Hvilke tidligtester er best?

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Er bare på el nå men gleder meg allerede til å teste :D har noen tidligtester fra apoteket (metode) men ser at mange ikke er fornøyd med de. At de viser negativ selv etter at vanlige tester som skal tas rundt IKM viser positiv :rolleyes::happy118 Hadde babyplan sine tidligere. Noen med metode erfaring eller andre anbefalinger ? :cat:

Jeg liker Babyplan sine, Metode sine er jeg ikke glad i og Makesure sine har jeg ikke prøvd men foretrekker generelt BP over MS og Metode sine unngår jeg helt.

Babyplan!

Make sure har dessverre tapt seg, metode er treg og rfsu er ekstremt nødtest..
Clearblue er også bra, digital tidligtest slår tidlig ut! Men dyrt i lengden.

Så... babyplan.

Hvis du ikke tenker bestille utenlands, da. Wondfo slår ut tidlig de også, og har hørt at first response slår ut tidlig.

Babyplan er gode, men makesure med lot nummer som slutter på 11 viste strek hos meg nesten like tidlig som babyplan tidlig. Så akkurat den makesure'en har ikkje tapt seg slik som mange sier syns iallefall eg. Kjøpte den på spar.
20250806_162748.jpg
20250806_162752.jpg

Babyplan er gode, men makesure med lot nummer som slutter på 11 viste strek hos meg nesten like tidlig som babyplan tidlig. Så akkurat den makesure'en har ikkje tapt seg slik som mange sier syns iallefall eg. Kjøpte den på spar. Vis vedlegget 466671Vis vedlegget 466672
Jeg er enig, hadde Makesure med batch 11, og den fungerte like bra som tidligtesten av makesure syntes jeg.

Tror jeg fikk en dårlig batch av babyplan tidligtest forrige gang jeg bestilte og fikk så veldig mye skyggestreker. Så nå bruker jeg kun Makesure egentlig.

Bestilte Babyplan sine nå, gikk for stav denne gangen for å teste den testen og
Babyplan er gode, men makesure med lot nummer som slutter på 11 viste strek hos meg nesten like tidlig som babyplan tidlig. Så akkurat den makesure'en har ikkje tapt seg slik som mange sier syns iallefall eg. Kjøpte den på spar. Vis vedlegget 466671Vis vedlegget 466672
skal prøve å holde meg til 10 dpo

Jeg tror jeg også hadde noen av 11! Var vel sikkert dem jeg brukte tidlig. Men de to andre batchene jeg hadde var elendig, og virker jo dessverre som at de har flere dårlige enn gode batcher for tiden :( håper de greier snu det, for MS VAR best..!!!

Jeg foretrekker Makesure sine tidligtester. Får bare skygge av babyplan sine. Når det gjelder de vanlige testene vs tidlige merket jeg stor forskjell hos Makesure. Hadde også batch 11 som flere over her. Testene under er tatt på samme urin, og det er jo ganske grei forskjell. Den tidlige steg gradvis hele veien, mens jeg ble skikkelig nervøs av den vanlige som hoppet litt opp og ned i styrke. Det var også forskjell på de vanlige fra pakke til pakke selv med samme batch (bilde nr 2)
IMG_8083.jpeg

IMG_7367.jpeg

Er som de fleste her enig i at makesure har tapt seg, og jeg synes det er dumt at de har blitt såpass mye verre på å vise stigning for det syns jeg var gøy og holde på med forrige graviditet.

Men når det er sagt, testa fortsatt positivt på vanlig makesure batch 61, 11 og 32 8DPO, så om det bare er for å sjekke om en gravid eller ikke så virker de jo fortsatt helt ok.

Er som de fleste her enig i at makesure har tapt seg, og jeg synes det er dumt at de har blitt såpass mye verre på å vise stigning for det syns jeg var gøy og holde på med forrige graviditet.

Men når det er sagt, testa fortsatt positivt på vanlig makesure batch 61, 11 og 32 8DPO, så om det bare er for å sjekke om en gravid eller ikke så virker de jo fortsatt helt ok.
8dpo det var tidlig hvor kjøpte du de?

8dpo det var tidlig hvor kjøpte du de?
Kiwi, verdt og merke seg at jeg får positivt tidlig fordi egget fester seg tidlig hos meg da. Det fester seg jo mellom 6-12DPO og er først da en kan få positivt test. Så for andre kan det jo hende de slår ut senere, er vel en bedre sammenligning og si at jeg fikk strek på vanlig makesure samme dag som jeg fikk strek på RFSU tidlig test

Kiwi, verdt og merke seg at jeg får positivt tidlig fordi egget fester seg tidlig hos meg da. Det fester seg jo mellom 6-12DPO og er først da en kan få positivt test. Så for andre kan det jo hende de slår ut senere, er vel en bedre sammenligning og si at jeg fikk strek på vanlig makesure samme dag som jeg fikk strek på RFSU tidlig test
Fikk du festeblødning? Skal prøve å kjenne etter denne gangen :cat:

Fikk du festeblødning? Skal prøve å kjenne etter denne gangen :cat:
Nei ingen blødning eller noe, merka det egentlig bare fordi jeg "trodde" jeg var blitt gravid, og kroppen var litt oppblåst og rar, var tydlig den holdt på med noe. Så tok en test dagen før som hadde skygge, så "måtte" teste dagen etter som ble positiv

Har makesure tidligtest? Jeg var på Kiwi og den var 25 ul, tidligtester er vel 10?

Back
Topp