Prøver oss på barn nr 3 ❤️

5+5 idag.
Alt jeg klarer å tenke på. Hihi. Bare noen dager igjen til første kontroll hos legen og første ultralyd. ❤️ både spent og nervøs. Håper vi får se en liten bamsemums inni der å ett hjerte som slår. Kommer til å være 7+ ett eller annet. :-)
Jeg har en ny samboer nå, så dette kommer til å bli hans første barn. Så det er veldig spennende!
Å jeg gleder meg så mye til å kunne fortelle min datter at hun skal bli storesøster!! Hun snakker myyye om det om dagen. Det er noe hun har veldig lyst til! Få noen hun kan leke med som hun så fint sier :-p
Så spennende tider!!!

Så stas at det snart nærmer seg første sniktitt på mini :Heartred Blir nok stor stas for hele familien dette! :D
Ja det er veldig stas!! Men også veldig skummelt!! :-p hehe.
Når jeg var på første kontroll med første var jeg alene, å visste ikke at jeg hadde en lege som ville ta ultralyd så tidlig. Men han virker som han syns graviditet er veldig gøy. Siden han nå vil denne gangen også! Haha.
Men første gang fikk jeg ikke tid til å bli nervø for ultralyd :-p
Nå vet jeg, å bare håper det kommer til å gå bra!! ❤️

Ja det er veldig stas!! Men også veldig skummelt!! :p hehe.
Når jeg var på første kontroll med første var jeg alene, å visste ikke at jeg hadde en lege som ville ta ultralyd så tidlig. Men han virker som han syns graviditet er veldig gøy. Siden han nå vil denne gangen også! Haha.
Men første gang fikk jeg ikke tid til å bli nervø for ultralyd :p
Nå vet jeg, å bare håper det kommer til å gå bra!! ❤️
Skjønner det, håper alt står bra til med lille. Har trua jeg :Heartred :D
Så stas at samboer vil være med da, er nok veldig spennende for han også :love7

Oj! Her var en stund siden sist jeg hadde skrevet!

Nå er lille spiren snart 2 år!! Oktober 2023 fikk jeg nr 2! En liten gutt! :) perfekt prins!

Og nå neste uke skal jeg ta ut spiralen min igjen, kobberspiral… jøje meg!! Skal prøve oss på nr 3! Helt vilt spørr du meg! :) jeg kjenner jeg både gruer og gleder meg!
Lurer veldig på hvordan det vil være å gå fra 2 til 3.. kommer vi til og klare og være gode foreldre eller blir det bare kaos :p syns jo det er ganske mye arbeid med 2 også. Hehe.

Oj! Her var en stund siden sist jeg hadde skrevet!

Nå er lille spiren snart 2 år!! Oktober 2023 fikk jeg nr 2! En liten gutt! :) perfekt prins!

Og nå neste uke skal jeg ta ut spiralen min igjen, kobberspiral… jøje meg!! Skal prøve oss på nr 3! Helt vilt spørr du meg! :) jeg kjenner jeg både gruer og gleder meg!
Lurer veldig på hvordan det vil være å gå fra 2 til 3.. kommer vi til og klare og være gode foreldre eller blir det bare kaos :p syns jo det er ganske mye arbeid med 2 også. Hehe.
Føler på det samme, vi prøver på nr 3 nå. Merker jeg har mere blandede følelser denne gangen enn de to andre. :hilarious:

Kjenner jeg allerede begynner og bli rastløs. Hadde nesten glemt denne tiden… og i dag kjøpte jeg 20 graviditetstester. Tror dere ikke jeg bare måtte ta en?? Selv om jeg visste svaret :p haha.

Min samboer spurte om vi kanskje skulle teste litt mindre denne gangen… jeg så på han og sa ehhhh…. Det er jo nesten det gøyeste jo! Haha: så gøy og teste. Jeg er jo en testetøs. Men jeg får prate litt med han igjen og sjekke at han synes det er greit han og. :) stor tid for oss begge :) ❤️❤️

Kjenner jeg allerede begynner og bli rastløs. Hadde nesten glemt denne tiden… og i dag kjøpte jeg 20 graviditetstester. Tror dere ikke jeg bare måtte ta en?? Selv om jeg visste svaret :p haha.

Min samboer spurte om vi kanskje skulle teste litt mindre denne gangen… jeg så på han og sa ehhhh…. Det er jo nesten det gøyeste jo! Haha: så gøy og teste. Jeg er jo en testetøs. Men jeg får prate litt med han igjen og sjekke at han synes det er greit han og. :) stor tid for oss begge :) ❤️❤️
Jeg tester i hemmelighet :hilarious:

Det gjorde jeg sist. Da fant jeg ut at jeg var gravid og han var jo ikke med på den testen. Han ble litt lei seg for det husker eg. men også kjempe glad såklart :D
Åja, mannen min bryr seg ikke om å være med på testen. Han vil bare få beskjed innen rimelig tid :hilarious:

Ikke lenge igjen til onsdag nå! :)

I dag var jeg hos legen fordi jeg mistenkte uvi… :/
Det hadde jeg. Så nå må jeg gå på antibiotika noen dager. Det er så drit det. Fått penomax! Håper det vil funke bra. :)

Back
Topp