Hva blir du å savne mest som gravid?

Roastbiff på rundstykke med sprøstekt løk og majones, elsker det, spesielt med spesielle anledninger, ellers vil jeg nok savne en medium biff(at den no må være helt gjennomstekt). Vil nok savne litt det å kunne ta meg ett glass cider eller hvitvin i ny og ne også
Åh! Ikke sprø løk, men rå rød løk, pepper og majones... Nam. Skikkelig digg.

Blir å savne å ligge på magen etterhvert. Er magesover, så å ligge på siden syns jeg er helt feil..

Støtter denne! En drink eller glass tørr hvitvin I varmen hadde vært fint, men savner det mindre enn jeg hadde trodd.
Bryllup er et problem da, da må du ha god unnskyldning :laughing002
Heldigvis et vennepar som vi ikke har noen felles venner med! Får bare si at jeg ønsker alkoholfritt eventuelt av servitørene. Brudeparet har nok mer enn nok enn å legge merke til det :)

...og jeg får ikke nok kaffe, så tar meg selv stadig i å diskutere med meg om den koffeinbegrensningen egentlig er så viktig:smiley-angelic006(vet det er det da, men mitt indre ønske ikke at det skal være det)
Jeg hadde heller ikke noe problem med kaffe i starten, men nå har jeg ikke lyst på lenger i det hele tatt (7+5). Det kommer nok!

Akkurat der er jeg «heldig». Jeg tåler ingenting av det man ikke kan ha :smiley-angelic003 Tåler ikke ost, skalldyr, kullsyre, kaffe har jeg allerede sluttet med, og jeg liker ikke lakris eller spekemat/salami etc. Så jeg spiser egt som vanlig…

Akkurat der er jeg «heldig». Jeg tåler ingenting av det man ikke kan ha :smiley-angelic003 Tåler ikke ost, skalldyr, kullsyre, kaffe har jeg allerede sluttet med, og jeg liker ikke lakris eller spekemat/salami etc. Så jeg spiser egt som vanlig…
Oijda! Ja i 9mnd er du heldig siden du allerede er avvent, og ingen stiller spørsmål :laughing002

Savner så innmari å kunne drikke mer kaffe!! Hver dag, savner jeg det!!:banghead:

Og jeg savner lakris!! Jeg er en hund etter lakris og salmiakk godteri til vanlig, men nå unner jeg meg en bit eller to, men savner virkelig å kunne spise en hel pose saltsild eller en pose pulverpadder. Jeg har lest et sted at salmiakk godteri i noen tilfeller ikke inneholder lakris, men hittil har jeg ikke klart å finne noe salmiakk goderi som ikke inneholder lakris eller lakrisekstrakt i tillegg.
Noen som har gode tips på lakris og salmiakk godteri-fronten?

Back
Topp