♡ IKM UKE 34 ♡

Dere jeg tester ikke for EL (aldri satt meg inn i det mtp min katolske livmor ;) :laughing002). Har hatt ELslim nå av og på siden fredag og fikk sååå vondt nederst i magen nå på kvelden. Stråler ut mot rygg og ned mot benet til tider, tror det er EL smerter (pleier å ha det). Men det er så lenge siden aksjene ble lagt…søndag og mannen er syk i dag :banghead:
Søndag er jo ikke lenge siden da ❤️ Det kan funke!
Jeg har heller aldri brukt EL tester, kunne kjenne på kroppen tidligere, og alltid blitt gravid på PP1-2. men da var jeg yngre, mellom 24 og 34, nå er jeg 40 og vil ikke sjanse :-P
Hvor syk er mannen da? ;) Haha, utrolig hva en mann kan få til med litt motivasjon ;) Hehe. Ellers så er nok aksjene som ble lagt på søndag fortsatt gode

Dere jeg tester ikke for EL (aldri satt meg inn i det mtp min katolske livmor ;) :laughing002). Har hatt ELslim nå av og på siden fredag og fikk sååå vondt nederst i magen nå på kvelden. Stråler ut mot rygg og ned mot benet til tider, tror det er EL smerter (pleier å ha det). Men det er så lenge siden aksjene ble lagt…søndag og mannen er syk i dag :banghead:
Søndag er nok innenfor! Hvis du har hatt slim siden fredag betyr jo det gunstige forhold for at spermen overlever :D

Søndag er jo ikke lenge siden da ❤️ Det kan funke!
Jeg har heller aldri brukt EL tester, kunne kjenne på kroppen tidligere, og alltid blitt gravid på PP1-2. men da var jeg yngre, mellom 24 og 34, nå er jeg 40 og vil ikke sjanse :-P
Hvor syk er mannen da? ;) Haha, utrolig hva en mann kan få til med litt motivasjon ;) Hehe. Ellers så er nok aksjene som ble lagt på søndag fortsatt gode
Søndag er nok innenfor! Hvis du har hatt slim siden fredag betyr jo det gunstige forhold for at spermen overlever :D
Åå takk det gir meg håp

Vel, han var ikke for syk til å spille dataspill :bored: :laughing002 men dette krever naturligvis noe mer av han hehe

Panikkmode CD12 :eek:

IMG_5949.jpeg
Hva tror dere? Den er ikke stekere enn testlinja enda..? men ble litt stressa, EL er ikke forventet før om 6-7 dager egentlig.. Har fylt opp :chicken: med en concieve tube nå, wish us luck :dance011

IMG_5951.jpeg

Jeg ble så motivert nå egentlig ❤️ Vil gjerne være med på denne :)
Catstitch- 40 - B4 - PP1 - EL:06/08 - IKM 20/08

Hadde en SA i uke 9+4 for 16 dager siden. Har i ettertid fått helt negative graviditetstester, og har begynt å teste EL. Fikk ganske sterk test i ettermiddag, og i følge Premom skal jeg ha EL 06/08 og det kan jo stemme godt med økningen på EL-testen. Blir spennende uker fremover for oss alle ❤️
Så koselig! Velkommen inn hit :happy: La deg inn, ser ut som vi kanskje havner på samme EL-dag! Det var vondt å høre om at du hadde SA, håper du får en ny spire denne runden som klamrer seg fast :shy::Heartpink

Spennende! Se om en i morgen faller evt blir sterkere? Det skal jeg Lykke til!! ❤️
Ja det er veldig lurt! Men jeg har bare RFSU testene igjen nå (de grønne) og de er jeg ikke kjent med, virker som de ikke hadde like godt fargestoff som BP :sour:

Baahh test pinnene til monitor og elstrimlene, som jeg bestilte på fredag, står leveres innen 11.08. Da er det kanskje for sent å begynne å teste

Baahh test pinnene til monitor og elstrimlene, som jeg bestilte på fredag, står leveres innen 11.08. Da er det kanskje for sent å begynne å teste
Ahh så dritt.. men ofte leveres det en stund før «innen»? Jeg rakk jo ikke noe selv her, ble nødløsning på apoteket :facepalm:

Back
Topp