Å har så lyst til å kunne holde en baby igjen, høre knirkelyden og lukte babylukten
. Datteren min vil så gjerne bli storesøster og
. Datteren min vil så gjerne bli storesøster ogFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Datteren min vil så gjerne bli storesøster ogHar også ei hjemme som lengter etter en lillesøster eller lillebrorÅ har så lyst til å kunne holde en baby igjen, høre knirkelyden og lukte babylukten. Datteren min vil så gjerne bli storesøster og
gjør så vondt når hun spør om jeg har en baby i magen 
Uff ja. Hun spør om vi kan lage en til henne. Hun vil nusse den på pannen og bære den i bæresele sier hun. Vi har ikke så mange rundt oss, så da hadde hun hatt selskap av en tilHar også ei hjemme som lengter etter en lillesøster eller lillebrorgjør så vondt når hun spør om jeg har en baby i magen
![]()
Nei, det kan ikke forklares. Og det er jo bare å nyte det! Grattis med spireEr så sprøtt det du sier her. For når jeg ble gravid nå i Juni så fikk jeg også den indre roen om at det her kommer til å gå bra. Det er så merkelig hvordan den følelsen er. Man føler bare en skikkelig sterk indre roDet kan nesten ikke forklares en gang.

Ja, og tusen takkNei, det kan ikke forklares. Og det er jo bare å nyte det! Grattis med spire![]()

Ville dere ansett denne som positiv? Premom legger den på 0,88, men jeg synes strekene ser ut til å være mer like. Tror uansett at jeg regner i dag som dag for positiv test, med mindre de skulle bli sterkere i morgen. Vis vedlegget 466236

Tror testen har fortsatt litt potensiale, men det er like førVille dere ansett denne som positiv? Premom legger den på 0,88, men jeg synes strekene ser ut til å være mer like. Tror uansett at jeg regner i dag som dag for positiv test, med mindre de skulle bli sterkere i morgen. Vis vedlegget 466236
Like sterk er jo «innafor» men den blir sikkert sterkere neste testVille dere ansett denne som positiv? Premom legger den på 0,88, men jeg synes strekene ser ut til å være mer like. Tror uansett at jeg regner i dag som dag for positiv test, med mindre de skulle bli sterkere i morgen. Vis vedlegget 466236
Hvilken dag er du nå? Artig å være i gang, går så saaaabla sakte den tiden herHerlighet så fint og fantastisk følelseTakk! Er ikke synsk, men er åpen for at det er mer mellom himmel og jord enn vi forstår. Vet ikke hvorfor jeg fikk følelse av den kontakten, men jeg gjorde nå det og det ga meg sånn ro. Akkurat som når jeg ble gravid med sønnen min. Selv om jeg selvfølgelig hadde tanker om at jeg kunne miste, så følte jeg på en slags ro i at jeg egentlig visste at det kom til å gå bra. Og det var litt samme følelse jeg fikk i vår. På en eller annen måte så vet jeg at det kommer til å bli bra til slutt, men at jeg muligens må vente litt til før det er klart for han. Og om det viser seg at det bare er bullshit, så tenker jeg at jeg hadde det i alle fall bra med meg selv mens jeg tenkte det.
Håper den snart sitter snart for degNoen i gruppa kommer mest sannsynlig til å sitte med positive tester om 14dagers tid og baby om ca 9 måneder. Det er fint å tenke på.
Vi fikk lagt inn aksjer 10 min før lillegutt våknet og krevde at mamma skulle komme og legge seg sammen med han. Så glad for at vi rakk det!
og veldig godt poeng, det beste er jo å skape seg en tilstand der man kan ha det godt og finne ro i den spennende tiden 

Hvor i løypa ligger du nå?Å har så lyst til å kunne holde en baby igjen, høre knirkelyden og lukte babylukten. Datteren min vil så gjerne bli storesøster og
Samma herHar også ei hjemme som lengter etter en lillesøster eller lillebrorgjør så vondt når hun spør om jeg har en baby i magen
![]()
Det er sårt og så veldig ønsket. Jeg rakk liksom å få tanker og glede meg bare de få dagene før kjemisk. Vi lå i sengen en morgen og mannen og barnet mitt lå på magen etter positiv test, og bare «kanskje vi er 4 her neste år»
Men ja, jeg vet, for tidlig å glede seg så tidlig, menmen 
Samma herDet er sårt og så veldig ønsket. Jeg rakk liksom å få tanker og glede meg bare de få dagene før kjemisk. Vi lå i sengen en morgen og mannen og barnet mitt lå på magen etter positiv test, og bare «kanskje vi er 4 her neste år»
Men ja, jeg vet, for tidlig å glede seg så tidlig, menmen
![]()

Ja stemmer, det var noe annet den gangen med kjemisk, så neste gang virket du roligere, du sa jo det tidlig. Utrolig fascinerende og fintEr så sprøtt det du sier her. For når jeg ble gravid nå i Juni så fikk jeg også den indre roen om at det her kommer til å gå bra. Det er så merkelig hvordan den følelsen er. Man føler bare en skikkelig sterk indre roDet kan nesten ikke forklares en gang.

og ikke vært mye her, så:
For det var liksom ikke måte på, aldri sett så mange dyr og hvertfall ikke over ett døgn!Jeg syns også strekene ser like sterke ut her!![]()
Tror testen har fortsatt litt potensiale, men det er like før
De er svakere igjen i dag, så regner med at jeg hadde positiv test en gang iløpet av går dagen, som denne var positiv eller om den hadde vært det noen timer tidligere eller noen timer senere det får heller være litt usikkert.Like sterk er jo «innafor» men den blir sikkert sterkere neste testHvilken dag er du nå? Artig å være i gang, går så saaaabla sakte den tiden her
Eggløsning i dag. Har en travel helg, så har ikke blitt tid til mer aksjelegging siden fredag kveld. Trodde vi skulle få gjort det i luren til lillegutt i dag, men da jeg sto opp (min tur å ikke stå opp klokka 6 i dag), så hadde sambo lagt planer og booket billetter, så da ble det lur på farten og vi må vente til kvelden. Håper svømmerne finner raskt fremHerlighet så fint og fantastisk følelseog veldig godt poeng, det beste er jo å skape seg en tilstand der man kan ha det godt og finne ro i den spennende tiden
Takk for det, og i lige måde. Ja, det er en så fin ting å tenke på og noe som holder en gående etter en del prøverunder
Bra jobba!Hvor i løypa ligger du nå?
Positiv test i dag og virkelig fått lagt godt med aksjer denne pp, så nå er det bare å begynne ventetiden 
Jeg krysser fingereneVi har jo snakket om overtro her inne, følte jo jeg fikk beskjed fra en hvit hare i påsken da jeg ble gravid (kjemisk).
Og jeg har måttet le litt, for over de siste dagene har jeg og mannen hatt flaggermus i huset, sett elg, rådyr, ekorn og rev med revunger! Og nå hoppet det nettopp en svær hare over veien! Hadde vært kult om universet prøver å fortelle oss noe denne månedenFor det var liksom ikke måte på, aldri sett så mange dyr og hvertfall ikke over ett døgn!

Oi! Kom den mye senere enn vanlig? Uansett velkommen inn hit, og lykke til når du snart er over i dpo-landHopper fra uke 33 og inn hit jeg, da EL lot vente på seg denne mndPositiv test i dag og virkelig fått lagt godt med aksjer denne pp, så nå er det bare å begynne ventetiden
Siljur - 29 - B4 - PP2 - EL 4/8 - IKM 19/8