♡ IKM UKE 30 ♡

Ååååå noe så søtt :shy: Ahh ble nesten rørt av dette, for ønsker å ordne en sånn skjorte til jenta mi selv. Hvordan føler du deg?
Føler ikke så mye egentlig, er litt trøtt, øm til tiden i livmoren og har litt kort lunte. Usikkert om alt dette skyldes graviditet, progesteron eller hyttetur med svigers :hilarious: Klør etter å teste og holder på å bli gal av å vente!

Nei nei nei :arghh: Håååper det kan være noe annet, men skjønner du ønsker å tenke realistisk på en måte også nå da det tok seg opp :sorry: Men du hadde fått mens 10dpo noen ganger før? Jeg fikk det syklusen etter kjemisk.. tok du progesteron-tilskudd? Sender mange styrkeklemmer til deg :smiley-angelic003
Jeg har ikke fått menskramper ennå, det er ganske merkelig til meg å være. Men jeg orker ikke håpe mer nå.
Jeg knakk helt sammen og gråt i dusjen, dette er søren meg kjipt. Så gråt jeg litt i armene til samboer som også var lei seg selvfølgelig. Klarte heldigvis å roe meg da datteren vår kom løpende inn.

Har ikke fått progesteron tilskudd da legen ikke mente jeg trengte det. Men lutealfasen ble bare på 9 dager denne runden. Den har vært på 9 dager 2 ganger før tror jeg.

Takk for klemmer :Heartred
Jeg ser at jeg havner i IKM uke 33 nå, men jeg vil jo henge med dere igjen! For en fantastisk IKM gruppe dette har vært :joyful: Håper selvsagt at ingen av dere må over i ny IKM gruppe da :smiley-angelic001

1000040419.png

Du kan sette meg på TR @lilleperle . Har begynt å få menssmerter nå og ny graviditetstest var blenda. Bare å innse fakta. Ingen kjemisk, bare enda en dritt-pp.

Jeg kommer til å fortsette å henge her for å følge med på dere, masse lykke til! :smiley-angelic001 :Heartred:binkybaby
Åhhh det var ikke det jeg ville :sorry: Ønsker deg MASSE lykke til i neste runde, som heldigvis oppi denne skuffelsen ikke er om så altfor lenge nå da :Heartred

Jeg har ikke fått menskramper ennå, det er ganske merkelig til meg å være. Men jeg orker ikke håpe mer nå.
Jeg knakk helt sammen og gråt i dusjen, dette er søren meg kjipt. Så gråt jeg litt i armene til samboer som også var lei seg selvfølgelig. Klarte heldigvis å roe meg da datteren vår kom løpende inn.

Har ikke fått progesteron tilskudd da legen ikke mente jeg trengte det. Men lutealfasen ble bare på 9 dager denne runden. Den har vært på 9 dager 2 ganger før tror jeg.

Takk for klemmer :Heartred
Jeg ser at jeg havner i IKM uke 33 nå, men jeg vil jo henge med dere igjen! For en fantastisk IKM gruppe dette har vært :joyful: Håper selvsagt at ingen av dere må over i ny IKM gruppe da :smiley-angelic001

Vis vedlegget 465365
Føler så inderlig med deg, vet hvor vondt det er, jeg fikk en skikkelig kræsj sist, det var den verste prøveperioden min… for jeg hadde virkelig trua… da ble vi fryktelig fryktelig lei oss vi og. Forbereder meg derfor på det nå også. Det er så urettferdig å få hjertet knust sånn måned etter måned :arghh:

Ja 9dpo ble det ja, siden det begynte i går.. :sorry: Nei, tenker du å høre litt med legen igjen da? Eller tror du hen står på sitt?

Du kan sette meg på TR @lilleperle . Har begynt å få menssmerter nå og ny graviditetstest var blenda. Bare å innse fakta. Ingen kjemisk, bare enda en dritt-pp.

Jeg kommer til å fortsette å henge her for å følge med på dere, masse lykke til! :smiley-angelic001 :Heartred:binkybaby
Er forresten glad du henger litt med, var en fornøyelse å dele ventetiden med deg.. men ukult at flere her i tilfelle havner i ikm uken etter deg da :sorry:

Men den øverste der er da søren meg ikke blank! Ikke på bildet i hvert fall.
Det er så rart for når dere sier det skimter jeg liksom noe mørkere området men er liksom ikke noe strek heller.. ser nesten det bedre på bildet, men er nok bare en liten kant eller noe for fargelinja? :facepalm: Blir så lite å holde fast i :hilarious: Skikkelig mensstrykk og murringer her nå så blir ikke overrasket om mens kommer tidlig her heller (har fått det 10 dpo før) :blackeye: Føler jeg må nr 2 hele tiden..

Føler så inderlig med deg, vet hvor vondt det er, jeg fikk en skikkelig kræsj sist, det var den verste prøveperioden min… for jeg hadde virkelig trua… da ble vi fryktelig fryktelig lei oss vi og. Forbereder meg derfor på det nå også. Det er så urettferdig å få hjertet knust sånn måned etter måned :arghh:

Ja 9dpo ble det ja, siden det begynte i går.. :sorry: Nei, tenker du å høre litt med legen igjen da? Eller tror du hen står på sitt?
Takk! Det er vondt når man går på en stor kræsj, man skulle tro at man ble vant til det etter flere pp'er, men det blir jo bare vanskeligere.

Ja, tenker jeg skal høre med legen, han virket jo veldig grei egentlig.

Det er så rart for når dere sier det skimter jeg liksom noe mørkere området men er liksom ikke noe strek heller.. ser nesten det bedre på bildet, men er nok bare en liten kant eller noe for fargelinja? :facepalm: Blir så lite å holde fast i :hilarious: Skikkelig mensstrykk og murringer her nå så blir ikke overrasket om mens kommer tidlig her heller (har fått det 10 dpo før) :blackeye: Føler jeg må nr 2 hele tiden..
Sånn var jeg i går. Huff.

Ja, jeg tror det er noe med at bildekvaliteten er dårligere enn de man ser med øynene, så det er lettere å se skygger på bildene dessverre.

Jeg ble selv sittende og se på en test tildligere i dag. Det er ikke noe strek, men likevel når jeg beveger på den og får lyset fra siden føler jeg det er noe der. Hadde glemt hvor slitsomt det er å gå og vente!

Ha kjøpt kryssord for å få tankene over på noe annet
Vi holder på å pusse opp huset, men i denne varmen så frister det lite med hardt arbeid!

Back
Topp