Gravid med nr 5❤️✨️ termin 20.April!

CD 30, 10dpo, B5, PP3☘️
Symptomer:
☆Masse luft i magen
☆Murringer (men ikkje den korsryggvondten, trur den må ha hengt sammen med at spira festa seg)
☆ Auka luktesans
☆Gravidkviser (har IKKJE savna desse:arghh:)

E nok murringene som mest minne meg om graviditet, eg har jo ikkje menssmerter, så for meg så minne dei jo om starten på rier:hilarious: og DET forbinde eg iallefall med baby:love017

Idag tok eg ein singlett på meg i hurten og styrten fra skapet her, ikkje masse klær i skapet her, har jo budd i koffert i 6 veker og har ikkje fått pakka ut og rydda på plass klær, så her er t-skjorta eg  nå la merke til at eg har på meg:laughing021
Vis vedlegget 466518
Ane ikkje koffer bv snudde bildet:think005 Brukte denne singletten til å annonsere Håp❤️
Så passende da :knegg: :laughing025 Spørs om ikke ungene legger merke til det? :bag::knegg:

Æsj, så kjedelig med negative tester! Men du e vell berre 10dpo? E ein sjans endo:smiley-angelic001
Veldig gla for at eg har blitt kjent med deg her inne og at me får følga kvarandre, uansett:love017
Ja bare 10 dpo, så er fremdeles en sjanse. Og har bare Make sure som visstnok er dårlige nå, så kan ta litt tid før en strek kommer. Enig, veldig glad for at vi har blitt kjent her inne jeg også, og kan følge hverandre! :love017:Heartred

Så passende da :knegg: :laughing025 Spørs om ikke ungene legger merke til det? :bag::knegg:
Dei har nok allerede begynt å legga to og to sammen tenke eg :hilarious: eg e så vims og, så glømme å fjerna testane (spesielt EL) så dei e heilt på hogget og har vært det i fleire mnd nå. Når eg i tillegg begynner å setta sprøyter så e dei nok 100% sikre ved første funn tenke eg:cool:

10 dpo!
CB digital detekta ikkje streken nei, det var 129kr ikkje vell brukt:hilarious: men SJÅ kor fin BP testen har blitt:love017
20250805_171333.jpg

20250805_171929.jpg
20250805_171926.jpg

Last edited:
De digitale er så individuelle, hadde du har 10 stk så hadde sikkert 6 slått ut på gravid :hilarious: Merkelig at de skal være sånn.
Nydelig tester du har fått nå :love017

Wow, så fine tester! Ingen tvil der :happy: hadde positive strimler i tre dager før den digitale slo ut denne gang, super kjedelig :dead::knegg:

Hva har mannen sagt forresten? :D

Wow, så fine tester! Ingen tvil der :happy: hadde positive strimler i tre dager før den digitale slo ut denne gang, super kjedelig :dead::knegg:

Hva har mannen sagt forresten? :D
Ja er nok litt ymse på dei digitale og, ser ikkje så mørkt på akkurat det med den stigningen på 9t :love017
Du, han har vell egentlig ikkje sagt noko:hilarious: han e litt i sjokk øve at det skjedde så fort. Han e så sjukt mann. Var han som kom i Mars og sa han ville fortsette å få barn, at det mangla nokon. Å på det tidspunktet så hadde eg det laaaangt oppi halsen pga kroppen og sist graviditet. Men så blåste det øve og eg tenkte det e heilt ok å bli gravid igjen. Så går det 5mnd og han berre :wideyed: hahaha, jaja, han lande nok snart og blir heilt hodestups forelska i litla spiro❤️

Gratulerer så mye! :Heartred :happy:

Gratulerer med fine tester :love7 Tipper CB slår ut idag eller imorgen:Heartred Fine streker så langt iallefall !:shy:
Tusen takk gidde ikkje bruka CB tidlig nå, var mest for at eg var nysgjerrig på kor tidlig den slår ut. Nå blir det å gjetta på 2-3 tenke eg, men må nok komma til 14dpo først kanskje, er berre 11 :hilarious: men folk må gjerne gi eit hint om når dei fekk 2-3 mtp styrke på streker:cool:

11dpo☘️
Testene idag var ikkje kjempe mykje sterkare, men er vanlig for meg at dei er sånn, hCG stige ikkje sånn i stormfart :happy: Men på 14dpo bør dei være godt sterke for at det skal være liv laga❤️
Vis vedlegget 466598
Mine pleier heller ikke stige i noe voldsomt fart :p satser på fin stigning likevel.
Synes det var godt å se noen vekke litt liv i Aprilgruppa med Skravletråd, jeg :hilarious:
Jeg har sittet og fulgt med der selv, og lurt veldig på når det skulle begynne komme tråder med aktivitet der inne :bag::hilarious:

Back
Topp