♡ IKM UKE 30 ♡

5 dpo allerede, det har gått både fort og sakte :joyful: Reiser kanskje en tur på hytten med svigers denne uken. Vurderer å la alle tester bli igjen hjemme så jeg ikke har mulighet for å teste før vi kommer hjem! Da er jeg nok 12-14 dpo og vil jo få et klart svar.
Lurt!

Upps bare to Babyplan eggløsningstester og tre til monitor igjen. Noen som har tips til tester i butikk som funker greit?
Ååå da håper jeg EL kommer fort så du slipper bruke så mange flere :hilarious: Jeg har bare brukt babyplan og normal sine, normal sine føler jeg ikke jeg klarer stole på vise rett. Men der er vel fordi jeg er vant med BP nå.

Ååå da håper jeg EL kommer fort så du slipper bruke så mange flere :hilarious: Jeg har bare brukt babyplan og normal sine, normal sine føler jeg ikke jeg klarer stole på vise rett. Men der er vel fordi jeg er vant med BP nå.
Jeg har brukt normal sine nå som BP viste blankt. Kanskje fortsette med de til jeg ser økning på de eller sterkere strek på pinnen til monitor og så bytte.
BBT på 37.06, må vel ned og før evt eggløsning. Ellers blir den veldig høy hehe

Enda tidlig heldigvis :) Er det tidlig eller vanlig test?
Vanlig! Har igjen fra forrige gang, fikk en liten skygge på disse 9 DPO sist og svak, men synlig strek 10DPO så venter i spenning på om det blir samme denne gangen:)

Mest irriterende er de symptomene jeg ikke skulle kjenne etter, men har så masse stikk og murringer i magen nå at det er vanskelig å ignorere :hilarious:

Jeg har brukt normal sine nå som BP viste blankt. Kanskje fortsette med de til jeg ser økning på de eller sterkere strek på pinnen til monitor og så bytte.
BBT på 37.06, må vel ned og før evt eggløsning. Ellers blir den veldig høy hehe
Var det sånn at Normal sine viste LH stigning men ikke BP sine?

Oj, aldri opplevd. Noen plager ellers? Høres nesten bakteriellt ut
Ingen plager ellers. Jeg er (dessverre) godt kjent med soppinfeksjon, men det er ikke det. Syns det murrer litt i livmoren og kjennes generelt mens-aktig ut. Stiv i korsryggen, krampe i lårene. Spent på å se hva det utvikler seg til.

Back
Topp