Dagbok og tankekjør

Nå begynner ting og komme på plass, har sikkert alt for mye av alt når jeg begynner og lete ! Men men, fått lagt det meste nyvasket og på plass ! Så var det å begynne og tenke på min fødebag ! Men tror enda jeg har god tid! Har kikket litt i butikker de siste dagene og det er alt for mye søtt til jente ! Så nå er det bare sengetøy til vogn og litt sokker som mangler :Heartred

Vedlegg

• IMG_2945.jpeg
    IMG_2945.jpeg
    652,4 KB · Visninger: 62
Snart uke 37, 36+5 i dag så nå kjenner jeg veldig på at jeg er klar ! Har hatt en del modningsrier og en god del nedpress ! Er så spent på og møte lillegull nå :Heartpink denne gangen har jeg ikke blitt sånn lei lei som jeg før har vært , tror jeg har en annen ro denne gangen og heller satt pris på ting å siden jeg vet at dette er siste gang så har jeg slappet mere av! Kan jo og være pga store barn denne gang ! Hjelper på at yngste er 12 år å eldste 21 år! Ellers så har sommeren vært utrolig fin og har så mange fine venner og mennesker i livet ! Nå er alt på plass til lille prinsessa så nå skal hun bare komme når hun her klar :)

Lykke til i den aller siste innspurten før fødsel❤️ Snart har du lillemor i armene dine:love017

Lykke til i den aller siste innspurten før fødsel❤️ Snart har du lillemor i armene dine:love017
Taaakk :Heartpink nå når det nermer seg så er jeg nesten litt lei meg for denne reisen er over , er noe med å glede seg til positiv test å alt som ligger fremfor deg i 9mnd, mens på en annen måte skal det bli så godt å endelig være i mål !

Lykke til med innspurten, straks innenfor termin!
Jepp :) er så spent de andre er født uke 38, så er kjempespent! Gru gleder meg til fødsel men heldigvis er det bare en liten stund det er vondt så jeg skal nokk overleve :wtf: men blir rart å være i mål, å starte på nytt igjen :) tuuusen takk :Heartpink

Taaakk :Heartpink nå når det nermer seg så er jeg nesten litt lei meg for denne reisen er over , er noe med å glede seg til positiv test å alt som ligger fremfor deg i 9mnd, mens på en annen måte skal det bli så godt å endelig være i mål !

Veldig forståelig at du føler det sånn❤️ Tenker det er ganske så normalt, er vemodig når en epoke tar slutt, men også fint å tenke på at en helt ny begynner :love017 Om ikke spiren sitter her snart, så tror jeg vi gir oss med prøvingen. Jeg er nå 40 år, og de andre barna blir eldre og:angelic:

Veldig forståelig at du føler det sånn❤️ Tenker det er ganske så normalt, er vemodig når en epoke tar slutt, men også fint å tenke på at en helt ny begynner :love017 Om ikke spiren sitter her snart, så tror jeg vi gir oss med prøvingen. Jeg er nå 40 år, og de andre barna blir eldre og:angelic:
Den kan jeg òg forstå , kjenner veldig på akkurat det med alder men likevel har jeg hadd ett bedre svangerskap en jeg hadde som 23,24 å 28 år! Eneste svangerskapet jeg var i god form var da jeg var 19 år! Får håpe den sitter snart hos deg , prøvingen blir jo så altoppslukende , og når det ikke går så er det jo å så stress! Spesielt når det er alderen som stopper ! Denne gangen synes jeg det faktisk er oppriktig trist at jeg aldri skal få føle dette igjenn , men må innse at kroppen ikke ville taklet dette engang til! :Heartred Men d skal bli aldeles deilig og få en liten skatt og dulle med snart

Weee 37+0 nå er jeg snart i mål og det er sååå godt på en måte mens så vemodig på en annen måte ! Det og være såpass voksen denne gangen , passert 40 i år og få lov å oppleve dette engang til! Har hadd ett helt annet svangerskap denne gangen ! Når jeg kunne legge vekk andre folks synsing å meninger og rett og slett drite i hva alle skulle mene så ble dette ganske bra ! Fysisk har jeg vært i mitt beste svangerskap , bortsett fra da jeg var 19 år! Men denne gangen godt trent, og har fått trent helt til uke 30 da tok bekkenet kveld ! Så nå gleder jeg meg til og begynne å trene meg opp igjenn :) er så så spent på når hun har tenkt og komme :))

:angelic:Har aldri gådd så lenge som jeg har nå? 38+1 har alltid født 38+0 så er spent på når d evt skjer noen! Slimproppen gikk i går og har takvis med modningsrier ! Men d skjer ikke mer! Så nå begynner jeg og kjenne på at jeg vil bli ferdig , mye vondt i bekkenet såpass at jeg klarer ikke annet en og gå fra sofa til do, myke kvalm å hodepine da jeg har såpass smerter at jeg sliter med og få i meg mat ! Men snart i mål ! Og pga dårlig vekst å alder så tviler jeg på at jeg går over termin!! Men kjenner at nååå vil jeg ha kroppen tilbake :Heartpink

:angelic:Har aldri gådd så lenge som jeg har nå? 38+1 har alltid født 38+0 så er spent på når d evt skjer noen! Slimproppen gikk i går og har takvis med modningsrier ! Men d skjer ikke mer! Så nå begynner jeg og kjenne på at jeg vil bli ferdig , mye vondt i bekkenet såpass at jeg klarer ikke annet en og gå fra sofa til do, myke kvalm å hodepine da jeg har såpass smerter at jeg sliter med og få i meg mat ! Men snart i mål ! Og pga dårlig vekst å alder så tviler jeg på at jeg går over termin!! Men kjenner at nååå vil jeg ha kroppen tilbake :Heartpink
Snart ferdig:Heartred

Masse lykke til I den aller siste innspurten❤️ :love7 Veeeldig snart har du henne i armene dine:love017:binkybaby

12/8 kom hun, 2 timer aktiv fødsel å på en pressrie så var hun ute, d gikk foooort! Å hun er såååå skjønn å liten! Tenkte der å da at dette er galskap! I dag er smerten glemt å jeg kunne født på nytt :greet025men nå er det nokk! 5 måååå holde :angelic::Heartpink men baby bobla alså !!!! Herregud

12/8 kom hun, 2 timer aktiv fødsel å på en pressrie så var hun ute, d gikk foooort! Å hun er såååå skjønn å liten! Tenkte der å da at dette er galskap! I dag er smerten glemt å jeg kunne født på nytt :greet025men nå er det nokk! 5 måååå holde :angelic::Heartpink men baby bobla alså !!!! Herregud
Gratulerer sååå mye :love017 Så stas! Godt jobba!

Åå gratulerer med lille fine :Heartpink Deilig med rask fødsel! Kose deg med skatten din:love7

Gratulerer :love017

Gratulerer så mye med lille frøkna :talk017 :love7 :hug007:hello2:dummy1::Heartpink:happy093:cool05 Kose deg masse med lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️

Gratulerer så mye :love7 :D rart hvor fort man glemmer :hilarious: nyt bobla❤️

Back
Topp