Gravidmage - for dere med barn fra før

mammatilsnartfire

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Fastelavnsbollene 2026
Er det noen av dere som har opplevd å ha MINDRE mage på et senere svangerskap enn det/ de første? Dette er jo min nr 4.. med de andre har jeg blitt gigantisk :hilarious: da har det ikke vært mulig å skjule graviditeten i uke 12. Jeg er nå snart 13 uker og fortsatt ikke fått noen særlig mage. Kanskje det er mulig å vente helt til ordinær ultralyd i uke 19 før jeg sier noe?? Har noen her klart det? :joyful: jeg er i utgangspunktet slank, så syns det er kjemperart og litt artig at ingen har sett det enda. Ingen vet om det enda (bortsett fra gubben selvsagt) ..

Haha, jeg lagde tråd om dette selv i et annet underforum! Jeg var helt flat før begge svangerskap. Med første merket jeg forskjell fra 8 uker, nå er jeg 11 uker og er mindre :smiley-ashamed004 Jeg blir større utover dagen, men magen forsvinner nesten helt innen morgenen. Forrige gang så ikke folk at jeg var gravid før nærmere 3. trimester, så er spent på hvordan det blir denne gangen

Ja ikke sant, jeg har også oppblåst mage på kvelden.. men det kan jeg ha når jeg ikke er gravid også :hilarious: når jeg ligger på ryggen nå går fortsatt magen "innover". På otul sa jordmor at baby lå langt ned i bekkenet enda

Min 4 graviditet også. og jeg har vist fått bakovervendt livmor. Det er vist vanlig å få det etter flere svangerskap.. Så min kommer ikke enda.. Fikk ikke tatt ul utpå magen nå jeg var på TOUL, måtte ta innvendig og jeg var 12+0. Med han siste så gikk det 11+4. Nå skal jeg høre etter hjertelyden så storesøster kunne høre og må trykke den langt inn i magen. Med først mann og 2 så var jeg gigantisk, siste mann så ble jeg ikke så stor. Så tenker jeg blir mindre denne gangen

Nr 2 her, og har samme str på magen nå i uke 12 som jeg hadde i uke 16 med første... :happy: men går ned i vekt, så tror magen blir stor denne gangen. Kan kjenne livmoren over symfysen.

Sniker fra august , enda i uke 37 med rette klær vises ingenting ! Bare en liten kul som kan vær fett og om ingen vet :) ellers slank

Sniker fra august , enda i uke 37 med rette klær vises ingenting ! Bare en liten kul som kan vær fett og om ingen vet :) ellers slank
Har du bakovervendt Livmor? Eller er den normal.. Har fått inntrykk at det er enten eller med det

Jeg har hatt lite mage og magen kom
Veldig seint i tidligere svangerskapet tror det var fra 6. måned det begynte å bli synlig. Jeg er veldig slank fra før og sliter også med å gå opp pga kvalmen så jeg tror total situasjon gjør at magen ikke er synlig.

Nå er jeg i uke 13 og om kvelden har jeg gravidmage eller oppblåst. Når jeg våkner om morgen er ganske flat, så jeg vet ikke hva som skjer med magen

Har du bakovervendt Livmor? Eller er den normal.. Har fått inntrykk at det er enten eller med det
Den ligger normalt , men har født barn på 2,4 kg! Gådd ned mye i hvert svangerskap så vet egt ikke hvorfor ! D har bare blitt sånn :nailbiting:

Den ligger normalt , men har født barn på 2,4 kg! Gådd ned mye i hvert svangerskap så vet egt ikke hvorfor ! D har bare blitt sånn :nailbiting:
Mine graviditeter har gått fra Gigantisk med 1 og 2, litt mindre gigantisk med nr 3 og nå blir det veldig spennende.. Føler det er enten eller :)

Min 4 graviditet også. og jeg har vist fått bakovervendt livmor. Det er vist vanlig å få det etter flere svangerskap.. Så min kommer ikke enda.. Fikk ikke tatt ul utpå magen nå jeg var på TOUL, måtte ta innvendig og jeg var 12+0. Med han siste så gikk det 11+4. Nå skal jeg høre etter hjertelyden så storesøster kunne høre og må trykke den langt inn i magen. Med først mann og 2 så var jeg gigantisk, siste mann så ble jeg ikke så stor. Så tenker jeg blir mindre denne gangen
Sniker fra januar :) Har også bakovervendt livmor. Er like stor nå med nr 2 i uke 16 som jeg var med nr 1 i uke 23, så her går det mye fortere i alle fall. Tipper det er musklene da og ikke livmoren. Sistnevnte retter seg vel opp på et tidspunkt i graviditeten uansett :)

Sniker fra januar :) Har også bakovervendt livmor. Er like stor nå med nr 2 i uke 16 som jeg var med nr 1 i uke 23, så her går det mye fortere i alle fall. Tipper det er musklene da og ikke livmoren. Sistnevnte retter seg vel opp på et tidspunkt i graviditeten uansett :)
Håper det samme skjer her, så jeg ikke må vente i en evighet på magen :laughing002 Leste at den vender seg i uke 13-14. er 13 uker i morgen :love017

Back
Topp