Ser LETT noe her! Omg! Jeg tenker det blir noe her ass!!7 dpo og røk allerede på første test

Så syyyykt spennendeeee!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser LETT noe her! Omg! Jeg tenker det blir noe her ass!!7 dpo og røk allerede på første test

Så syyyykt spennendeeee!!Blir helt rørt her jeg av iveren din, feller noen tårer. Den er sterkere enn det jeg trodde var skygge sist? Skulle ta en test for å bevise for meg selv at den kom til å være blankSer LETT noe her! Omg! Jeg tenker det blir noe her ass!!Så syyyykt spennendeeee!!
Heia sene eggløsninger og gulleggDet ser ut til at eggløsning er i dag. Ja, det blir veldig spennende å se hvor lang tid det tar før TR kommer
Vis vedlegget 465803
Takk som spørHvordan går det med resten? @THV, du er vel over i dpo-land først nå? Så det blir jo spennende!
Men hvordan går det med dere?
@Frostbite, @MammatilA00 og @Snorkfrøken85?![]()
IKM i går, blenda tester 
Ja, nå håper jeg det er et gullegg her ogsåHeia sene eggløsninger og gullegg

Ja men håper sånn at det skal bli for deg nå etter det du nettopp har vært igjennomBlir helt rørt her jeg av iveren din, feller noen tårer. Den er sterkere enn det jeg trodde var skygge sist? Skulle ta en test for å bevise for meg selv at den kom til å være blank

Kan være festedippSmerter så jeg slet med og sovne i går og et temp dropp idag. Føler meg litt nedstemt, vet ikke om det er begynnende pms eller fordi jeg er sliten etter dårlig natt
Ser helt tydelig strek!Føler og jeg ser noe, måtte bare se om det var jeg som hadde skyggesynSånn ser den ut hvis jeg setter ned lysstyrken
Du er godJa men håper sånn at det skal bli for deg nå etter det du nettopp har vært igjennom![]()

Ja kan godt være det er det. Var de sterke smertene som satt meg ut litt og sikkert noe med at jeg prøver å beskytte megKan være festedippHvordan var den den i mai/juni når du ble gravid? Om du kan sammenligne
Ja, man får en forsvars mekanisme etter kjipe opplevelserJa kan godt være det er det. Var de sterke smertene som satt meg ut litt og sikkert noe med at jeg prøver å beskytte meg
Jeg har så troa på deg jeg! Heier masse på gull eggetJeg så den allerede før jeg gikk inn på bildet7 dpo og røk allerede på første test
Dette må jo bli terminspiren din!

Tullete syklus = vinnersyklus?

På baksiden er det et hull der lyden kommer fra, så hvis du holder over der demper det lydenOg så piper termometeret litt både når man skrur det på og når det er ferdig med å måle, så jeg er så redd for å vekke frøkna![]()

Ahhh, hater blenda testerTakk som spørIKM i går, blenda tester
![]()
men likevel fortsatt ikke mens? 
Ikke no mens enda neiAhhh, hater blenda testermen likevel fortsatt ikke mens?
![]()

Det må jeg sjekke, takk!På baksiden er det et hull der lyden kommer fra, så hvis du holder over der demper det lyden![]()
Ahh, men hvis egget ikke fester seg før noen dager senere; kan ikke den stige igjen? Jeg kan ikke detteTemp sunket enda mer og fortsatt bare svak svak skygge innen tiden. Er nok bare testen som er sånn

TR her, ikke overraskendeHvordan går det med resten? @THV, du er vel over i dpo-land først nå? Så det blir jo spennende!
Men hvordan går det med dere?
@Frostbite, @MammatilA00 og @Snorkfrøken85?![]()
Ååhh dumme tanta..TR her, ikke overraskende
Men takk for følget
og MASSE lykke til neste runde nå