Er det noen av dere som har opplevd å ha MINDRE mage på et senere svangerskap enn det/ de første? Dette er jo min nr 4.. med de andre har jeg blitt gigantisk
da har det ikke vært mulig å skjule graviditeten i uke 12. Jeg er nå snart 13 uker og fortsatt ikke fått noen særlig mage. Kanskje det er mulig å vente helt til ordinær ultralyd i uke 19 før jeg sier noe?? Har noen her klart det?
jeg er i utgangspunktet slank, så syns det er kjemperart og litt artig at ingen har sett det enda. Ingen vet om det enda (bortsett fra gubben selvsagt) ..
da har det ikke vært mulig å skjule graviditeten i uke 12. Jeg er nå snart 13 uker og fortsatt ikke fått noen særlig mage. Kanskje det er mulig å vente helt til ordinær ultralyd i uke 19 før jeg sier noe?? Har noen her klart det?
jeg er i utgangspunktet slank, så syns det er kjemperart og litt artig at ingen har sett det enda. Ingen vet om det enda (bortsett fra gubben selvsagt) ..
Jeg blir større utover dagen, men magen forsvinner nesten helt innen morgenen. Forrige gang så ikke folk at jeg var gravid før nærmere 3. trimester, så er spent på hvordan det blir denne gangen
men går ned i vekt, så tror magen blir stor denne gangen. Kan kjenne livmoren over symfysen.
Leste at den vender seg i uke 13-14. er 13 uker i morgen