♡ IKM UKE 34 ♡

5 DPO. Fra og med i morgen kan implantasjonen skje og kroppen begynne å produsere HCG om jeg blir gravid denne måneden. Da kan evt symptomer jeg kjenner være relatert til det. :nailbiting:
Jeg kjenner på en slags barnslig forventning som jeg vet kommer til å bli knust når jeg tar den første testen og det ikke er strek der. Akkurat nå har jeg bare lyst til å leve i den bobla der jeg kan være gravid frem til mensen kommer, men jeg vet at testetrangen kan komme når som helst og etter 6 DPO så klarer jeg ikke å stoppe meg selv.

Shrodingers graviditet mao :laughing002 - du både er og ikke er gravid inntil en test tas eller mensen kommer. I feel you. Jeg har hoppet av forventninger siden EL noen mannen ikke forstår :rolleyes::laughing002
Når begynner du å teste? Jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å holde meg og svir nok av en test 7 dpo :facepalm:

Her skjer ting tidlig i syklusen, så tror jeg blir med her likevel :cat: historisk med slik økning som nå så er det peak innen ganske kort tid. Kjenner også at venstre siden jobber på.

Theac❤️- 34 - B2- PP7 (etter MA) - EL ca 11/08- IKM ca 24/08

Vedlegg

• Screenshot_20250808-214213.png
    Screenshot_20250808-214213.png
    229,9 KB · Visninger: 39
Klarer ikke å få helt troen på at jeg kommer til å bli gravid med det første :sorry: Kanskje vanskeligere å være positiv når man er sulten hehe
Har null tro jeg heller hvis det er noe trøst. Føler det å miste gjør noe med håpet, blir liksom helt tatt på senga hvis det skulle vise seg å være noe nå :hilarious:

Shrodingers graviditet mao :laughing002 - du både er og ikke er gravid inntil en test tas eller mensen kommer. I feel you. Jeg har hoppet av forventninger siden EL noen mannen ikke forstår :rolleyes::laughing002
Når begynner du å teste? Jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å holde meg og svir nok av en test 7 dpo :facepalm:
Spot on! Hadde ikke tenkt på den analogien, men det passer ganske så perfekt :cool01
Jeg vet ikke hvordan det blir med testing denne perioden. Jeg liker å være alene når jeg gjør det, men kan ikke se at jeg har noe alenetid de nærmeste dagene. Men om mannen sover litt lenge, sovner litt tidlig eller stikker ut en tur så ryker den nok relativt kjapt. :angelic:
Når er du 7dpo?

Ligger nok noe i prevensjonskulturen som du sier. De tror det er så lett... Husker første gangen vi hadde hatt ubeskyttet sex så spurte han "er du gravid nå?" :laughing002

Forsøkte forrige pp og ikke si noe om eggløsning, men han spurte meg direkte og da klarte jeg ikke lyve :angelic: Men det betyr hverfall at han bryr seg! Vi har snakket ordentlig sammen, og han er åpen for å gi mer. Han mener jeg har gitt opp for tidlig denne runden og har lyst til å prøve i kveld :Heartred Har fortsatt masse slim, så kan jo hende det ikke er forsent :smiley-angelic001
Hahaha, sant! De tror man kan bli gravid bare av å stappe den kjapt inni når som helst i syklusen. Ganske sykt faktisk at man er så dårlig opplært!!

Yaaayyy for positiv mann til prøving ikveld!! :love7 :sign17

Spot on! Hadde ikke tenkt på den analogien, men det passer ganske så perfekt :cool01
Jeg vet ikke hvordan det blir med testing denne perioden. Jeg liker å være alene når jeg gjør det, men kan ikke se at jeg har noe alenetid de nærmeste dagene. Men om mannen sover litt lenge, sovner litt tidlig eller stikker ut en tur så ryker den nok relativt kjapt. :angelic:
Når er du 7dpo?
Ikke før 12.8 så kjennes ut som en evighet til :bag::hilarious:

Ikke før 12.8 så kjennes ut som en evighet til :bag::hilarious:
Ja, huff det er lenge til :dead: håper de neste dagene går fort for den del!
Jeg ligger å kjenner på lette stikk/kiling i livmorområdet nå etter jeg har lagt meg. Mest sannsynlig er det bare hodet som spiller meg et puss, men overanalyseringa er i alle fall i gang. Flaks er jeg er i seriøst underskudd på søvn så jeg kommer til å sovne fort uansett i kveld :hilarious:

Ja jeg startet med første tabletten i går også fikset kroppen opp av seg selv i løpet av natten. Ble liggende i fosterstilling og med doturer hver 15. minutt frem til det plutselig slapp litt over 4 i natt. Da kunne jeg plutselig strekke meg ut og kvalmen gikk vekk. Nå tenker jeg bare fremover egentlig og skal kjøpe inn flere graviditetstester. Tror jeg vil bli en del av en ikm gruppe som kommer i uke 36 eller 37 så lenge blødningen stopper før jeg får eggløsning. Men mai/juni termin vil jo i så fall bli veldig bra da :) Er selvfølgelig kjempe lei meg for det som har skjedd og har sånne plutselige øyeblikk jeg bryter sammen her hjemme. Men har jo blitt litt gravid alle gangene vi har prøvd, selv om 2 av de var kjemisk og en tok slutt nå i uke 10 (men midt i uke 8 på UL). Men ja, 4 stk på samme dag var jo utrolig mange. Bare mange som ikke har fått til den overgangen der morkaken skal ta over, eller kromosomfeil, eller lignende.

Takk for omtanken ❤
Kjempelei meg for å høre dette Kine, det var jo ikke dette som skulle skje... :sorry: Åja, det er en kritisk overgang de ukene der ja, er det derfor de fleste pleier å vente å annonsere graviditet til de er 12 uker? Men jeg ser du skriver at du tenker fremover, og det er veldig sterk og fint, og du vet du kan bli gravid, og neste gang blir det hele veien :Heartpink Jeg har alltid ønsket meg Mai-barn, jeg og ser for meg at Mai og Juni er helt nydelige måneder å få en liten bebis :Heartpink:binkybaby

Fordy - 29 - B1 - PP14 - EL6/8 - IKM 22/8

Helt ny i forumverden, litt skummelt... Men trenger litt støtte fra likesinnede
Velkommen inn hit! :hello2 Det er veldig godt å møte likesinnede her inne ja :Heartpink MASSE lykke til denne runden :Heartpink

Fordy - 29 - B1 - PP14 - EL6/8 - IKM 22/8

Helt ny i forumverden, litt skummelt... Men trenger litt støtte fra likesinnede
Beklager hvis jeg ikke får deg på listen med en gang, men jeg får opp at jeg har for mange "characters", har prøvd å fjerne litt skrift også, har fått opp det før også, men skjønner ikke hva problemet er, skal se å få fikset det snarest :Heartpink

5 DPO. Fra og med i morgen kan implantasjonen skje og kroppen begynne å produsere HCG om jeg blir gravid denne måneden. Da kan evt symptomer jeg kjenner være relatert til det. :nailbiting:
Jeg kjenner på en slags barnslig forventning som jeg vet kommer til å bli knust når jeg tar den første testen og det ikke er strek der. Akkurat nå har jeg bare lyst til å leve i den bobla der jeg kan være gravid frem til mensen kommer, men jeg vet at testetrangen kan komme når som helst og etter 6 DPO så klarer jeg ikke å stoppe meg selv. :wacky:
Jaaa, det er den mest spennende tiden :woot: Jeg kommer fortsatt til å ikke tro på noen av symptomene, de lurer meg hver gang, så orker ikke engang :shifty: (Men følger nok litt med i bakhuet likevell :wacky:) Jeg også kjenner på glede, spenning og barnslig forventning :Heartpink

Ligger nok noe i prevensjonskulturen som du sier. De tror det er så lett... Husker første gangen vi hadde hatt ubeskyttet sex så spurte han "er du gravid nå?" :laughing002

Forsøkte forrige pp og ikke si noe om eggløsning, men han spurte meg direkte og da klarte jeg ikke lyve :angelic: Men det betyr hverfall at han bryr seg! Vi har snakket ordentlig sammen, og han er åpen for å gi mer. Han mener jeg har gitt opp for tidlig denne runden og har lyst til å prøve i kveld :Heartred Har fortsatt masse slim, så kan jo hende det ikke er forsent :smiley-angelic001
Ikkesant, jeg tror de tror det er lettere å bli gravid enn det faktisk er - de har vel fått sin porsjon "skremselshistorier" fra de var unge sikkert :wacky:

Nei ser den, klarer ikke lyve selv, da blir jeg helt rar og det vises uansett :P Ååå så bra han tok det på eget initativ da, ble det aksjer?

Her skjer ting tidlig i syklusen, så tror jeg blir med her likevel :cat: historisk med slik økning som nå så er det peak innen ganske kort tid. Kjenner også at venstre siden jobber på.

Theac❤️- 34 - B2- PP7 (etter MA) - EL ca 11/08- IKM ca 24/08
Nice!! Gøy at du blir med inn her, velkommen inn! :hello2 Jeg har litt trøbbel med listen, men skal prøve å fikse det :Heartpink

Ikkesant, jeg tror de tror det er lettere å bli gravid enn det faktisk er - de har vel fått sin porsjon "skremselshistorier" fra de var unge sikkert :wacky:

Nei ser den, klarer ikke lyve selv, da blir jeg helt rar og det vises uansett :P Ååå så bra han tok det på eget initativ da, ble det aksjer?
Det ble masse sex, men ingen aksjer. Presset blir for stort og han klarer rett og slett ikke å komme :sad010

Det ble masse sex, men ingen aksjer. Presset blir for stort og han klarer rett og slett ikke å komme :sad010
Åååå så synd at det er sånn :sorry: Han kan jo liksom ikke noe for at han får sånn press heller, nei, får dere til å ta en prat om hvordan det bør gjøres? Kanskje han ikke skal spørre deg om EL så kan du slippe å "lyge" neste gang, (hvis det blir noe nest gang da, du har jo fått lagt inn litt, så kan jo hende det går helt topp denne gangen) :Heartpink Men kanskje han ikke skal vite eller spørre noe om det? For sin egen del også tenker jeg.

Back
Topp