Sovna når eg skulle legge Romeo, og sov til halv ti! Har vært litt groggy i halsen/lungene og hosta litt slim om morgenen dei siste dagane, men idag slapp det liksom ikkje taket heller. Har sotte på golvet og skrapt gamal lim, gulvbelegg og papp halve dagen, med forstua hånd. Både teipet den og hadde på støttebandasje så det var ikkje særlig smertefult liksom, gjekk heilt ok. Men trur kroppen har gått litt i streik for å sei det sånn.. skikkelig dritt, har eit ganske strengt tidsbudsjett for å pusse opp kjøkkenet denne veka, men hadde ein prat med mannen at siden me likevell må til Skånevik å passe gården i helga og ikkje har bruk for kjøkken her så berre gjer me oss ferdig i neste veka. Blir tett på skulestart, men det får berre vera

helsa først!
Så nå brenne lungene og eg ligge strekk ut og er slakk. Har hatt mange kvalmebølger og, veldig usikker om det er pga graviditet, sliten kropp eller sjukdom, eller kanskje ein blanding av alt. Men la oss berre dokumentere det uansett.
Symptomer 11dpo:
☆Murring
☆Auka luktesans
☆Kvalmebølger av og på
☆ Litt luft i magen
☆ Fremdeles gravidkviser
Her er prosjekt kjøkken. Er eit gamalt hus fra 1950 som IKKJE har blitt tatt vare på, vannskader, SKITTENT, ingen musenetting, tusen lag gulv

og dårlig arbeid. Værste er kor skittent det er, fysj! Er oppussing på budsjett. Har kjøpt eit gamalt sigdalkjøkken for 1300kr på finn som me har pussa opp, og beholder overskapa fordi dei er heilt ok. Så blir å legge nytt golv, male og tapetesere, sette opp ein ny vegg utenpå den gamle i hjørnet for å tette igjen dør og gamal peis. Så 1300kr for kjøkken (inkl 80cm induksjonstopp, steikeovn og vask), 2600kr for gulv, 1500kr for ny vegg med lister, 3200kr for nye benkeplater, 1000kr for ny kjøkkenamatur og maling/tapet for ca 1500kr. GLEDER meg vilt til å se resultatet, trur det blir kanonbra
Vis vedlegget 466665Vis vedlegget 466666
Når eg ser nå så ser eg jo at eg vil ha ny dør også! Mulig me må kjøpe ny karm og då, men har budsjett på 15000k så er allerede godt innanfor det!