forventet denne syklusen. Blir spennende å se denne runden med progesteron støtte. Mannen begynner å bli litt motløs nå, men vi skal nok få henta oss inn igjen.
Hvis noen av dere har tatt spermanalyse av mannen profesjonelt, har dere gjort det offentlig eller privat?
Er gandne dyrt privat og kan virke som det tar litt tid i det offentlige. Er det nok at han sender en melding til sin fastlege?
Kjipt med bare negative tester eller mysetester.Oiii!!! Håper du er sanndrømt, men 7dpo er vel kanskje litt optimistisk for bfp
Det gjør det her også. Bare 9 dpo, men forhåpningene synker for hver negative test (som i og for seg er bra sammenlignet med en stor skuffelse ved ikm)
Dere fikk jo lagt aksjene så det er lagt til rette hvertfall![]()
Så kjipt med TR, men godt å vite at du får prøvd noe nytt nese pp. Masse lykke til videreDa har TR meldt din ankomst etter 2-3 dager med spotting. EL og TR to dager tidligere enn forventet denne syklusen. Blir spennende å se denne runden med progesteron støtte. Mannen begynner å bli litt motløs nå, men vi skal nok få henta oss inn igjen.
Hvis noen av dere har tatt spermanalyse av mannen profesjonelt, har dere gjort det offentlig eller privat?
Er gandne dyrt privat og kan virke som det tar litt tid i det offentlige. Er det nok at han sender en melding til sin fastlege?
håper det er progesteronstøtte er det som skal til for at de klaffer.Har du tatt noen flere?Dagens 9 dpo kl 0700.
Skulle helst hatt litt tydeligere skygge å myse på![]()
Jeg fikk positiv 6dpo på bp tidlig forrige pp. Tenkte også det var for tidlig, men var gravid! Fikk positiv på vanlig bp 8dpo og positiv digital 12 dpo (men kunne sikkert fått digital tidligere å). Jeg har troa for deg!!Er bare 6 dpo (ca), så alt for tidlig egentlighåper!

Tatt noen fler tester?Dagens 9 dpo kl 0700.
Skulle helst hatt litt tydeligere skygge å myse på![]()
På pcen min ser jeg på en måte en lys rosa strek, men ikke en mørk, så mulig det er noen piksler som gjør det, er det mer skygge i virkeligheten?

Haha, så fantastisk, velkommen til oss! Gleder meg til å se testene dine. Det er jo en liten sjanse for å bli gravid på den metoden. Partneren min hoppet av i svingen i mange år uten at jeg ble gravid da. Hadde alltid et håpSånn, med bruker:
Rebekka95 - 30 - B2 - 17/8
Jeg er egentlig ikke prøver. Men, vi hoppet av i svingen for en uke siden, han var ikke i nærheten en gang. Men hadde eggløsning den dagen. Fikk plutselig testetrang, bare fordi jeg elsker å tisse på og tolke pinner! Er definitivt ikke gravid, er vel utrolig lav sansynlighet?![]()
håper du litt?Spennende! Det er flere her som sier at ingen symptomer er et bra symptom!Denne prøveperioden har vært så rar. Ingen symptomer i det hele tatt. Har normalt ømme bryter etter EL og mye murring i mellom EL og mens, men ingenting denne gangen. Noe stikking rundt kvelden 9 dpo
Hva med dere?
Da jeg ble gravid sist, hadde jeg null symptomer og bare eggehvite-utflod i DPO-landDenne prøveperioden har vært så rar. Ingen symptomer i det hele tatt. Har normalt ømme bryter etter EL og mye murring i mellom EL og mens, men ingenting denne gangen. Noe stikking rundt kvelden 9 dpo
Hva med dere?
Hadde definitivt ikke troen den perioden!