Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Negativ test og murringer startet her. Kan settes på tr. Kun 1-2 naturlige pp igjen til IVF veien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens tester er vel konkluderende...tror bare det er evap linjer jeg ser![]()
Ingenting å se her heller idag![]()
Herre min, så utrolig kjedelige nyheter å komme inn her til i dagNy digital test tatt nå, ikke gravidda tenker jeg at tr dukker opp i løpet av dagen eller i morgen. Murrer veldig nå, så hun er nok på vei
Så da begynner nedtellingen til neste pp. Lykke til alle dere andre som fortsatt venter, jeg kommer nok til å snike innom her og se hvordan det går med dere
![]()
håper virkelig at det er noe hos deg! Og jeg lever i trua jeg altså!Æsj.Negativ test og murringer startet her. Kan settes på tr. Kun 1-2 naturlige pp igjen til IVF veien.
Dumt det ikke gikk denne på 
Så drittNegativ test og murringer startet her. Kan settes på tr. Kun 1-2 naturlige pp igjen til IVF veien.
Denne gruppen her har virkelig hatt dårlig uttelling på positive tester 
Æsj.. hvor mange dpo er du?Dagens tester er vel konkluderende...tror bare det er evap linjer jeg ser![]()
Ja, skikkelig dritt… jeg hadde negativ tidligtest nå på 4t urin så nå kommer nok mensen i morgenSå drittDenne gruppen her har virkelig hatt dårlig uttelling på positive tester
![]()

Gah.. ja da får den bare komme asap så du kan gå videre i programmet!Ja, skikkelig dritt… jeg hadde negativ tidligtest nå på 4t urin så nå kommer nok mensen i morgen
Gøy med testing så lenge det varte da![]()
Det var da som pokker13 dpo. Så var bare skygge.
Vis vedlegget 465053

HCG har en doblingstid på 48-72 timer, med raskest dobling de første dagene. om skyggen kommer av hcg (men lavere konsentrasjon enn 10-25 UI/L som ulike tester har som sensitivitet) er det jo forventet at denne stiger relativt raskt. Det er allikevel individuelle variasjoner i hvor raskt kroppen produserer hcg. Skygger på en tidligtest ville jeg forventet at ble til strek innen et par dager, en vanlig 25 test kanskje litt lenger. Men jeg er absolutt ingen fagpersonHvor lang tid bør det ta fra nesten usynlig skygge til strek?
Denne nesten usynlige streken er også på Valmed test...

Dette ser jo råbra ut! Gratulerer og masse lykke tilUtvikler seg fint her og![]()
Måtte spottingen kun være uskyldig 
Fantastisk! Endelig gode nyheter og noen som er gravide herAaaarg!!! Okei utrulig kjipe tester her ja, neste PP må bli helt syk , statistisk sett vil vi se mange fine babystreker da![]()
Men jeg har litt gode nyheter, hcg er på 115! Det er ikke gale, og utifra det jeg kan lese er dette helt fin og normal verdi. Det kommer fremdeles striper med brun utflod, og fremdeles kan jeg kjenne drag fra livmoren som om den prøver tømmes, men ingen ferskt blod enda!! Vet vell mer om 48t med ny hcg test.
Men enn så lenge så er jeg vell gravid![]()
Gratulerer! Håper det går hele veien! Skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente til neste blodprøve?Vi kan vente til blodprøve imorgenFantastisk! Endelig gode nyheter og noen som er gravide herGratulerer! Håper det går hele veien! Skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente til neste blodprøve?
Har tatt gleden på forskudd tidligere 
Skjønner det. Lykke til med prøvene i dagVi kan vente til blodprøve imorgenHar tatt gleden på forskudd tidligere
![]()