♡ IKM Uke 29 ♡

Første ferieuke over, nå er vi hjemme/hytta vår neste ukene. Gidda ikke teste meir for EL når søndagen før ferien kom, så om den kom eller ei aner jeg ikke. Men har vært særdeles lite slim å andre tegn på EL. Så nå sitter jeg spent å venter på om IKM kommer på onsdag/torsdag eller ikke.

Dagens tester er vel konkluderende...tror bare det er evap linjer jeg ser:arghh:
Ingenting å se her heller idag :(
Ny digital test tatt nå, ikke gravid :sad010 da tenker jeg at tr dukker opp i løpet av dagen eller i morgen. Murrer veldig nå, så hun er nok på vei :arghh:Så da begynner nedtellingen til neste pp. Lykke til alle dere andre som fortsatt venter, jeg kommer nok til å snike innom her og se hvordan det går med dere:Heartred
Herre min, så utrolig kjedelige nyheter å komme inn her til i dag :Heartred :sorry:
Så kjedelig!

Eneste er vel @Oooo :Heartred håper virkelig at det er noe hos deg! Og jeg lever i trua jeg altså!

13 dpo. Så var bare skygge.
IMG_7753.jpeg

Aaaarg!!! Okei utrulig kjipe tester her ja, neste PP må bli helt syk , statistisk sett vil vi se mange fine babystreker da :dummy: :Heartpink

Men jeg har litt gode nyheter, hcg er på 115! Det er ikke gale, og utifra det jeg kan lese er dette helt fin og normal verdi. Det kommer fremdeles striper med brun utflod, og fremdeles kan jeg kjenne drag fra livmoren som om den prøver tømmes, men ingen ferskt blod enda!! Vet vell mer om 48t med ny hcg test.

Men enn så lenge så er jeg vell gravid:smiley-bounce012:dummy:

:angelic: Hvor lang tid bør det ta fra nesten usynlig skygge til strek?

Denne nesten usynlige streken er også på Valmed test...

Vedlegg

• 20250715_164028.jpg
    20250715_164028.jpg
    853,6 KB · Visninger: 61
:angelic: Hvor lang tid bør det ta fra nesten usynlig skygge til strek?

Denne nesten usynlige streken er også på Valmed test...
HCG har en doblingstid på 48-72 timer, med raskest dobling de første dagene. om skyggen kommer av hcg (men lavere konsentrasjon enn 10-25 UI/L som ulike tester har som sensitivitet) er det jo forventet at denne stiger relativt raskt. Det er allikevel individuelle variasjoner i hvor raskt kroppen produserer hcg. Skygger på en tidligtest ville jeg forventet at ble til strek innen et par dager, en vanlig 25 test kanskje litt lenger. Men jeg er absolutt ingen fagperson :)

Aaaarg!!! Okei utrulig kjipe tester her ja, neste PP må bli helt syk , statistisk sett vil vi se mange fine babystreker da :dummy: :Heartpink

Men jeg har litt gode nyheter, hcg er på 115! Det er ikke gale, og utifra det jeg kan lese er dette helt fin og normal verdi. Det kommer fremdeles striper med brun utflod, og fremdeles kan jeg kjenne drag fra livmoren som om den prøver tømmes, men ingen ferskt blod enda!! Vet vell mer om 48t med ny hcg test.

Men enn så lenge så er jeg vell gravid:smiley-bounce012:dummy:
Fantastisk! Endelig gode nyheter og noen som er gravide her :Heartpink Gratulerer! Håper det går hele veien! Skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente til neste blodprøve?

Back
Topp