Det hadde gått litt over 3 min da bilde ble tatt. Og kom ikke noe mer strek etterpå heller.Er testen helt ferdigtrukket? Hvilken dpo er du?
Er 8DPO i dag, så forsåvidt enda tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde gått litt over 3 min da bilde ble tatt. Og kom ikke noe mer strek etterpå heller.Er testen helt ferdigtrukket? Hvilken dpo er du?
Har du et til bilde?Det hadde gått litt over 3 min da bilde ble tatt. Og kom ikke noe mer strek etterpå heller.
Er 8DPO i dag, så forsåvidt enda tidlig.
5dpoHåper det er et positivt tegnHmmm, i dag har jeg kramper øverst på lårene, det er sånn jeg vanligvis får sammen med menssmerter. Aner ikke hva det er, men håper det er et godt tegn5dpo
Er det ikke en svak skygge?Dette ble tatt 2 min senere
Vis vedlegget 465031
Høres veldig fornuftig ut5 dpo allerede, det har gått både fort og sakteReiser kanskje en tur på hytten med svigers denne uken. Vurderer å la alle tester bli igjen hjemme så jeg ikke har mulighet for å teste før vi kommer hjem! Da er jeg nok 12-14 dpo og vil jo få et klart svar.
Kan skimte noe på det første bilde, men jeg ser streker på det mesteSyns jeg ser noe når testen trekker fargestoffet, men blir borte når den blir tørrere...
Er 8dpo i dag. Er det bare meg som stirrer for hardt?![]()
Hvor mange dpo er du?Er ikke 100% sikker, men tror at jeg er 8dpoKan skimte noe på det første bilde, men jeg ser streker på det mesteHvor mange dpo er du?

Sååå gøy at du er i gang! Heier på at det skal komme dobbelt strek!

Jeg ser noe på den første jeg ogsåSyns jeg ser noe når testen trekker fargestoffet, men blir borte når den blir tørrere...
Er 8dpo i dag. Er det bare meg som stirrer for hardt?![]()

Da er det jo fortsatt veldig tidligEr ikke 100% sikker, men tror at jeg er 8dpo![]()
Ser strek