Jeg syns også jeg skimter noe på den øverste! Åpnet testen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns også jeg skimter noe på den øverste! Åpnet testen?

Spørs når egget festet seg.*Chri24 - 36 - b3 - pp2 - EL 22.07. - IKM 05.08
Melder meg på her jeg og, sånn på tampen
Hadde kjemisk forrige måned, og fikk veldig forskjøvet EL. Har pcos, så ikke ukjent med lange sykluser, og den kom på syklusdag 24 denne mnd.
Er nå 11 DPO og etter negativ test i går tenkte jeg håpet var ute. I dag synes jeg riktignok jeg ser -noe- når jeg vrikker og vrir på testen i sterkt lys Sikkert bare testeøynene mine som spiller meg et puss, men legger ved bilde av testen. Grafen viser fortsatt høy temp også. Burde jeg hatt veldig tydelig strek ved eventuell graviditet nå?
Vis vedlegget 466226Vis vedlegget 466227
Jeg har aldri fått strek før 10 eller 11dpo, og da har de sett ut som denne. Så trenger absolutt ikke å være sterkere! To av mine ble babyer, 1 ble kjemisk og 1 ble MA.*Chri24 - 36 - b3 - pp2 - EL 22.07. - IKM 05.08
Hadde kjemisk forrige måned, og fikk veldig forskjøvet EL. Har pcos, så ikke ukjent med lange sykluser, og den kom på syklusdag 24 denne mnd.
Er nå 11 DPO og etter negativ test i går tenkte jeg håpet var ute. I dag synes jeg riktignok jeg ser -noe- når jeg vrikker og vrir på testen i sterkt lys Sikkert bare testeøynene mine som spiller meg et puss, men legger ved bilde av testen. Grafen viser fortsatt høy temp også. Burde jeg hatt veldig tydelig strek ved eventuell graviditet nå?
Spørs når egget festet seg.
Ser strek
Jeg har aldri fått strek før 10 eller 11dpo, og da har de sett ut som denne. Så trenger absolutt ikke å være sterkere! To av mine ble babyer, 1 ble kjemisk og 1 ble MA.
Å bli gravid rett etter kjemisk er ikke uhørt, så jeg har trua. Tempen din er også veldig fin.Kjenner jeg blir litt mer håpefull nå! Fortsatt litt brent etter forrige måned og tar ingenting for gitt selv om det skulle vise seg å være strek. Takk for svar!
Ja, det blir mange «hva hvis…» tanker…Men prøver å tenke at det må bli vår tur en gang ogsåJa, vet.. det virker jo som at det aldri skal skje.
Nå blir det minimum 3 år mellom min første og den potensielle babyen som kommer og det hadde jeg aldri sett for meg.. kan til og med bli 4 år liksom.. og jeg blir jo bare eldre og eldre. Samme med besteforeldre.. Jeg har så mange ulike «sorgprosesser» på én og samme tid![]()
Sender en klem og en god dose håp for denne og eventuelt kommende prøveperioder!Jeg syns også jeg skimter noe på den øverste! Åpnet testen?![]()
Forstår deg godt! Vi får nå forhåpentligvis vårt tredje barn og det blir nesten 4 år mellom mellomste og minste. Jeg synes det er lenge, samtidig som jeg selv blir eldre.Ja, vet.. det virker jo som at det aldri skal skje.
Nå blir det minimum 3 år mellom min første og den potensielle babyen som kommer og det hadde jeg aldri sett for meg.. kan til og med bli 4 år liksom.. og jeg blir jo bare eldre og eldre. Samme med besteforeldre.. Jeg har så mange ulike «sorgprosesser» på én og samme tid![]()
Ser strek*Chri24 - 36 - b3 - pp2 - EL 22.07. - IKM 05.08

Garantert preggy da?! Staven før denne var jo enda sterkere åTestet igjen, så får vi se hva testene avslører imorgen tidlig/formiddag
![]()

Disse ser jeg strek på

Fantastisk! Er ikke den nederste rosa da?Testet igjen, så får vi se hva testene avslører imorgen tidlig/formiddag
![]()
Gratulerer, hvilken dpo idag?Aiai, nådd eit vippepunkt nå føle eg, skyggene du får pleie ikkje væra særlig sterkere enn desse! Så nå håpe eg så veldig at dei e babysterke i måroTestet igjen, så får vi se hva testene avslører imorgen tidlig/formiddag
![]()

kjenner jeg er pessimist nå. De andre gangene har jeg kunne skimte strek nå. Da har jeg hatt tidligtest det har jeg ikke nå, men uansett. 

Garantert preggy da?! Staven før denne var jo enda sterkere å![]()
Har dessverre en lei tendens til å få de