♡ IKM UKE 34 ♡

Eggløsning i dag. Har en travel helg, så har ikke blitt tid til mer aksjelegging siden fredag kveld. Trodde vi skulle få gjort det i luren til lillegutt i dag, men da jeg sto opp (min tur å ikke stå opp klokka 6 i dag), så hadde sambo lagt planer og booket billetter, så da ble det lur på farten og vi må vente til kvelden. Håper svømmerne finner raskt frem :angelic:
Enn du? Hvor er du i løypa?
Joda. Men fredag kveld og i kveld kan bli veldig bra det altså! :happy:

Hatt en del ømhet i eggstokker og slim siden i går, men usikker på om slimet er fra en runde i høyet torsdag kveld… men det er jo litt lenge siden det nå da.. hmm :pompus:

Jeg flytter over fra uke 33 jeg også, testen er ganske mørk men ikke helt peak ennå, så regner med at EL blir tirsdag kanskje? Kjenner masse murringer i dag.

TulleTrille - 34 - B1 - PP8 - EL 5.8 - IKM 19.08

Vedlegg

• IMG_9959.jpeg
    IMG_9959.jpeg
    194,1 KB · Visninger: 24
rebi11 - 32 - B2 - PP9 (kjemisk i pp 6 og 8) - EL 3/8 - IKM 18/8

Melder meg inn her, da el kom litt senere enn antatt.. blir å henge litt både her og i uke 33, og håper det er ok :dance008 :Heartpink

Jeg flytter over fra uke 33 jeg også, testen er ganske mørk men ikke helt peak ennå, så regner med at EL blir tirsdag kanskje? Kjenner masse murringer i dag.

TulleTrille - 34 - B1 - PP8 - EL 5.8 - IKM 19.08
Åhh nærmer seg ja :hello2 Velkommen inn, la deg til. :Heartpink

rebi11 - 32 - B2 - PP9 (kjemisk i pp 6 og 8) - EL 3/8 - IKM 18/8

Melder meg inn her, da el kom litt senere enn antatt.. blir å henge litt både her og i uke 33, og håper det er ok :dance008 :Heartpink
Heiiii :shy: Selvfølgelig kan du henge både her og der :Heartpink Denne gangen tar du en 9måneders graviditet, sant? ;) Masse lykke til!

Joda. Men fredag kveld og i kveld kan bli veldig bra det altså! :happy:

Hatt en del ømhet i eggstokker og slim siden i går, men usikker på om slimet er fra en runde i høyet torsdag kveld… men det er jo litt lenge siden det nå da.. hmm :pompus:
Jada, fikk inn en runde så snart lillegutt hadde sovna, så da tenker jeg at vi sier oss fornøyde for denne gang :happy:

Jeg tipper det slimet ikke er fra torsdag. Tester du for eggløsning?

Jada, fikk inn en runde så snart lillegutt hadde sovna, så da tenker jeg at vi sier oss fornøyde for denne gang :happy:

Jeg tipper det slimet ikke er fra torsdag. Tester du for eggløsning?
Bra jobbet! Da er du straks i dpo-land!

Ja mistenker det va litt lenge etter… men jeg er kun CD10, venter somregel ikke EL før CD17/18. Jeg tester for EL, men er ikke noe å skrive hjem om enda smiley-chores003 Er alltids litt redd for å misse EL, da den plutselig kan komme CD14 og.

Hei damer, jeg dypper tåa mi forsiktig uti her :happy:

Novo - 35 - B3 - PP1 - EL 07/8 -IKM 19/8

Var egentlig ferdig med barn men så fikk vi litt for mye fritid :laughing002Det ble så kjedelig å sitte og se på barna leke i sommer - for det kan de gjøre selv nå. Kanskje lite sannsynlig at det klaffer på første forsøk nå men er veldig spent

Mye som skjer allerede kjennes det ut som, mulig det bare er i hode mitt da syklus gikk fra 26 til 29 dager i sommer så litt usikker. Nå er El rundt hjørnet men jeg kjenner masse murringer og vært småkvalm i 3-5 dager ‍:bored: Skal og sies at jeg har veldig sensitiv kropp så jeg kjenner den minste endring (får tom symptomer og smerter ved el).

Masse lykke til til alle!

Jeg tok eggløsningstest i går kl 14:00 som var negativ. Tok ny nå og fikk konstant smaily. Ikke to dager med blinkende smaily først som det pleier. Lurer på om det er noe galt med testen eller om jeg virkelig har fått EL så raskt. Er på dag 8 i syklus, pleier å ha EL på dag 11-13 vanligvis, beregnet EL på fredag egentlig.
Noen som har opplevd det? Så rask økning?:anyone

Var egentlig ferdig med barn men så fikk vi litt for mye fritid :laughing002Det ble så kjedelig å sitte og se på barna leke i sommer - for det kan de gjøre selv nå. Kanskje lite sannsynlig at det klaffer på første forsøk nå men er veldig spent

Mye som skjer allerede kjennes det ut som, mulig det bare er i hode mitt da syklus gikk fra 26 til 29 dager i sommer så litt usikker. Nå er El rundt hjørnet men jeg kjenner masse murringer og vært småkvalm i 3-5 dager ‍:bored: Skal og sies at jeg har veldig sensitiv kropp så jeg kjenner den minste endring (får tom symptomer og smerter ved el).

Det er flott å se barna vokse og bli selvstendige, men det er også litt vemodig. Man er vel ikke helt klar for å gi slipp på småbarnsperioden enda :joyful:

Lykke til! Måtte det klaffe fort

Jeg tok eggløsningstest i går kl 14:00 som var negativ. Tok ny nå og fikk konstant smaily. Ikke to dager med blinkende smaily først som det pleier. Lurer på om det er noe galt med testen eller om jeg virkelig har fått EL så raskt. Er på dag 8 i syklus, pleier å ha EL på dag 11-13 vanligvis, beregnet EL på fredag egentlig.
Noen som har opplevd det? Så rask økning?:anyone
Jeg har opplevd rask økningen, ja, men ikke så tidlig. Jeg har aldri stolt på den testen du bruker. Kanskje du kan dobbeltsjekke med vanlige strips?

Nå har jeg tatt ny digital advanced, også den er fast smiley. Så dro å kjøpte make sure sine EL strimler:joyful: Bør jeg teste videre?

Vedlegg

• IMG_6438.jpeg
    IMG_6438.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 43
  • IMG_6442.jpeg
    IMG_6442.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44

Velkommen inn hit! Alltids spennende å starte prøvingen :hello2 Sist gruppe jeg var med i ble veldig mange som var i prøveperiode 1 gravide :happy: Masse lykke til!

Bra jobbet! Da er du straks i dpo-land!

Ja mistenker det va litt lenge etter… men jeg er kun CD10, venter somregel ikke EL før CD17/18. Jeg tester for EL, men er ikke noe å skrive hjem om enda smiley-chores003 Er alltids litt redd for å misse EL, da den plutselig kan komme CD14 og.
1 dpo i dag :happy: nå gjelder det bare å komme seg gjennom den neste uka uten å bli sprø :angelic:

Jeg trodde at jeg skulle få EL tidligere denne gangen også. Ble plutselig så ekstremt lysten allerede på tirsdag og det murra hele uka, så da trodde jeg eggløsninga var rett rundt hjørnet, men det ble fredag før første tegn på økning kom og lørdag før den ble positiv. Håper du får eggløsning når det passer best for dere :happy:

Velkommen inn hit! Alltids spennende å starte prøvingen :hello2 Sist gruppe jeg var med i ble veldig mange som var i prøveperiode 1 gravide :happy: Masse lykke til!
Ååå tusen takk :love7

Back
Topp